اخبار داغ

رئیس اداره کار آمل اعلام کرد؛

اشتغال ۷۷۰ نفر از تسهیلات فراگیر و روستایی در آمل

اشتغال ۷۷۰ نفر از تسهیلات فراگیر و روستایی در آمل
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل گفت: سال گذشته، 230 میلیون و329 ریال تسهیلات که 50درصد بیشتر از اعتبارات شهرستان جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ولی الله چلاوی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به  اشتغال مستقیم 272 نفر از تسهیلات اشتغال روستایی در آمل گفت: سال گذشته، 230 میلیون و329 ریال تسهیلات که 50 درصد بیشتر از اعتبارات شهرستان جذب شده است باعث اشتغال خانواده‌های زیادی شده است که می‌توان قدم مثبتی در اشتغال‌زایی دایی دانست.

وی با بیان نامگذاری امسال به سال رونق تولید تصریح کرد: کارگران در تولید نقش بسزایی دارند،تولید، جامعه را به سمت اشتغال و رونق سوق می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل افزود: تولید می‌تواند جهش بزرگی در بالا بردن سطح اقتصاد جامعه داشته باشد و بسیاری از معضلات جامعه را رفع کند، که بیکاری یکی از این مشکلات جامعه کنونی است.

وی با اشاره به تولید کالای ایرانی گفت: بستر مناسب برای تولید و اشتغال می تواند موجب پویایی اقتصاد کشور شود.

چلاوی از کاهش شکایات در سال 97 نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: 2500 شکایت در حوزه روابط کار ثبت شده است، که باید این سیر نزولی کاهش شکایت ها را مدیون  واحد بازرسی، روابط کار و مشاوران اداره کار دانست.

وی با بیان ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر در آمل افزود: این تسهیلات 503 میلیون و   665ریال بود  که برای  498 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل تصریح کرد: تسهیلات مشاغل خانگی 29 میلیون ریال  به خانواده ها پرداخت شد که این امر سبب رونق بخشیدن به مشاغل خانگی مخصوصا برای زنان خانه دار شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه