اخبار داغ

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در همدان:

همه کشور با وحدت و یکپارچگی از بیانیه شورای امنیت ملی حمایت می کنیم/اروپایی های مانند آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و بدعهد هستند

همه کشور با وحدت و یکپارچگی از بیانیه شورای امنیت ملی حمایت می کنیم/اروپایی های مانند آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و بدعهد هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت و دولت در مقابل دشمنان و مسکبرین گفت: بیانیه شورای امنیت ملی کشور نشان دهنده وحدت ملی و همه جانبه در کشور است و ما همه باید از آن حمایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیت الله  حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی گفت:تمایل به ظالم پیدا نکنید و بعضی از کسانی که به ظاهر شیعه هستنداما عمل و گفتارش مطابق با ظالمین است .
امام جمعه همدان با بیان اینکه مستکبران خوب حرف می زنند اما در ذهن و قلب خود چیز دیگری را می پرورانند ادامه داد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در چارچوب بین المللی است و مستکبران بر اساس قوانین و تعهدات خود عمل نمی کنند.

آیت الله شعبانی در خصوص سالروز خروج امریکا از برجام است گفت: این اولین بار است که کشور اقدام عملی در مقابل خروج اروپا از برجام همردیف با آمریکا انجام داد و همگان باید آگاه باشند که نباید به اروپایی ها دلخوش شد.

وی با بیان اینکه بیانیه شورای امنیت ملی نشان دهنده همصدایی همه کشور است و همه مسئولان در این زمینه وحدت دارند ادامه داد: اگر اروپا به تعهدات مالی خود عمل نکند نشان دهنده خروج از تعهدات و برجام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: تحریم های جدید دولت آمریکا شامل صنایع فولاد و فلزات است که همگان بدانند این تحریم ها اثری ندارد چرا که از یکسال قبل شروع شده است.
حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: ترامپ برای تاثیرات روانی این موضوع را بار دیگر عنوان کرده و این در حالی است که این تحریم ها یک سال است که عملیاتی شده است.
وی افزود:ما دوسال است  به تعهدات خود در برجام عمل کردیم متآسفانه کشور ما نتوانست از فوایدی که برجام از نظر اقتصادی برای کشور ما باید داشته باشه استفاده کنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

شعبانی افزود:اما یک اتفاق خوبی ولو اینکه دیر هنگام بود بیانیه ای بود که شورای امنیت صادر کرد و آن مطابق با بند26و 36 خود برجام است.
عدم اعتماد به ظالمین به  میزان تمایلات قبلی شما به ظالم است .

,
,

امام جمعه ملایر
عزت و منافع ملی در گرو روحیه انقلابی است/ امیدی به اروپایی ها برای اقدامی مهلت دو ماهه نیست

, امام جمعه ملایر
عزت و منافع ملی در گرو روحیه انقلابی است/ امیدی به اروپایی ها برای اقدامی مهلت دو ماهه نیست
,
,

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در جمع قاریان اظهار کرد: رهبری در این دیدار به توجه به قرآن تاکید داشتند و  باید دانست که قرآن همواره به ما پرهیز از اعتماد به دشمن را تذکر داده است.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبری در جمع فرهنگیان اشاره و  بیان کرد: ما با روحیه انقلابی می توانیم در برابر مشکلات امروز مقاومت کنیم و این روحیه باعث ایستادگی در برابر دشمنان می شود.
امام جمعه ملایر گفت: کسانی که اموال مورد نیاز مردم را احتکار می کنند باید دولت به شدت با آنان برخورد کند.
وی تاکید کرد:  دولت و بخش های خصولتی حق ندارند کالایی را انبار کنند تا قیمت آن بالا رود.
وی روحیه انقلابی را لازمه پیمودن مسیر انقلاب و تحقق تمدن اسلامی دانست و بیان کرد:  عزت و منافع ملی در گرو روحیه انقلابی است و باید به آن توجه شود.
حجت الاسلام برقراری به تصمیم مسئولین جمهوری اسلامی درباره برجام اشاره کرد و گفت:  آمریکایی ها نسبت به توافق بین المللی برجام عهد شکنی کردند ک دولت ترامپ از آن خارج شد و پس از آن  آلمان و فرانسه و انگلیس گفتند به تعهدات پایبند می شویم اما نبودند.
وی افزود:  ناتوانی اروپایی ها از تامین منافع برجامی کشورمان باعث شد که ایران اسلامی  سطح تعهدات خود را کاهش دهد و ایران به دستور رئیس جمهور و تصمیم شورای عالی امنیت ملی به پنج کشور نامه دادند و  دو تصمیم مهم گرفتند.
امام جمعه ملایر گفت:  طبق بند 23 برجام ایران می تواند در مقابل بد عهدی طرف های مقابل کل برجام یا بخشی از آن را لغو کند و بر همین اساس این تصمیم در کشور گرفته و 60 روز به اروپایی ها مهلت داده شده است.
وی تاکید کرد: ما با شناختی که از امریکا و اروپا داریم می دانیم که هیچ امیدی به اروپایی ها نیست و اقدام قابل قبولی نخواهند داشت و هر چند فرصتی که  به آنان داده شده اما انتظار بیهوده به اروپاییان تا کنون فرصت های زیادی از ایران گرفته است.
امام جمعه ملایر گفت:  تصور اقدامی ازجانب بیهوده است و از دیپلماسی خارجی می خواهیم این تصور را با اقدامی موثر پاسخ دهند.
وی به پاسخ حماس در مقابل حملات اسرائیل اشاره و بیان کرد: نتانیاهوددر مقابل این حملات سر تعظیم فرود آورد و بسیاری  تعهدات جدید به فلسطین را پذیرفت.
وی با اشاره به روز وفات حضرت ابوطالب در هفتم رمضان و حضرت خدیجه در دهم رمضان بیان کرد: حضرت خدیجه با مال خود با اسلام ابرو و داد و همع ما مدیون فداکاری آن بانوی بزرگوار هستیم.
حجت الاسلام برقراری به سالروز لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزا حسن شیرازی اشاره و عنوان کرد: این اقدان نشان دهنده این است که دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به ایران بوده و غربی ها همواره به دنبال این بوده که منافع کشور را به نفع خودشان مصادره کنند و علمای بزرگ در مقابل آنان ایستاده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رزن با اشاره حلول ماه گفت:رمضان ماه باز شدن دریچه رحمت خداوند و ماه خودسازی است
حجت السلام مولازاده افزود:حتی خواب و نفس کشیدن، عمل عبادت، روزه داری و سحر خیری انسان مورد توجه قرار میگیرد،حتی نفس کشیدن هم عبادت است
وی افزود :در این دانشگاها همه جور افراد با ظرفیت ها ی مختلفی وجود دارد و هر کس با توجه به ظرفیتش از این ماه بهرمند می شوند
وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه مسابقه و واحد بیشتر گرفتن است ادامه داد: از لحظات ماه رمضان باید بیشتر استفاده کرد

, امام جمعه رزن با اشاره حلول ماه گفت:رمضان ماه باز شدن دریچه رحمت خداوند و ماه خودسازی است,
,
,
,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن افزود:نظام اسلامی پس از عهد شکنی آمریکا و اروپا با جدیت تمام. و قاطعیت تصمیم برجامی خود را اعلام کرد.
ملازاده با اشاره به عهدشکنی های مداوم اظهار کرد:فرصتی که به آنها داده شد برای این بود که اعلام شود فرهنگ ما اینگونه است.برخی بندهای برجام این اجازه را به ما داده است که اگر طرف مقابل تعهدات خود را انجام ندهد برخی یا همه تعهدات خود را انجام ندهد.
امام جمعه رزن ادامه داد:بر اساس این تصمیم ما مازاد فرآورده های هسته ای خود را نمیفروشیم.کشورهای خریدار و تأثیر گذاران باید حساب کار دستشان بیاید.
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:سند برجام یک سند کاملا حقوقی است.اگر برجام برای ما فایده نداشته باشد جمهوری اسلامی جایی برای ترس نخواهد داشت و ما ترسی از آنها نداریم.
وی تصریح کرد:بخصوص اتحادیه اروپا باید بدانند اگر بخواهند آمریکا را به عنوان قهرمان معرفی کنند ایران تدابیر سختی را بر علیه آنان به کار خواهد گرفت.
ملازاده خاطرنشان نود:فکر نکنند ما را در شعب ابی طالب قرار داده اند.ما نیروهای نخبه فکری و اقتصادی داریم و هم نیروهای امنیتی و نظامی که جهان را می توانند متاثر کنند.
ما از نظام جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی و رییس جمهور تشکر میکنیم.

,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رزن اضافه نمود:در ماه رمضان احترام و تکریم این ماه یکی از مصادیق مسئولیتهای دینی مردم است.
رعایت شئونات این ماه بر همگان واجب است ،برخی علاوه بر روزه خواری آن را نمایش میدهند.

,
,

خدا به کاسبانی که حرمت ماه مبارک را نگه دارند  چند برابر اعطا خواهد کرد

,

امام جمعه بخش گل تپه کبودراهنگ:چهل سال  مقاومت ایران در برابر آمریکا در حال به ثمر نشستن است

, امام جمعه بخش گل تپه کبودراهنگ:چهل سال  مقاومت ایران در برابر آمریکا در حال به ثمر نشستن است,

امام جمعه گل تپه گفت :ایران درطول چهل سال ثابت کرده است که در برابر آمریکا سرخم نمی کند و این مقاومت با عقب نشینی دشمن به ثمر خواهد نشست.

,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی امام جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز در گل تپه اظهار کرد:آمریکاقدرت حمله به ایران را ندارد زیرا کارنامه آنها خراب است وهمه جهان میداند که عامل همه جنگ های منطقه آمریکا است.
وی با احمقانه خواندن ادعای سران آمریکا افزود: این حرف احمقانه است که آمریکا به ایران حمله میکند،زیرا آمریکا می داند ایران،ایران زمان جنگ نیست.

,
,

امام جمعه گل تپه باتوجه به شروط آمریکا در مورد انرژی هسته ای پایبندی به این شروط گفت:شروط آمریکا  احمقانه است وایران چنین کاری انجام نمی دهد.

,

موسوی در ادامه با انتقاد از برخی جریان های داخلی در حمایت از برحام اضافه داشت: تاسف راباید از مواضع داخلی هامون بخوریم.برخی روزنامه ها میگن برجام دارای منافعات است ناشکری نکنید درصورتی که مسولین مذاکره کننده میگن برجام هیچ ثمره ای برای این کشور نداشت.

,

وی در خصوص احتمال جنگ میان ایران و آمریکا بیان کرد:درخودآمریکا حتی سیاستمداران اعلام کردند با ایران وارد جنگ نمیشوند ...

,

وی با اشاره به شرایط مذاکرات مطرح شده عنوان کرد:شرایطی که آمریکا برای ما مطرح کرده است همه ابعاد ضدیت است ازجمله متوقف کردن اورانیوم یا دراختیار گذاشتن اطلاعات نظامی،ایران باید به بازرسان اجازه دهددهمه سایتها را بررسی کنن،ایران باید برنامه موشکی بالستیک خود را متوقف کند.ما انقلاب کردیم که سرمان رابلند کنیم تا برای کسی سر خم نکنیم والا چه زحمتی برای ما بود!!!!!

,

وی در پایان با تشریح بندهای برجام خاطر نشان کرد:برجام۱۲بند دارد که هرکدام با باید شروع شده و باید یعنی ذلت یعنی زور ایران باید ازسپاه قدس حمایت نکند ایران باید نفوذخودرا ازمنطقه بیرون بکشد. که پاسخ همه ما و ملت ایران در مقابل زیاده خواهان یک کلام خواهد بود هیئات من الذله.

,

امام جمعه اسدآباد:

, امام جمعه اسدآباد:,

مسئولان ما در رابطه با برجام باید خیلی قبل‌تر از اینها به خود می‌آمدند

, مسئولان ما در رابطه با برجام باید خیلی قبل‌تر از اینها به خود می‌آمدند,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد بهترین توشه دنیا و آخرت را تقوا دانست و اظهار کرد : داشتن صبر و استقامت، راستگویی و صداقت، تقوا، انفاق و بخشش، از نشانه های انسان کامل در نزد خداوند است.

,

وی افزود: ماه رمضان فرصتی است که با بذل و بخشش به نیازمندان کمک کرد و امر انفاق کردن بارها در قرآن به آن اشاره شده است.

,

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر رونق دادن مساجد در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های فرهنگی و اقامه نماز اول وقت ، گفت: محفل انسی با قرآن روزانه به صورت جزخوانی در حال برگزاری است که میتوان از این فرصت استفاده کرد.

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص طلبه همدانی در دیدار با حوزه های علمیه، گفت: ایشان وظیفه حوزه علمیه را سنگین دانستند و از علما خواستند که مجاهدت کنند.

,

حسینی مجد به مهلت ۶۰ روزه ایران به اروپایی ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید از خیلی قبل تر به خود می آمدند چراکه بارها رهبر انقلاب فرمودند امریکایی و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند .

,

وی افزود: انقلاب اسلامی میراث گرانبهایی در دست ماست و حفظ آن از روزه و نماز و حج واجب تر است و اگر این انقلاب از هم بپاشد، همه اعمال ما زیر سؤال است.

,

امام جمعه اسدآباد گفت: دولتمردان و مسئولان ما باید قدر این مردم باشند و در حل مشکلات آنان کوشا باشند.

,

نمازگزاران بعداز اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر امریکا سر دادند.

,

امام جمعه نهاوند:

, امام جمعه نهاوند:,

اروپایی های مانند آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و بدعهد هستند

, اروپایی های مانند آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و بدعهد هستند,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: بعد از اجرای برجام آمریکایی ها با همکاری چند کشور اروپایی مدام عهد شکنی کردند و به تعهداتشان عمل نکردند.

,

وی اظهار داشت: گزارش های متعدد آژانس انرژی هسته ای نشان می دهد که کشور ما تعهداتش را انجام داده است ولی طرف های مقابل به تعهدات پایبند نبودند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: اروپایی ها در موارد متعددی نشان دادند که تابع امریکایی ها هستند و دنباله رو سیاست های انها هستند.

,

وی بیان داشت: بیانیه چند روز اخیر شورای عالی امنیت ملی و سخنان مسئولان و مهلتی که به اروپایی ها داده شد تا به تعهداتشان در زمینه های مخصوصا بانکی و مالی عمل کنند، اقدام عملی مناسبی بود.

,

وی ادامه داد: بعد از یک سال مدارا با اروپا شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گرفت تا تعهدات برجامی را کاهش دهد تا در مدت ۶۰ روز اگر اروپایی ها به تعهداتشان عمل کردند دوباره به شرایط برجام برگردند وگرنه ایران تصمیمات جدیدی حواهد گرفت.

,

امام جمعه نهاوند گفت: اروپایی ها به تصمیم کشورمان اعتراض کردند و کسانی که از ناراحتی اروپایی ها میترسند مشکل از خودشان است و انهایی میترسند که منافعی دارند وگرنه مردم حتی از آمریکا که ارباب اروپایی ها است نمیترسند.

,

مغیثی گفت: این اقدام باعث میشود تا اروپایی ها متوجه شوند که اگر اقدام عملی انجام ندهند در مراحل بعدی کشورمان اقدامات دیگری انجام خواهد داد و در محدودیت هایی که بر اساس برجام قبول کرده است تجدید نظر خواهد کرد.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،
گفت: امریکایی ها مدام دم از تهدید می زنند در حالی که در عرصه عمل خودشان بهتر از توانمندی ها و اقتدار نیروهای مسلح ما خبر دارند و میدانند که در صورتی که اقدامی از انها سر بزند با پاسخ کوبنده کشورمان مواجه خواهند شد.
شهرستان بهار:

,
,
, شهرستان بهار:,

امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار به فضایل ماه مبارک رمضان با توجه به فرمایشات پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: افضل اعمال در ماه مبارک رمضان را تقوا و پاکیزگی و پرهیز از گناه است و فلسفه روزه داری در این ماه نیز رسیدن به قلعه محکم تقوا و پرهیزکاری است.

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه  عربده کشی امریکا علیه ایران و فریبکاری کشورهای اروپایی را محکوم کرد و گفت: کشورهای باقی مانده در برجام در طول این مدت به تعهدات خود پایبند نبودند و عملا هیچ اقدام موثری انجام ندادند از این رو اقدام قاطعانه شورای عالی امنیت  ملی کشورمان که مهلتی شصت روزه برای طرفهای دیگر قرار داده اقدامی انقلابی و قاطعانه است.
وی ادامه داد: اگر اقدام عملی از سوی اروپا نبینیم و صورت نگیرد با تمام قوا به حالت قبل از توافق،  کما اینکه در مواد تبصره برجام این حق برای ایران محفوظ است برخواهیم گشت.
 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه