اخبار داغ

جانشن فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبرداد:

کشف و ضبط 3تن شکر تاریخ مصرف گذشته در لنده/برخورد قاطع با کسانی که سلامت مردم به مخاطره می اندازند

کشف و ضبط 3تن شکر تاریخ مصرف گذشته در لنده/برخورد قاطع با کسانی که سلامت مردم به مخاطره می اندازند
سرگردسید یارمحمد موسوی نسب از کشف و ضبط بیش از 59کیسه شکرتاریخ مصرف گذشته به مقدارسه تن در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده، با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با قاچاق و امنیت عمومی گفت: در راستای ارتقاط طرح امنیت عمومی و تامین امنیت مردم و با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در شهرستان لنده بیش از 59کیسه شکر تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: شکرهای تاریخ مصرف گذشته بیش از سه تن بوده که متاسفانه در حال توزیع از سوی یکی از کسبه بازار در شهرلنده بین مردم بود که با اشراف اطلاعاتی پلیس اماکن رصد و کشف شد.

,

 

,

سرگرد سید یارمحمد موسوی نسب اظهارکرد: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح امنیت عمومی و برای حفظ آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و با متخلفین و قاچاقچیان برخورد قاطعی خواهد داشت.

,

 

,

وی در ادامه از برخورد قاطع با روزه خواران در ملا عام با دستورمقام قضایی در این شهرستان نیز خبرداد و گفت: تا کنون در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تا کنون چندین نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

,

 

,

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لنده از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه نا امنی و یا ایجاد مزاحمت و هر جرمی در سطح شهرستان فوراً با پلیس110 تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه