اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصد از سر گرفته شود/ برجام، تجربه ای شکست خورده

مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصد از سر گرفته شود/ برجام، تجربه ای شکست خورده
امام جمعه ایلام گفت: حالا که دشمن به‌ جای عمل به وعده‌های خود از برجام پا پس کشیده و بدعهدی‌ها را مرتبا تکرار می‌کند، مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصدی از سر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله‌نور کریمی‌تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: برجام تجربه شکست‌خورده‌ای است که باید از آن درس گرفت؛ بر طبق آیات قرآن کریم می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم، اما به شرطی که به خدا ایمان داشته باشیم، حالا که دشمن به‌ جای عمل به وعده‌های خود از برجام پا پس کشیده و بدعهدی‌ها را مرتبا تکرار می‌کند، مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصدی از سر گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی گفت: اقدام امیدوارکننده شورای عالی امنیت ملی حداقل واکنش در مقابل عهدشکن‌های آمریکا و اروپاست. در حالی که براساس مفاد برجام اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ایران می‌تواند از برخی مفاد کلا کنار برود.

,

امام جمعه ایلام افزود: بعد از خروج گستاخانه آمریکا از برجام، به انتظار و پایبندی اروپایی‌ها ماندیم اما آنها هم وعده سرخرمن دادند.

,

کریمی تبار ادامه داد: مردم و مسوولان ید واحده در برابر استکبار هستند و دشمنان این را بدانند هر کاری کنند نمی‌توانند مردم را از رهبری و نظام جدا کنند.

,

وی بیان کرد: راهپیمایی مردمی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در قبال بدعهدی‌های آمریکا و کشورهای اروپایی در واقع حمایت از تصمیمات مسوولین در این موضوع است.

,

کریمی تبار در بخش دیگری از سخنانش به مقاومت ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: حرکت جوانان فلسطینی دشمن را به وحشت انداخته و رژیم اشغالگر قدس را وادار به اعلام آتش بس و دادن امتیاز کرده است.
وی اظهار کرد: متاسفانه کشورهای عربی مقابل رژیم صهیونیستی تسلیم شده ولی ثمره مقاومت مردم فلسطین تحمیل شرایط خود به این رژیم است.
کریمی تبار همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان خواستار تشدید نظارت مسئولان مربوطه بر قیمت‌ها در بازار شد.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اختلاف زیاد قیمت‌ها در بازار نارضایتی مردم را در این اوضاع اقتصادی داشته که متولیان تنظیم بازار باید در این زمینه اهتمام بیشتر داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی از جمله گندم گفت: کشاورزان در پرداخت زکات مال خود به عنوان حق الناس و حق نیازمندان و امری واجب الهی مشارکت لازم داشته باشند.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه