اخبار داغ

منحرف کردن راه اتومبیل ها در حساسترین نقطه شهر دهدشت/کنده کاری هایی که باعث انحراف مسیر اورژانس دهدشت می شود+ تصاویر

منحرف کردن راه اتومبیل ها در حساسترین نقطه شهر دهدشت/کنده کاری هایی که باعث انحراف مسیر اورژانس دهدشت می شود+ تصاویر
اورژانس دهدشت که در انتهای خیابان سپاه و در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت واقع شده اما کنده کاری های این بلوار باعث منحرف شدن وسایل نقلیه از جمله اتومبیل اورژانس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه ؛ اورژانس یا فوریّت‌ها به محلی گفته می‌شود که خدمات پزشکی اورژانس به بیماران ارائه می‌شود. اورژانس‌ها معمولاً به عنوان یک بخش یا دپارتمان از بیمارستان محسوب می‌شوند ولی معمولاً به جهت دسترسی بهتر و سریعتر بیماران در محلی جدا از ساختمان اصلی بیمارستان قرار می‌گیرند. اورژانس‌ها می‌توانند همچنین بسته به نیاز و امکانات در داخل یک درمانگاه هم ساخته شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه ,

 

,

بنا به ضرورت و عملیاتی بودن فعالیت های اورژانس ها، در مکان هایی که اورژانس مستقر است ، باید همیشه خیابان ها دارای عرض زیادی بوده تا تردد در آن روان و همچنین نباید که مسیر منتهی به اورژانس ها مسدود شود چرا که ثانیه ها در عملیات امداد و نجات بسیار حائز اهمیت هستند.

,

, ,

اورژانس دهدشت که در انتهای خیابان سپاه و در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت واقع شده نیز مانند همه اورژانس ها باید به راحتی بتواند به تمام نقاط شهر از جمله مرکز آن و بالعکس تردد کنند.اما کنده کاری های خیابان سپاه در سه نقطه حساس این بلوار باعث منحرف شدن وسایل نقلیه از جمله اتومبیل اورژانس شده و این خود می تواند مشکلات فراوانی را بوجود بیاورد.

,

به گفته مردم محلی این کنده کاری ها توسط اداره گاز صورت گرفته که قرار است به زودی و طی امروز و فردا این مشکل حل شود تا تردد وسایل نقلیه در این خیابان به حالت اول خود برگردد.

,

, ,

گفتنی است که این خیابان فاقد آسفالت مناسب است گه بارها در این پایگاه خبری به این نکته در مورد خیابان های دهدشت پرداخته شده است اما گویا مسئولین توانایی حل این معضل را ندارند. بسیاری از خیابان های دهدشت شرایط مناسبی ندارند و نمیتوتن به آن ها خیابان گفت و بیشتر شبیه لباس پینه بسته ای است که از چندین نقطه وصله دار است.

,

 

,

امیدواریم این گونه موارد بیش از پیش در برنامه ی کاری مسئولان گنجاده شود تا قبل از به بار آمدن خسارت های جانی و مالی سنگین بتوان مشکل را حل کرد.

,

 

,

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

,

 

,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه