اخبار داغ

انتقاد شدید بشارالجعفری از آمریکا

انتقاد شدید بشارالجعفری از آمریکا
منابع سوری از عملیات گسترده ارتش سوریه علیه گروه‌های ترویستی و خطوط کمک رسانی به آنها در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیروهای ارتش سوریه امروز عملیات گسترده‌ای را علیه محورهای تحرکات و اماکن استقرار گروه‌های تروریستی و خطوط کمک رسانی به آنها در حومه شمال غربی در پاسخ نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی آنها انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گزارش سانا، نیروهای ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهرناز و کفرنبوده در شمال غربی شهر حماه را در پاسخ به تجاوزات مکرر آنها به ایست‌های نظامی و روستاهای اطراف با موشک هدف قرار دادند. این ضربات خسارت‌ها و تلفاتی به گروه‌های تروریستی وارد کرد و چندین مخفیگاه و سکوی پرتاب موشک و انواع مهمات و سلاح‌های آنها را منهدم کرد.
,
 
,
نیروهای ارتش روز گذشه نیز دامنه واکنش خود به نقض توافق منطقه کاهش و تجاوزات پیاپی آنها به مناطق امن در حومه حماه و حومه ادلب را گسترش دادند که در نتیجه آن به این گروه‌ها خسارت‌ها و تلفاتی وارد و سکوهای پرتاب موشک آنها منهدم شد.
,
 
,
خبر دیگر اینکه بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر تاکید کرد سوریه بر اهمیت تلاش طرف‌های متعدد برای خلع سلاح هسته‌ای و جلوگیری از گسترش آن تاکید می‌کند. وی خاطر نشان کرد ایالات متحده آمریکا بیشتر از هر طرفی معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را نقض می‌کند و از رژیم صهیونیستی در این زمینه حمایت می‌کند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه