اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم:

به تبعیت از شهدا در همه حال در خدمت بسیج هستیم

به تبعیت از شهدا در همه حال در خدمت بسیج هستیم
مدیر حوزه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم گفت: شهدا در مسیر زندگی خود یک الگوی بسیار خوبی انتخاب نمودند و ما نیز به تبعیت از شهدا در همه حال در خدمت بسیج باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مدیر حوزه علمیه ریحانة النبی(س)اهرم در دیدار از خانواده شهید روحانی و معلم، مصطفی صادقی گفت: خانواده شهداء از چهره های ماندگارهستند ما باید از آنان پند بگیریم که همیشه پیرو ولایت هستند و خداوند به همسر شهید صادقی این افتخار را عنایت نموده که همسری شهید را داشته باشند و معلمی و روحانیت از افتخارات این شهید عزیز بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سلیمه بابایی نیا با اشاره به اینکه بسیجیان خواهر منشاء خیراتی برای شهر اهرم هستند بنابر این تکلیف ما فراتر از این جمع ها است و رسالت سنگینی بر ذمه ما است .

,

, ,

وی در ادامه افزود: شهدا در مسیر زندگی خود یک الگوی بسیار خوبی انتخاب نمودند و ما نیز به تبعیت از شهدا در همه حال در خدمت بسیج باشیم و مسئولیم دست هایمان با هم باشد برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و کار های تربیتی با حضور جوانان انجام دهیم.

,

وی اظهار داشت: حوزه علمیه و بسیج خواهران دو نهاد مقدس در امر اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر هستند و همه ی ما به نوعی معلم هستیم علمی نافع است که همراه با تقوا باشد که بتواند خدمتی به بشریت نماید و اعمال ما راهگشای به سوی ظهور امام حجت باشد.

,

, ,

بابایی نیا تصریح کرد: جوانان آسیب دیده در جامعه باید مورد حمایت واقع شوند و اکنون دشمن قصد دارد با تهاجم اقتصادی مردم را از اسلام جدا نماید و آنان را بی دین نماید لباس دشمن ما فقط عوض شده است دشمن همان دشمن است و ما باید مانند شهید روحانی معلم، شهید صادقی در برابر این دشمن مقابله نمایم.

,

زهره کرمی مسئول بسیج جامعه زنان در این دیدار روحانیون را از وارستگان در عرصه علمی و فرهنگی بیان داشت: بسیج و حوزه علمیه دو نهاد مقدس است در در حفظ و ارائه ارزش های اسلامی می توانند گام های بسیاری بردارند و دشمنان دنبال هلاکت ارزش های اسلامی هستند اما این دو نهاد از بدنه های انقلاب اسلامی است که آن را حفظ خواهند کرد.

,

کرمی با اشاره به جایگاه بانوان در عرصه های فرهنگی و بخصوص در کانون خانواده خاطر نشان کرد: بانوان تلاش نمایند تحت تاثیر لعاب رنگین دشمن قرار نگیرند و الگوی والای خود را در مکتب اهل بیت علیهم السلام و شهدا جستجو نمایند تا در مسیر سعادت واقعی قرار گیرند.

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه