اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

«قدرت موشکی» نیروهای مقاومت خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرد/ تشدید فرار صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی

«قدرت موشکی» نیروهای مقاومت خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرد/ تشدید فرار صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی
توان موشکی نیروهای مقاومت و قدرت دفاعی آنها مهم ترین عامل پیروزی این روزهای مقامت بوده تا جایی که رکورد جنگ 33 روزه را به کمتر از 48 کاهش داد و قدرت نیروهای مقاومت از قبل توان دفاعی از خود به ویژه استفاده از موشک های پیشرفته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی پس از 48 ساعت جهنمی سرانجام مجبور شد تجاوز به نوار غزه را پایان دهد. رژیم غاصب صهیونیستی بعد از حمله جنگنده های خود به نوار غزه در نهایت در روز شنبه با واکنش قاطع مقاومت فلسطین مواجه شده و در همان روز حدود 700 موشک از سوی نیروهای مقاومت به سمت اراضی ‌اشغالی شلیک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مسئله باعث شد تا «نتانیاهو» که در ابتدا خود را پیروز میدان می دید بعد از غافلگیری شدید، چاره‌ای جز عقب‌نشینی در برابر مقاومت نبیند و برای آتش بس و توافق دست به دامان مصر و سازمان ملل شد. به همین جهت در نهایت توافق آتش‌بس از بامداد دوشنبه اجرا شد.

,

در همین راستا «اهارون فرکاش» رئیس اسبق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی هم به عدم توانایی این رژیم در مقابل گروه‌های مقاومت در غزه اذعان کرد؛ رئیس اسبق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم نتوانست توان بازدارندگی خود در برابر گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه را بازیابد.

,

وی گفت که رژیم صهیونیستی در باتلاق خطرناکی گرفتار شده است که از این پس، اتفاق دیگری رخ خواهد داد و حماس و جهاد اسلامی به دنبال امتیازگیری از صهیونیست‌ها خواهند بود.

,

نکته قابل تأمل در این دوره از پیروزی های مقاومت در برابر تجاوزات اسرائیل قدرت زیاد و توان بالای موشکی نیروهای مقاومت بود که گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی نتوانست در قبال آن مقاومتی داشته باشد.
 

,
,

پیش‌بینی کارشناسان از افزایش توان موشکی مقاومت

, پیش‌بینی کارشناسان از افزایش توان موشکی مقاومت, پیش‌بینی کارشناسان از افزایش توان موشکی مقاومت,

پیش از این کارشناسان موسسه اروپایی امنیت ملی اعلام کرده بودند که درگیری‌های آتی صهیونیست ها با نیروهای مقاومت مانند هیچکدام از درگیری های قبلی رژیم غاصب صهیونیستی با نیروهای مقاومت نخواهد بود. این کارشناسان هشدار داده بودند که توان نیروهای مقاومت در 12 سال گذشته تا حد زیادی افزایش داشته و همین سرعت رشد توان موشکی نیروهای مقاومت باعث به وجود آمدن خرابی های گسترده در منطقه اشغالی خواهد شد.

,

این پیش بینی کارشناسان امروز به وقوع پیوست؛ توان موشکی نیروهای مقاومت بار دیگر انگشت حیرت صهیونیست ها را به دهان کشاند تا جایی که منابع نظامی به پایگاه دبکا اعلام کرده‌اند که موشک بدر3 که جنبش جهاد اسلامی روز یکشنبه آن را به سمت رژیم ‌اشغاگر قدس پرتاب کرد، از فاصله 160کیلومتری پرتاب می‌شود.

,

این پایگاه اعلام کرد که این موشک برای هدف مستقیم طراحی نشده، بلکه طراحی شده تا بالای هدف مورد نظر منفجر شده و سپس با1400 تکه پرتاب شود. علت این طراحی این است که بیشترین آسیب را به ساختمان‌های نزدیک محل انفجار وارد کند.

,

 

,

بدر 3 تبدیل خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرد

, بدر 3 تبدیل خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرد, بدر 3 تبدیل خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرد,

این پایگاه نزدیک به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرده «به همین علت ساکنان منطقه عسقلان زمان کافی برای فرار به پناهگاه‌ها نیافتند و بخش بزرگی از خسارت‌ها پیش از رسیدن فراریان به پناهگاه وارد شده بود.»

,

از طرف دیگر گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عصر یکشنبه پیام مهمی برای رژیم ‌اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن در نوار غزه فرستاد. این گردان‌ها در سایت الکترونیکی خود از پرتاب موشک بدر 3 خبر داد و ‌اشاره کرد که این موشک را در بمباران منطقه‌اشغالی عسقلان در خلال درگیری‌های فعلی استفاده کرده است.

,

همچنین رزمندگان گردان‌های قدس تاکید کردند که این موشک قادر به حمل 250 کیلوگرم مواد منفجره است.

,

Image result for ‫موشک بدر 3‬‎

, Image result for ‫موشک بدر 3‬‎,

 

,

حماقت صهیونیست‌ها در حمله به نیروهای مقاومت

, حماقت صهیونیست‌ها در حمله به نیروهای مقاومت, حماقت صهیونیست‌ها در حمله به نیروهای مقاومت,

تحلیلگران اسرائیلی در سال گذشته گزارشی منتشر کرده و در آن هشدار داده بودند که نیروهای مقاومت به توان موشکی بالایی دست پیدا کرده اند؛ در این گزارش نوشته شده بود که نیروهای مقاومت توانسته‌اند در زمینه سلاح های متعارف به امکانات همطراز جنگ افزار هسته ای دست یابد. در همین راستا طبق ارزیابی های گوناگون این تحلیل گران تعداد موشک های حزب الله که در سال 2006 میلادی ده هزار فروند بود، به 120 تا 140 هزار فروند رسیده است.

,

نکته مهم این است که با وجود هشدارهای گسترده تحلیلگران صهیونیستی و همچنین کارشناسان این حوزه به سران رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص توان موشکی نیروهای مقاومت، باز هم نتانیاهو حماقت بزرگی مرتکب شده و به فلسطین و نوار غزه حمله کرد.

,

این حمله و پاسخ سنگین نیروهای مقاومت در کمتر از چند ساعت باعث انزوای بیشتر این روزهای رژیم صهیونیستی خواهد شد و این رژیم غاصب را به تاریخ انقضای خود نزدیک تر خواهد کرد.

,

 

,

توان موشکی؛ عامل اقتدار نیروهای مقاومت

, توان موشکی؛ عامل اقتدار نیروهای مقاومت, توان موشکی؛ عامل اقتدار نیروهای مقاومت,

آنچه که مشخص است، توان موشکی نیروهای مقاومت و قدرت دفاعی آنها مهم ترین عامل پیروزی این روزهای مقامت بوده تا جایی که رکورد جنگ 33 روزه را به کمتر از 48 کاهش داد و قدرت نیروهای مقاومت از قبل توان دفاعی از خود به ویژه استفاده از موشک های پیشرفته است.

,

موشک های مقاومت این روزها نه تنها خیال حمله صهیونیست ها به نوار غزه را برای رژیم غاصب صهیونیستی به هم زده است بلکه خواب ساکنان بخش فلسطین اشغالی را نیز آشفته کرده، تا جایی که مهاجرت صهیونیست ها این سال ها معکوس شده و همه در حال فرار از سرزمین های اشغالی هستند.

,

 

,

Related image

, Related image,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه