اخبار داغ

تقابل سپیدرود و نساجی در سردار جنگل؛

کار سخت یاران جلالی در برابر سپیدرود

کار سخت یاران جلالی در برابر سپیدرود
نساجی مازندران بعد از یک شکست تلخ مقابل تیم 10 نفره نفت آبادان، اکنون در دیداری حساس برای رقیب، باید مقابل سپیدرود قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نساجی مازندران که بقای خود در لیگ برتر را قطعی کرده، هفته گذشته شکست تلخی را برابر تیم 10 نفره نفت آبادان متحمل شد.

البته نکته ویژه این بود که هواداران پرشور و جالب توجه این تیم، با توجه به عملکردی که بازیکنان طی فصل از خود به جا گذاشته بودند و موفق شدند در اولین حضورشان در لیگ برتر سهمیه را حفظ کنند به تشویق آنها پرداختند.

اکنون نساجی مازندران در هفته بیست و نهم در شرایطی برابر سپیدرود قرار خواهد گرفت که این دیدار برای حریف از بالاترین حد ممکن برخوردار است.

شاگردان نادر دست نشان که طی هفته‌های اخیر تلاش بالایی برای دستیابی به امتیازات بقا داشته‌اند، هفته گذشته در یک بازی پر حرف و حدیث در ثانیه‌های پایانی به تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان رقیب خود در سقوط به دسته پایین‌تر دست یافتند و پیروزی را از دست دادند تا چشم امید آنها به دو بازی باقیمانده باشد.

مهمترین بازی و امیدوارکننده‌ترین جدال سپیدرود نیز البته تقابل با نساجی مازندران است. آنها بعد از این دیدار باید در تهران برابر استقلال قرار گیرند که مطمئنا با کمترین شانس برای دستیابی به امتیاز برخوردار خواهند بود. بنابراین تمام تمرکز و توان خود را برای غلبه بر نساجی در سردار جنگل به کار خواهند گرفت.

در این سمت میدان اما نساجی مازندران که علیرغم حضور در رده یازدهم، با 28 گل دریافتی هشتمین خط دفاعی برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داده، کار را برای حریف سخت خواهند کرد.

فرشاد فرجی یکی از مدافعان باتجربه این تیم است که سابقه سال‌ها حضور در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های راه آهن، سایپا و نفت آبادان را در کارنامه دارد و در این فصل نیز ضمن نمایشی موفق در فاز دفاعی، سه پاس گل و یک گل زده نیز به نام خود کرده است.

مدافع شماره 3 نساجی‌ امیدوار است در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، بهمراه تیمش موفق به دستیابی امتیازات بیشتر برای صعود در جدول شوند تا خاطره شیرینی برای قائمشهری‌ها در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر به جا بگذارند.

خط هجومی سپیدرود با حضور مهرداد بایرامی که این روزها از بالاترین حد آمادگی برخوردار است در کنار تجربه بالای محمد غلامی و انگیزه بازیکنان جوان و تکنیکی همچون شنانی و بلبلی، باید دید قادر به عبور از خط دفاعی نساجی خواهند بود یا خیر.

دیداری که برای سپیدرود به اندازه مرگ و زندگی ارزشمند است و این مسوولیت خط دفاعی نساجی و فرشاد فرجی را سخت‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه