اخبار داغ

توسط دادستان بوشهر؛

بازیکن باشگاه استقلال به یک سال حبس و 200 ساعت آموزش محکوم شد

بازیکن باشگاه استقلال به یک سال حبس و 200 ساعت آموزش محکوم شد
دادستان بوشهر گفت: بر اساس رأی دادگاه کیفری دو بوشهر، مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران به اتهام بی‌احتیاطی در رانندگی منجر به قتل غیرعمد مرحوم احمدرضا شاکر محکوم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ بهمن‌ماه سال ۹۶، مهدی قائدی و احمد رضا شاکر که از بازیکنان باشگاه استقلال بودند بر اثر حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که در آن شاکر جان باخت و پرونده جهت بررسی به مقامات قضایی جهت رسیدگی و اعلام صحت موضوع به مرجع قضایی ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

مهدی قائدی به یکسال حبس تعزیری محکوم شد

, مهدی قائدی به یکسال حبس تعزیری محکوم شد,

علی حسن پور دادستان بوشهر با اشاره به صدور رای توسط دستگاه قضاء در خصوص بازیکن باشگاه استقلال، گفت: بر اساس رأی دادگاه کیفری دو بوشهر، مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران به اتهام بی‌احتیاطی در رانندگی منجر به قتل غیرعمد مرحوم احمدرضا شاکر محکوم شده است که غیر قطعی و قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر است.

,

وی با اشاره به اینکه قائدی محکوم به پرداخت در حق اولیای دم مرحوم شاکر محکوم شده است، افزود: این جوان همچنین محکوم به پرداخت دیه صدمات دیگر شاکیان این پروانه و پرداخت جزای نقدی بدل از یک سال حبس تعزیری است و محکوم به ارائه خدمات عمومی رایگان شامل ۲۰۰ ساعت ارائه آموزش به نوجوانان در مدارس فوتبال است.

,

, ,

فقط به دنبال اثبات اصل موضوع بودم

, فقط به دنبال اثبات اصل موضوع بودم,

مادر احمدرضا شاکر درباره حکم این پرونده در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی استان بوشهر علت اصلی پیگیری موضوع را اینگونه بیان می کند: دادگاه، مهدی را به یک سال حبس تعزیری، ۳۶۰ میلیون تومان بابت دیه به ما و دختری که در خودرو حضور داشت و از ناحیه دنده آسیب دید، محکوم کرد. همچنین قائدی باید ۲۰۰ ساعت کار خدماتی شامل آموزش رایگان به بچه‌های بی‌بضاعت در آکادمی فوتبال انجام دهد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: قائدی می‌تواند حکم حبس خود را با سه میلیون تومان بخرد، اما برای من نه دیه گرفتن مهم بود نه چیز دیگری، فقط می‌خواستیم حقیقت اثبات شود، اینکه او خودش پشت فرمان بوده و گواهینامه نداشت. او چند شاهد آورده بود و قصه‌ها تعریف کرد که پشت فرمان نبوده، اما امروز مشخص شد که خودش راننده بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه