اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی انجام شد:

پرداخت 2 میلیارد و670 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اسدآباد

پرداخت 2 میلیارد و670 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اسدآباد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان ایننکه بسیج سازندگی در سال گذشته 2 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای 36 طرح در این شهرستان پرداخت کرده، گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 76 نفر اشتغال ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، امیدعلی الیاسی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خبرنگاران در بصیرت‌دهی، امیدبخشی به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب اثرگذار هستند، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب تشکیل بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بلندی برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: احداث و تعمیر 10 خانه برای محرومان، زیباسازی 4 مدرسه ، ساخت 13 حمام و سرویس بهداشتی، تعمیر 3 مسجد و توزیع 300 بسته غذایی و 120 لوازم التحریر برای دانش آموزان از اقدامات مهم سال گذشته بسیج سازندگی بوده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در سال گذشته با اعزام 28 تیم پزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهرستان خدمات مختلف پزشکی را ارائه دادند.

,

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 2 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات در راستای اجرای 36 طرح ارائه شده است.

,

وی افزود: با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای 76 نفر اشتغال در زمینه کشت زعفران، خیاطی، میناکاری، داروهای گیاهی و غیره ایجاد شده است.

,

الیاسی گفت: درراستای ایجاد اشتغال و اجرای طرح های مختلف اشتغازایی به 536 نفر در قالب 26 کارگاه آموزش داده شده است.

,

وی همچنین از احداث نیروگاه خورشیدی و برپتایی میز خدمت در راستای خدمات دهی به مردم را از دیگر برنامه های امسال دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه