اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس:

اروپا مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرد/حمایت مجلس از اقدام دولت

اروپا مهلت 60 روزه ایران را جدی بگیرد/حمایت مجلس از اقدام دولت
نماینده مردم ایلام گفت: اروپا باید مهلت ۶۰ روزه ایران را جدی گرفته و به تعهدات خود عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در رابطه با اقدام متقابل ایران در قبال برجام گفت: همانطور که می دانیم بعد از خروج آمریکا از برجام، مذاکرات با اروپایی ها برای ادامه برنامه جامع اقدام مشترک انجام گرفت اما علیرغم همه حمایت های سیاسی از سوی اروپا عملا کاری انجام نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
وی اظهار کرد: آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ وارد فاز تقابل با جمهوری اسلامی ایران شده و تنها به بحث خروج از برجام اکتفا نکرد، بلکه فشارها بر ایران را افزایش داد.
,
میرزایی افزود:تمامی اقدامات آمریکا و اروپا در قبال برجام باعث شد تا جمهوری اسلامی به اقدام متقابل در این زمینه روی بیاورد و  به همین منظور از تمام امکانات و ظرفیت ها به عنوان ابزار در راستای حفظ امنیت خود استفاده می‌کند که این به عنوان گام اول مطرح است.
,
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: اروپا باید بداند که انتفاع یک طرفه از برجام با هیچ منطقی سازگار نیست و باید مهلت ۶۰ روزه ایران را جدی گرفته و به تعهدات خود عمل کند.
,
میرزایی با تقدیر از واکنش رئیس جمهور در قبال اقدام متقابل برجام گفت: همین که دولت برای نشان دادن یک اقدام عملی به غرب و آمریکا تصمیم به فاصله گرفتن از برجام دارد بایستی در مقابل غرب از او حمایت کامل کرد تا بتواند به مطالباتش از آمریکایی‌ها عمل کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه