اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

تصمیم شورای عالی امنیت ملی انقلابی است/ هرگز نباید به دشمنان اعتماد کرد

تصمیم شورای عالی امنیت ملی انقلابی است/ هرگز نباید به دشمنان اعتماد کرد
امام جمعه موقت بیرجند گفت: این روزها یکی از تصمیمات اتخاذ شده که می توان از آن به عنوان تصمیم انقلابی تعبیر کرد، تصمیم قاطعانه شورای عالی امنیت ملی در مقابل سه کشور اروپایی است و هشدار به این کشورها است که سر دو راهی هستید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه های امروز نمازجمعه بیرجند گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر روحیه انقلابی‌گری در جامعه ترویج شود بسیاری از مشکلات حل می شود و تقویت روحیه انقلابی گری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه های امروز نمازجمعه بیرجند گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر روحیه انقلابی‌گری در جامعه ترویج شود بسیاری از مشکلات حل می شود و تقویت روحیه انقلابی گری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر است.,

 

,
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند خداوند نخواهد گذشت از افرادی که با زبان و قلمشان روحیه انقلابی را بین جوانان تضعیف کنند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند با بیان این که طبق فرمایش مقام معظم رهبری روحیه انقلابی یعنی ترس نداشتن گفت: اگر معتقدیم دارای روحیه انقلابی هستیم خودمان را با این معیارها بسنجیم.
,
 
,
حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که سپاه یعنی مجموعه ای که می خواهد از انقلاب اسلامی پاسداری کند افزود: آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست نامید اما مردم ایران می گویند ما همه سپاهی هستیم یعنی همه مردم احساس تکلیف می کنند از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری روحیه انقلابی، زمینه تحقق تمدن اسلامی است و پیشرفت کشور با روحیه انقلابی ممکن است و عزت و اقتدار ملی در گرو روحیه انقلابی است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند گفت: این روزها یکی از تصمیمات اتخاذ شده که می توان از آن به عنوان تصمیم انقلابی تعبیر کرد، تصمیم قاطعانه شورای عالی امنیت ملی در مقابل سه کشور اروپایی است و هشدار به این کشورها است که سر دو راهی هستید یا همراهی با آمریکا همانطور که در عمل همراهی کردید یا طبق تعهداتی که دادید باید منافع ایران در برجام دنبال شود.
,
 
,
حجت الاسلام نوفرستی افزود: در برجام آمده مطابق عهدشکنی طرف ها، ایران می تواند اقداماتی انجام دهد و در تصمیم اخیر مقرر شد ظرف 60 روز آینده اقدام عملیاتی، فوری و تضمین شده جهت تامین منافع ایران از سوی اروپا انجام شود.
,
 
,
وی تأکید کرد: هرگز به دشمنان نباید اعتماد کرد و این نیز آزمایش است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند گفت: هفتم رمضان رحلت حضرت ابوطالب عمو و حامی بزرگ پیامبر اسلام(ص) و دهم رمضان رحلت حضرت خدیجه کبری(س) است.
,
 
,
حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: میرزای شیرازی در چنین روزی فتوای تحریم تنباکو را داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه