اخبار داغ

تکذیب یک خبر در رابطه با پیام رسان های داخلی

تکذیب یک خبر در رابطه با پیام رسان های داخلی
شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول تکذیبه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در پی انتشار خبری مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول تکذیبه ای صادر کرد؛ که متن آن به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پی انتشار خبری مبنی بر " خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ توسط همراه اول" باطلاع می رساند مطالب ذکر شده در این خبر کاملا نادرست و کذب محض می باشد و این خبر قویا تکذیب می گردد.

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" نه تنها هرگز اقدام به خرید شرکت کیان ایرانیان ننموده است بلکه این شرکت در تیرماه سال ۹۷ توسط همراه اول (شرکت سرمایه گذاری نور دنا) با هدف حمایت از کسب و کار دیجیتال ایرانی تاسیس گردیده و از ابتدا ۵۰ درصد سهام آن متعلق به همراه اول بوده است.

لازم بذکر است همانگونه که پیش از این هم بارها توسط مدیریت محترم عامل همراه اول اعلام گردیده، سیاست همراه اول حمایت از کسب و کارهای ایرانی در حوزه دیجیتال (از جمله پیام رسان های داخلی) می باشد و سال گذشته همراه اول در حوزه های مختلف دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری در چندین شرکت ایرانی نموده است و این روند علیرغم برخی کارشکنی ها و شیطنت های رسانه ای ادامه خواهد داشت.

با توجه به دروغ بودن مطالب ذکر شده در خبر منتشره و ایراد اتهامات بی اساس به همراه اول، این شرکت حق خود را در پیگیری حقوقی و قضایی این اتهامات محفوظ میدارد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه