اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

شرط پیروزی در برابر دشمن، مقاومت است/ یک سال به پای اروپا نشستیم اما ثمری نداشت

شرط پیروزی در برابر دشمن، مقاومت است/ یک سال به پای اروپا نشستیم اما ثمری نداشت
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام گفت: در مقابل تعدی دشمنان نباید ساکت ماند و باید مقابله به مثل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه هایب  اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان که در مصلی شهر سمنان برگزار شد با تسلیت سالروز وفا حضرت خدیجه و با بیان اینکه حضرت خدیجه امتیازات زیادی دارد گفت: بنده همه امتیازات را در دو چیز میدانم. اول سبقت در اسلام، که این بانو اولین بانوی مسلمان است. دوم اینکه ایشان مادر حضرت زهراست و کدام زنی است که چنین دختری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جلسه انس با قرآن در خصوص مقاومت و ایستادگی اظهار کرد: رهبری فرمودند تنها راه غلبه بر شیاطین و کفار مقاومت و ایستادگی است. اگر میخواهیم دربرابر دشمنان به پیروزی برسیم، مقاومت شرط آن است.

,

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با دشمنان کار را به آخر نمیرساند گفت: آن چیزی که کار را به آخر می‌رساند مقاومت در برابر دشمن است.  انقلاب اسلامی که بر رژیم طاغوت پیروز شد و پیروزی در جنگ تحمیلی  با مقاومت بدست آمد.

,

امام جمعه سمنان اضافه کرد: پیروزی های اخیر کشورهای منطقه در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها ثمره مقاومت بود و مردم غزه با مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اسرائیل را به زانو درآوردند.

,

شاهچراغی با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام گفت: اسلام از ما مقابله به مثل میخواهد. اگر دشمن تعدی کرد نباید در برابر او ساکت ماند. آمریکا یکسال از برجام خارج شده و یکسال است به پای اروپا نشستیم.

,

وی افزود: در برابر دشمن نباید ساکت ماند. این مقاومت خیلی دیر انجام گرفت اما جلوی ضرر را هرموقع بگیریم منفعت است. مسئولان در راه مقاومت در برابر آمریکا ثابت قدم باشند و بدانند مردم در مقاومت برابر دشمن همراه آنها هستند و تنهایشان نمی‌گذارند.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر جایگاه روحانیت در راه خدمت به مردم و تاثیر آن در حوادث روزگار گفت:روز قیامت مرکب عالم را باخون شهید می سنجند. قلم میرزا حسن شیرازی در تحریم تنباکو انگلیس را شکست داد. برخی می گویند روحانیت محبوبیت ندارد، روحانیت خادم مردم است و مردم خادمانشان را دوست دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه