اخبار داغ

تلویزیون های کمیابی که 40 درصد گران شدند

تلویزیون های کمیابی که 40 درصد گران شدند
نائب رئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم‌خانگی اصفهان گفت: تلویزیون‌های نشان های معروف تجاری در بازار بسیار کمیاب شده و با سی تا چهل درصد افزایش نسبت به قیمت واقعی به فروش رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بعضی از شرکت‌های داخلی در سال 98 چه در زمینه یخچال سازی و چه در زمان تولید قطعات خُرد لوازم‌خانگی با افزایش 20 درصد روی قیمت کالاهایشان اقدام به فروش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار , صاحب نیوز, اظهار کرد: بعضی از شرکت‌های داخلی در سال 98 چه در زمینه یخچال سازی و چه در زمان تولید قطعات خُرد لوازم‌خانگی با افزایش 20 درصد روی قیمت کالاهایشان اقدام به فروش کردند.,

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم‌خانگی اصفهان تصریح کرد: از بهمن سال گذشته تلویزیون‌های نشان های معروف تجاری در بازار بسیار کمیاب شده و با سی تا چهل درصد افزایش نسبت به قیمت واقعی به فروش رفته است.

,

قندی عنوان کرد: قطعاً با افزایش قیمت دلار به خاطر اینکه برخی قطعات در کالاهای داخلی باید از خارج از کشور تأمین شود، افزایش قیمت کالاهای داخلی هم به همراه دارد.

,

وی با بیان اینکه برخی کالاهای تولید داخل هم قیمت بالایی دارد، افزود: اگر قیمت دلار ثابت و یا روند کاهشی در پیش گیرد بهبود بازار را به همراه خواهد داشت.

,

علیرضا قندی با بیان اینکه با افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم کم شده است، اذعان کرد: در برخی کالاهای خُرد قیمت‌ها طوری افزایش پیدا کرده که دیگر مردم قدرت خرید ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه