اخبار داغ

بخشدار مرکزی کاشمر خبر داد؛

کمک 55 میلیارد ریالی خیرین کاشمری برای آبادانی روستاها

کمک 55 میلیارد ریالی خیرین کاشمری برای آبادانی روستاها
بخشدار بخش مرکزی کاشمر گفت: طی دو سال گذشته با راه‌اندازی مجمع خیرین روستا بیش از 55 میلیارد ریال توسط خیرین برای توسعه و آبادانی روستاها کمک شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سعید چیتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از دو سال از راه اندازی مجمع خیرین روستا در کاشمر می گذرد، اظهار داشت: طی دو سال گذشته با راه‌اندازی این مجمع، بیش از 55 میلیارد ریال توسط خیرین برای توسعه و آبادانی روستاها کمک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: به رغم این که تا پایان سال گذشته 150 هزار مترمربع از معابر روستاها آماده آسفالت شده بود اما به دلیل قطع شدن سهمیه قیر در تمام کشور در سال جاری تنها آسفالت 64 هزار مترمربع از این معابر انجام می‌شود.

,

بخشدار مرکزی کاشمر با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت در 10 روستای بخش مرکزی آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به سیل‌های اخیر 14 روستای بخش مرکزی در معرض سیلاب قرار داشتند که با کمک مردم شاهد کمترین خسارت در روستاهای بخش مرکزی نسبت به استان بودیم.

,

وی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار متر از لوله‌های فرسوده روستاها با  کمک ادارات تعویض شده و در سال گذشته جابه‌جایی 135 تیر برق در روستاها انجام شده است، اذعان کرد:  ساخت 15 پارک در روستاها، ساختمان دهیاری و چندین طرح عمرانی از برنامه‌های اولویت‌دار شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی است که باید انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه