اخبار داغ

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر خبر داد؛

برگزاری کارگاه «نقش بسته ‌بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد» در کاشمر

برگزاری کارگاه «نقش بسته ‌بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد» در کاشمر
مدیر میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان کاشمر گفت: کارگاه "نقش بسته‌بندی در تبلیغات کارآمد و مدیریت درآمد" ویژه فعالان صنایع‌دستی و سوغات در این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، رضا یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران نقش آموزش در توانمندسازی فعالان صنایع دستی را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تلاش مجموعه میراث فرهنگی بر این است تا با برگزاری دوره‌های توانمندسازی فعالان صنایع دستی و سوغات در جهت رشد صنایع دستی و  رونق تولید شهرستان کاشمر گامی موثری برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با مشارکت جهاد دانشگاهی کاشمر برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسته بندی کالاهای صنایع دستی و سوغات، شناخت بازار هدف شبکه سازی، محصولات ترکیبی و مقوله تبلیغات نیز از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشمر از شرکت بیش از 100 نفر در این کارگاه آموزشی خبر داد و تصریح کرد: بازدید از کارگاه های چرم دست دوز (سراجی)، فرت بافی و صنایع چوب شهرستان نیز از جمله برنامه های این کارگاه آموزشی بود.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: سال گذشته به همت معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، دوره تجاری سازی صنایع دستی برای اولین بار در کشور در شهرستان کاشمر با موفقیت برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه