اخبار داغ

سارقان چوپان و گله گوسفند را با هم دزدیدند!

سارقان چوپان و گله گوسفند را با هم دزدیدند!
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12گلسار ساوجبلاغ، سارقانی که پس از سرقت 117رأس دام از یک دامداری، اقدام به ربودن چوپان کرده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه روز سه شنبه گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 12 گلسار و اعلام شکایت مبنی بر سرقت احشام از دامداری وی در روستای نمکلان و فقدان چوپانش، با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن در دستور کار کلانتری قرارگرفت.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل سرقت اعزام و در تحقیقات میدانی از دامداری محرز شد که تعداد 117 رأس دام از آن جا به سرقت رفته و ازسرنوشت چوپان هم خبری نیست.
 
سرهنگ فضلی علیشاه بیان داشت: ماموران طی گشت‌زنی در اطراف دامداری، تعداد دو دستگاه خودرونیسان و پژو206 که در محل رها شده بود را  کشف و با هماهنگی‌های قضائی، خودرو ها توقیف و به کلانتری منتقل شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ردی از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و پس از اطمینان از حضور نامبردگان، طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد117راس دام کشف شد.
 
این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند که با ورود به دامداری  اقدام به تهدید چوپان کرده و با بستن دست و پای وی، او را پس از انتقال به یکی از روستاهای اطراف در داخل باغی حبس کرده‌اند که بلافاصله ماموران به باغ مذکور اعزام و چوپان را در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دست و پای بسته حبس شده بود نجات دادند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ درپایان گفت: احشام کشف شده تحویل مالباخته شد و سارقان نیزجهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه