اخبار داغ

نماینده مردم خلخال:

واکنش رئیس‎جمهور در قبال بدعهدی‎ها به برجام قابل تقدیر است/ اروپایی‌ها عملا اقدام مثبتی درباره برجام نکردند

واکنش رئیس‎جمهور در قبال بدعهدی‎ها به برجام قابل تقدیر است/ اروپایی‌ها عملا اقدام مثبتی درباره برجام نکردند
نماینده مردم خلخال گفت:رئیس جمهورآمریکا دراقدامی یکجانبه از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی نیز به مرور اقدام مثبتی در جهت تحقق اهداف برجام انجام نداده اند این در حالی است که ایران کاملا پایبند برجام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در اقدامی یکجانبه از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی نیز به مرور اقدام مثبتی در جهت تحقق اهداف برجام انجام ندادند، این در حالی است که ایران کاملا پایببند به برجام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: هدف ایران از توافق برجام، برداشته شدن تمامی تحریم ها بود  اما عملا هیچ اقدامی برای لغو تحریم‎ها انجام نشده است ،بی تردید اگر ما در این وضعیت کوتاه بیاییم و  سر میز مذاکره بنشینیم مطمئنا صنایع موشکی ما نیز از دست خواهد رفت.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر تصریح کرد: آمریکا به عناوین مختلفی می‎خواهد ایران از صنایع موشکی خود صرف نظر کند، آنها هر روز با حرکات ایذایی همچون قرار دادن سپاه در گروه تروریستی و افزودن بر تحریم ها می خواهند کشور ما را تحت فشار حداکثری قرار دهند تا تسلیم خواسته های انها شویم اما ملت ایران همواره پشتیبان نظام  هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه واکنش امروز رئیس جمهور در قبال بدعهدی آمریکا قابل تقدیر است، گفت:  دولت  اقدام خوبی در مقابل  کشورهایی که تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده اند، انجام داد و امیدواریم با این اقدام اروپایی ها مطالبات ایران را  عملی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه