اخبار داغ

چرا تور تایلند همیشه جذاب است؟

چرا تور تایلند همیشه جذاب است؟
توریستها و گردشگران از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور رهسپار تایلند می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کشور تایلند در آسیای شرقی قرار گرفته و حدود ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. این کشور زیبا که در حدود ۷۰ میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده سالانه در حدود ۲۰ میلیون نفر توریست و گردشگر از آن در قالب تور تایلند بازدید می کنند. در سالیان اخیر سیاست‌های دولت تایلند نیز بر جذب و گسترش توریست و گردشگری بوده و برای همین منظور اقدامات مناسبی را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

توریستها و گردشگران از سراسر دنیا برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور رهسپار تایلند می شود. اما واقعاً جاذبه‌های دیدنی تایلند که باعث جذب این حجم وسیع از گردشگران شده است کدام است. در ادامه به برخی از جاذبه هایی که باعث جذابیت زیاد تور تایلند می شود اشاره خواهیم کرد.

, تور تایلند,

, ,

١- معبد وات یان سانگ یا معبد وات یان

, ١- معبد وات یان سانگ یا معبد وات یان,

معبد وات یان سانگ که در ۲۰ کیلومتری شهر پاتایای تایلند قرار گرفته است از سبک معماری خاص ای برخوردار است. سبک معماری این معبد را می توان ترکیبی از سبک های متفاوتی مانند سبک معماری های ژاپنی تایلندی چینی سوئدی و هندی دانست. این معبد از چندین ساختمان با سازه های بسیار زیبا و دیدنی ساخته و تشکیل شده است که در آن ها سازه ها آثار باستانی و عتیقه‌جات چینی نیز نگهداری می شود. همچنین یک سری کلاس های مدیتیشن روزانه در این معبد برگزار میگردد که در صورتی که به آن ها علاقه مند باشید می توانید در این کلاسها شرکت نمایید. فضای سبز طبیعی و دریاچه نزدیک این معبد فضایی بسیار زیبا و جذابی را برای معبد فراهم کرده است. به جرأت می‌توان گفت که معبد وات یان سانگ یکی از جاهایی است که در تور تایلند حتما بایستی به آن سر زد.

,

 

,

٢- شهر پاتایا

, ٢- شهر پاتایا,

یکی دیگر از مناطقی که گردشگران در تور تایلند حتما به آن مراجعه می کنند را میتوان پاتایا دانست. شهر پاتایا یک شهر ساحلی بوده که جذابیت های گردشگری فراوانی نیز مانند هتل های زیبا و دهکده فیل های پاتایا بر جذابیت این قسمت از تور تایلند خواهد افزود.

,

, ,

 

,

٣- دهکده فیل های پاتایا

, ٣- دهکده فیل های پاتایا,

دهکده فیل های پاتایا در ابتدا با هدف نگهداری از فیل ها در شهر پاتایا تاسیس گردید. امروزه شما می توانید با مراجعه به دهکده فیل های پاتایا از تفریحاتی مانند تماشای فوتبال فیل ها، حمام فیل ها و نمایش های دیگری که با فیل ها انجام می شود لذت ببرید. جذاب ترین بخش مراجعه به دهکده فیل ها در پاتایا را میتوان امکان سواری بر فیل ها و ورود به جنگل دانست. توصیه می شود در تور تایلند حتماً از تجربه سواری فیل ها لذت ببرید.

,

 

,

۴- باغ وحش ببرهای پاتایا

, ۴- باغ وحش ببرهای پاتایا,

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری که در تور تایلند بسیار حائز اهمیت و مورد توجه گردشگران می باشد، باغ وحش ببر های پاتایا است. این باغ وحش با حضور ۲۰۰ قلاده ببر بنگال و گونه‌های بسیار زیادی از تمساح ها و کروکدیل های سراسر دنیا یکی از باغ وحش های معروف سراسر دنیا می باشد که گردشگران بسیاری روزانه به آن مراجعه می کنند. همچنین حیوانات دیگری مانند فیل، شتر بی کوهان، گراز و حیوانات متنوع دیگر نیز در باغ وحش ببر های پاتایا موجود می باشند.

,

 

,

۵- بازار شناور پاتایا

, ۵- بازار شناور پاتایا,

در بازار شناور پاتایا نوع جدیدی از بازار و خرید و فروش را تجربه خواهید کرد آن هم تجربه خرید شناور بر روی آب است. در این بازار می توانید خرید های خود را داخل قایق و از قایق های دیگر خریده و یا از خانه ها و پل های چوبی اطراف این بازار به تماشای خرید و فروش دیگران بپردازید. در قایق های شناور محصولات زیادی مانند ادویه جات، سبزیجات، میوه، پوشاک و دیگر نیازمندیهای مردم این منطقه عرضه می گردد. به جرات می توان گفت که یکی از جاذبه‌های غیرقابل انکار تور تایلند را می توان بازار شناور شهر پاتایا دانست. به شما نیز توصیه می‌شود حتما به این بازار سری بزنید.

,

 

,

۶- بازار شناور بانکوک

, ۶- بازار شناور بانکوک,

بازار شناور بانکوک چه شباهت زیادی به بازار شناور پاتایا نیز دارد یکی دیگر از بازارهای شناور در سطح تایلند است که می‌تواند جذابیت زیادی را برای شما در تور تایلند ایجاد نماید. در این بازار شناور علاوه بر خرید از قایق های متحرک بر روی سطح آب می توانید از رستوران ها و کافه هایی که در اطراف کانال بازار ایجاد شده اند استفاده کنید.

,

 

,

۷- جزایر پوکت

, ۷- جزایر پوکت,

جزایر پوکت با نام جزایر فی فی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین جزایر گرمسیری دنیا است که دارای جاذبه‌های فراوانی در تور پوکت می باشد. این جزایر که در فاصله ۴۸ کیلومتری از شهر پوکت قرار گرفته است با مساحتی در حدود ۴۲ کیلومتر مربع از مجموعه ۶ جزیره مختلف تشکیل شده است. سرتاسر این جزیره را صخره های آهکی سواحل شنی و غار های عمیق و تودرتو فرا گرفته است. این جزایر زیبا علاوه بر آب و هوای بسیار مناسب از جاذبه های گردشگری بسیاری مانند: شنا، قایق سواری، جت اسکی، صخره نوردی و غواصی در سواحل مرجانی برخوردار است.

, تور پوکت,

پیشنهاد می‌کنیم در تور پوکت و در مراجعه به شهر پوکت حتماً به این جزایر نیز سری بزنید و از جاذبه های گردشگری آن بهره مند شوید.

,

, ,

٨- آکواریوم پوکت

, ٨- آکواریوم پوکت,

آکواریوم پوکت یکی دیگر از جذابیت های بسیار دیدنی تایلند است که در ۱۰ کیلومتری شهر پوکت قرار گرفته است. در این آکواریوم علاوه بر بازدید از مناظر زیبای دریای می‌توانید با استفاده از لباس غواصی به محیط داخلی آکواریوم وارد شده و از نزدیک با ماهی ها و جانوران دریایی شنا کنید.

,

 

,

٩- دنیای وحش بانکوک

, ٩- دنیای وحش بانکوک,

دنیای وحش بانکوک یک باغ وحش بسیار بزرگ در شهر بانکوک است که  از دو قسمت تشکیل شده است. در یک قسمت حیات وحش این باغ وحش می‌توانید سوار یک خودروی دارای حصار های فلزی شده و آزادانه در میانه حیات وحش ای مانند شیر ها ببر ها و حیوانات دیگر به گشت و گذار بپردازید. هم چنین در بخش دوم این باغ وحش می توانید از دیدن دلفین ها فک ها و حیوانات دیگر لذت ببرید.در تور بانکوک یکی از شگفتی هایی که نباید آن را از دست داد شهر بانکوک و جاذبه های گردشگری آن است .

,

 

,

پیشنهاد ما به شما

, پیشنهاد ما به شما,

در این بازار پر تلاطم قیمت دلار و قیمت تورهای مسافرتی، یافتن تور مطمئن و ارزنده کار دشواری است که سایت تورینجا ( http://Tourinja.com/ ) میتواند راهگشا و راهنمای خوبی به کاربران و مسافرین محترم باشد تا بتوانند با خیال راحت تور موردنظر خود را خریداری نمایند. سئو سایت و بهینه سازی تورینجا بر عهده گروهی حرفه ای و قدیمی قرار گرفته تا این سایت هرچه سریع تر در صدر نتایج در دسترس تمامی جویندگان تور قرار گیرد.

, http://Tourinja.com/, سئو سایت]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه