اخبار داغ

فقط یک امتیاز، مجوزی برای پنجمین حضور

فقط یک امتیاز، مجوزی برای پنجمین حضور
تیم ذوب آهن می تواند تنها با کسب یک امتیاز هم پنجمین صعود خود از بازی های گروهی باشگاه های آسیا را تجربه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  صاحب نیوز؛ روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه از بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ذوب‌آهن اصفهان باید در کربلا به مصاف تیم الزوراء عراق برود؛ این بازی از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه تازه تأسیس کربلا آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به  نقل از  , صاحب نیوز, ؛ روز سه‌شنبه 17 اردیبهشت ماه از بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ذوب‌آهن اصفهان باید در کربلا به مصاف تیم الزوراء عراق برود؛ این بازی از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه تازه تأسیس کربلا آغاز خواهد شد.,

ذوب آهن که بهترین نماینده فوتبال ایران در این دوره از جام باشگاه های آسیایی بود و بعد از حذف پرسپولیس و استقلال تنها امید فوتبال ایران به حساب می آید از شرایط خوبی برخوردار است. سبز‌پوشان اصفهانی با سه برد و یک مساوی از چهار بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و با 10 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفته‌اند، ذوبی‌ها در ازای هشت گلی که به ثمر رساندند هم تنها سه گل خوردند و از این نظر هم آمار خوبی دارند.

,

شاگردان منصوریان که در آستانه پنجمین صعود خود از مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا هستند، یک امتیاز در این بازی هم کار صعود آن ها را تمام می کند و تنها نماینده ایران در مرحله بعد مسابقات خواهند بود. از طرفی الزوراء چیزی برای از دست دادن ندارد و به سه امتیاز این بازی از نان شب برایش واجب تر است؛ الزوراء در چهار دیدار قبلی خود یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست در کارنامه دارد و با چهار امتیاز بعد از النصر شش امتیازی در رده سوم جدول این گروه قرار دارد.

,

برنامه کامل هفته پنجم گروه A لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

,

سه‌شنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30
الزورا عراق - ذوب‌آهن ایران (ورزشگاه کربلا)

,
,

سه‌شنبه 17 اردیبهشت ساعت 23:30
النصر عربستان - الوصل امارات‌ (ورزشگاه تیم النصر)

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه