اخبار داغ

از سوی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی انجام می شود؛

برپایی کاروان خدمت آموزشی بهداشتی هلال در روز جهانی صلیب سرخ

برپایی کاروان خدمت آموزشی بهداشتی هلال در روز جهانی صلیب سرخ
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از برپایی کاروان خدمت داوطلبانه آموزشی بهداشتی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در دو روستای صندل آباد و احمد آباد شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: این کاروان فردا در روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر برپا می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محسن نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ( 18 اردیبهشت ماه) جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، کاروان خدمت داوطلبانه برای ارائه خدمات رایگان آموزشی بهداشتی به مردم در روستاهای صندل آباد و احمد آباد شهرستان بجنورد را برپا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,  محسن نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ( 18 اردیبهشت ماه) جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، کاروان خدمت داوطلبانه برای ارائه خدمات رایگان آموزشی بهداشتی به مردم در روستاهای صندل آباد و احمد آباد شهرستان بجنورد را برپا خواهد کرد.,

نجات افزود: این کاروان با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، معاونت درمان سپاه حضرت جواد الائمه، بیمارستان ارتش و کمیته امداد خراسان شمالی برپا می شود.

,

به گفته وی، این کاروان شامل حضور 13 پزشک عمومی و متخصص قلب، مغز و اعصاب، دندانپزشک، هشت پرستار، سه کارشناس توانبخشی، کارشناس تغذیه، بینایی سنج، یک تیم مامایی و استقرار داروخانه خواهند بود که از هشت صبح فردا آماده ارائه خدمت هستند.

,

وی افزود: خدمات به صورت رایگان ارائه می شوند.

,

افزون بر این، نجات یادآور شد: فردا همچنین در مناطق یاد شده ارائه آموزش های بهداشت فردی، ارائه مشاوره در حوزه سلامت روانی و خانوادگی، ارائه مشاوره تغذیه، ویزیت بیماران دیابتی و غربالگری بیماران فشارخون، توزیع بروشورهای بهداشتی و برپایی کارگاه کمک های اولیه به صورت رایگان به مراجعه کنندگان انجام می شوند.

,

علاوه بر این، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در ادامه اعلام کرد: فردا اقلام غذایی و معیشتی به خانواده های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی ( کمیته امداد و بهزیستی) نیستند نیز تقدیم می شود.

,

وی در بخشی دیگر از سخن خود، از پیگیری جمعیت هلال احمر استان برای اخذ مجوز برای احداث مرکز جامع توانبخشی در استان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم که به زودی این مجوز صادر شود.

,

وی در خاتمه ارائه آموزش نوین و تخصصی به امدادگران جمعیت هلال احمر استان همچنین به مردم را یکی از مهمترین راهبردهای این جمعیت برشمرد و گفت: این برنامه راهبردی در قالب اجرای طرح داوطلب آماده مرحله تاب آوری انجام خواهد شد.

,

نجات همچنین افزود: در حال حاضر ارائه آموزش های جدید و بیشتر برای تیم های اضطراری درمان این جمعیت به منظور مداخله درمانی در حوادث در دستور کار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه