اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران عنوان کرد؛

پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت رجیستری گوشی‌های مسافری

پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت رجیستری گوشی‌های مسافری
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران گفت: تنها تا پایان اردیبهشت ماه، سامانه رجیستری برای واردات و ثبت تلفن همراه مسافری باز است و پس از آن، تمدید نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در حالی که طبق آخرین تصمیم رسمی قرار بود سامانه گمرک برای ثبت گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی برای هر کد ملی حداکثر یک گوشی در سال باز باشد، اما طی چند هفته‌ گذشته فعالیت سامانه به صورت ناگهانی متوقف شد که با اعتراض فروشندگان و پا در میانی چند وزیر بار دیگر این سامانه فعالیت خود را از سر گرفت.
 
 
رضا پلنگ افکن رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: به علت کمبود کالا و جهت کمک به کسبه و واحدهای صنفی فروشندگان تلفن همراه در کشور، این سامانه مجددا بازگشایی شد.
 
وی افزود: این سامانه تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه باز و پذیرای متقاضیان برای رجیستری گوشی‌های مسافری است و دیگر تمدید نمی‌شود.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران تصریح کرد: این زمان مشخص آخرین مهلت برای راه اندازی اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی است و با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و تمامی فعالان بازار باید تا انتهای این زمان دستگاه‌های تلفن همراه خریداری شده خود را یا بفروشند و یا به طریقی رجیستر کنند.
 
پلنگ افکن خاطرنشان کرد: پس از پایان اردیبهشت و از ابتدای خردادماه سال‌جاری، این سامانه از ماه آینده روی گوشی‌های غیرمسافر بسته می‌شود تا گام بلندی در راستای مبازره با قاچاق تلفن همراه در کشور برداشته شود.
 
رئیس اتحادیه تعمیرات و  فروشندگان گوشی‌های همراه مرکز مازندران با بیان اینکه از ماه آینده این سامانه فقط پذیرای گوشی‌های مسافران واقعی خواهد بود؛ گفت: از تمامی شهروندان و همکاران صنفی خود تقاضا می‌کنیم جهت تأمین کالای مورد نیاز و یا رجیستری گوشی‌های مسافری خود تا پایان اردیبشهت‌ماه یعنی چیزی کمتر از دو هفته دیگر با مراجعه به سامانه گمرک، نسبت به رجیستری گوشی‌های خود اقدام کنند تا متحمل ضرر و زیان نشوند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه