اخبار داغ

در راستای طرح ضیافت صورت گرفت؛

توزیع بیش از 80 تن قند، شکر و برنج در بردسکن

توزیع بیش از 80 تن قند، شکر و برنج در بردسکن
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح ضیافت بیش از 80 تن قند و شکر و برنج باقیمت مصوب در این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، شهرام طلوع فکور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع اقلام اساسی و مصرفی مردم و باهدف تنظیم بازار و تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از دهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان بردسکن آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این رابطه 56 تن قند و شکر و 28 تن برنج هندی 1121 در 5 نقطه سطح شهر بردسکن و مراکز بخش‌های انابد و شهرآباد و دهستان‌های درونه، شفیع‌آباد و کبودان به‌عنوان عاملین فروش کار توزیع این اقلام را بر عهده دارند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن قیمت هر کیلو شکر را 3400، قند 5500 و کیسه 10 کیلویی برنج را 74 هزار تومان برشمرد و تصریح کرد: نظارت‌ها به‌صورت مستمر و عملکرد بر واحدهای تولیدی و توزیعی ادامه دارد و با اقدامات انجام شده تمامی کالاهای مورد نیاز مردم در شهرستان وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه