اخبار داغ

بازار سمنان از کمبود لوازم خانگی دست و پنجه نرم می کند/ قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد

بازار سمنان از کمبود لوازم خانگی دست و پنجه نرم می کند/ قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی سمنان با اشاره به اینکه افزایش قیمت لوازم خانگی شایعه است، گفت: بازار سمنان با کمبود لوازم خانگی مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ بازار لوازم خانگی هم همانند سایر بازارها این روزها اوضاع خوبی ندارد و بسیاری از مصرف‌کنندگان برای تهیه ‌ی لوازم موردنیازشان با مشکل روبه‌رو شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اگر به‌تازگی سری به بازار زده باشید قطعا با کمبود جنس در فروشگاه‌ها یا ممانعت از فروش توسط فروشندگان لوازم خانگی مواجه شدید.

,

از یک سو مشکلات ثبت سفارش برای واردات و از سوی دیگر نوسان شدید نرخ ارز باعث شده است که بازار خالی از جنس شود و به این ترتیب افزایش نجومی قیمت‌ها را در پی داشته باشد.

,

علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت، گفت: اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در سمنان بیش از 170 عضو فعال دارد که فروشندگان  لوازم خانگی، صوت و تصویر، فرش و موکت، موبایل، ادوات موسیقی در اتحادیه عضویت فعال دارند.

, مرآت,

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی سمنان بر اساس افزایش قیمت دلار، لوازم خانگی موجود در بازار به طور میانگین 20 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: افزایش قیمت لوازم خانگی در روزهای آتی یک شایعه بوده و هیچ گونه پایه علمی و رسمی ندارد.

,

صیادجو در ادامه مطرح کرد: افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار به سه عامل دستمزد و مزایای کارگران در واحد های تولیدی، نرخ خدمات 16.5 درصدی و افزایش قیمت مواد اولیه براساس افزایش قیمت دلار بستگی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر تمام فروشگاه های لوازم خانگی انجام می شود، عنوان کرد: به دلیل کمبود لوازم خانگی در بازار نظارت و بازرسی مفهومی ندارد.

,

 رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی سمنان، اذعان کرد: تعطیلات عید و کمبود مواد اولیه لوازم خانگی در کارخانه ها از مهم ترین عواملی است که کاهش لوازم خانگی در بازار را به همراه دارد.

,

صیاد جو ممنوعیت واردات لوازم خانگی را از دیگر عوامل کاهش لوازم دربازار، دانست وگفت: شرکت های لوازم خانگی در سطح کشور به فروش لوازم اقدام نکرده و یا بصورت قطره چکانی لوازم خود را به فروش می رسانند.

,

وی در ادامه افزود: با وجود کمبود لوازم خانگی در بازار مردم قادر به خرید این لوازم به دلیل افزایش قیمت آن ها نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه