اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

جناب وزیر سری هم به مدارس کرج بزنید/ ظاهرا ارزشی ها و حزب الله نیز سِر شده اند!/ دولت با اولتیماتوم به اتحادیه اروپا دست از انفعال برداشت

جناب وزیر سری هم به مدارس کرج بزنید/ ظاهرا ارزشی ها و حزب الله نیز سِر شده اند!/ دولت با اولتیماتوم به اتحادیه اروپا دست از انفعال برداشت
امام جمعه کرج گفت: به حمدالله پس از یک سال فرصت دادن، دست از انفعال کشیده شد و آقایان برای دفاع از مناقع ملت اولتیماتومی را به اتحادیه اروپا دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه بهترین تشکر از خدا استفاده از نعمت هایی همانند ماه مبارک رمضان است، گفت: متولیان فرهنگی در برنامه ریزی هایی که برای این ایام دارند باید مسیری را طی کنند که موجب تقویت ایمان، و معنویت مردم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، افزود: نمی دانم عده ای چگونه فکر می کنند و از کجای سفارشارت اسلامی دراورده اند که با مطربی، جلسات لهو و لغو، بیهوده گویی، تقلید صدا، غفلت و بی خبری به اسم جشن رمضان و به نام این شب هایی که دیگر تکرار نمی شود می توان به خدا نزدیک شد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه بیت المال هزینه این خضعبلات می شود، اظهار داشت: عده ای سودجوی پول پرست که فقط به جیب خود نگاه می کنند به برگزاری چنین جلساتی اصرار دارند با این بهانه که باید شاد بود، کسی مخالف شادی نیست اما چرا مناسبات خاص را خراب می کنید؟
,
 
,
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه عده ای فرصت ذکر در ماه مبارک رمضان را به غفلت تبدیل کرده و شیطانی را که خدا در این ماه به غل و زنجیر کشیده است را آزاد می کنند تا بر خودشان مسلط کنند، تصریح کرد: خداوند متعال در حرام شفا قرار نداده است و با این وجود چگونه برخی می خواهند با حرام شفا بگیرند؟ 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ظاهرا ارزشی ها و حزب الله نیز سر شده اند، گفت: دیگر کسی حرف نمی زند و به شیطان اجازه معرکه گیری داده اند، حکم حجاب و عفت بانوان به سخره گرفته شده و در وسایل نقلیه، پارک ها، معابر عمومی و ... رعایت نمی شود، متاسفانه دستگاه های ناظر و بازدارنده با حرمت شکنان و هنجار شکنان به هر دلیلی با قدرت برخورد نمی کنند. 
,
 
,
رئیس  شورای فرهنگ عمومی البرز افزود: جای تاسف فراوان است که در مسیر طراحی شده دشمن حرکت می کنیم و خود را به غفلت می زنیم، از مهد کودک، مدارس و دانشگاه ها شروع کرده اند و در خیابان، محل کار و هر جا که بتوانند حرمت شکنی را ترویج می دهند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: آقایان به جای برخورد قانونی مسائل مذکور را توجیه کرده و اصل قضیه را کتمان می کنند، سال گذشته راجع به موارد مدارس استان البرز تذکر دادم اما نامه دادند که این گونه نیست در حالی که بنده تا به مسئله ای یقین نداشته باشم ان را بیان نمی کنم، اخیرا تخلفاتی در مدارس صورت گرفته و در فضای مجازی پخش شد اما متاسفانه وزیر مربطه بجای پاسخگو بودن اصل مطلب را انکار می کند. 
,
 
,
وی تصریح کرد: فرزندان ملت امانت در دست آموزش و پرورش بوده، آینده کشور و تمدن ساز هستند، بیانات رهبری را که طی روزهای اخیر فراموش نکرده اید؟ چرا اجازه می دهید با سیاست های غلط فرزندان مردم اینده خود را از دست دهند؟ 
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: به وزیر مربوطه عرض می کنم جای انکار نبود، شما یک سفر به کرج بیایید و به مدرسه دخترانه روبروی مصلی کرج یک سری بزنید و سوال کنید که آیا این قصه در مدرسه اتفاق افتاده است یا خیر؟ 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: متاسفانه جالب است که به مسئول مربوطه می گویئم اقدام کند اما بعد از یک مدت می گوید بررسی کرده ایم مسئله ای که شما اعلام کرده اید نبوده است، آقایان بفهمید که دشمن قصد نابود کردن باورها، ارزش ها، دین و اعتقادات ما را دارد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: در حوزه فرهنگ مراکز اموزشی، سینما و تئاتر، رسانه ها و ... رسالت هایی را بر عهده دارند زیرا دشمن در کنار فشارهای اقتصادی قسمتی دیگری از سناریوهای مد نظر خود را اجرا می کنند تا مردم را ناامید کنند. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: اصناف و اماکن رستوران ها و اغذیه فروشی های سطح شهر را به درستی کنترل کنند زیرا گذشته از اینکه همه وظیفه نهی از منکر را بر عهده داریم ماده 638 قانون مجازات اسلامی روزه خواری علنی در معابر را جرم می داند، البته برای کسانی که عذر دارند باید محلی تعبیه شود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: در دهم مبارک رمضان، حضرت خدیجه کبری (س) همسر رسول خدا از دنیا رفت، کسی که نقش وی در گسترش و اشاعه اسلام به قدری رفیع است که پیامبر اکرم (ص)همواره از ایشان با عظمت یاد می کردند. 
,
 
,
وی درباره بیانیه شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران میتوانست در مراحل تصویب برخی قوانین علیه ایران، خروج از برجام و تروریست خطاب کردن سپاه علیه آمریکا اقدام متقابل داشته باشد اما متاسفانه آقایان به جای عبرت گرفتن امید خود را به وعده های تو خالی آمریکایی ها بستند، رهبر معظم انقلاب 9 شرط برای رابطه با اروپا گذاشتند که این شروط نیز نادیده گرفته شد. 
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: به حمدالله پس از یک سال فرصت دادن، دست از انفعال کشیده شد و آقایان برای دفاع از مناقع ملت اولتیماتومی را به اتحادیه اروپا دادند، به بیان وزیر امور خارجه که در فضای مجازی نیز پخش شد ایران طبق تحریم آمریکا نمی تواند اورانیوم غنی شده و آب سنگین را به فروش برساند در نتیجه این اقدام فعالانه و قوی نیست اما نشان از خروج از انفعال دولت داشته و جای تشکر دارد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اقدام ایران در همین سطح کشورهای اروپایی را به هراس انداخت و عصیانی کرد، آنها با بیانیه ای اعلام کردند هیچ ضرب الاجلی را از سوی ایران نمی پذیرد، این مسئله نشان می دهد اگر ما با قاطعیت وارد عرصه تعاملات شویم نتیجه های بهتری کسب خواهیم کرد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم حمایت کرده و مسئولین را تنها نخواهند گذاشت، تصریح کرد: دولت های استعماری به ویژه آمریکا بدانند که ما تا رسیدن به نتیجه مطلوب دست از مبارزه علیه آنها نخواهیم کشید. 
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: در جریانات پیش آمده برای کشور، دوست و دشمن شناخته می شود، در جریان بیانیه عراق فشار امریکا را نپذیرفت اما در این فضا، مسئولی می گوید اگر ما تحریم ها فشار آورد برادران افغان را از کشور خارج می کنیم، منظره هایی که می سازید غربی است، متاسفانه برخی در کسوت مسئول نظام اسلامی حرف رئیس جمهور پلید آمریکا را می زنند زیرا ترامپ هم گفته بود مهاجران برای امریکا مشکل اقتصادی درست کرده اند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ایرانیت و اسلامیت ما اجازه نمی دهد درباره میهمانی که خودمان پذیرفته ایم اینگونه سخن بگویئم، افزود: مدت هاست حرف های غرب پسند می ده می شود و نتیجه ای نگرفته اند، می خواهید حرکت را به سمت تمدن سازی به بیراه بکشانید؟
,
 
,
امام جمعه کرج ضمن انتقاد از اینکه چرا عده ای قدرت نرم نظام اسلامی را به چالش می کشند؟، اظهار داشت: 25 اردیبهشت سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در فلسطین است که موجب آوارگی 800 هزار فلسطینی شد، آن روز یوم النکبه نامیده شد و امیدواریم این جرثومه فساد از صفحه تاریخ محو شود. 
,
 
,
وی تصریح کرد: امریکا بنا دارد تا پایان ماه مبارک رمضان ایجاد قدرت منطقه ای با محوریت رژیم صهیونیستی را انجام دهد تا قدس را به عنوان پایتخت صهیونیست ها معرفی کرده و کشوری کاملا یهودی تشکیل دهند اما جهان اسلام نباید بگذارد که معامله غرب محقق شود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: نگاه داشتن کالا و احتکار ظلم به مردم است، عده ای سودجو برای منفعت بیشتر به مشکلات اقتصادی دامن می زنند و عرصه را بر مردم تنگ می کنند، مسکن، کالاهای اساسی و ... نیز از این مسئله رنج می برند اما متاسفانه دولت برنامه مدونی اعلام نمی کنند و سودجویان از این فرصت برای زدن آسیب به اقتصاد کشور استفاده می کنند.
,
 
,
وی افزود: دادستان کرج با جدیت تمام وارد عرصه شود و در البرز با قاطعیت به داد مردم برسد، به فکر رافت اسلامی و ... در این فقره نباشند زیرا کسانی که برای سودجویی پا روی گردن مردم می گذارند جایی برای رافت نخواهند داشت. 
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: اموال مصادره شده باید در اختیار مردم قرار گیرد، باید با قاطعیت تمام با اختلاس و کلاهبرداری برخورد کرد و بنده نیز تا جایی که بتوانم با این مسئله برخورد می کنم  از هیچ ملامت کننده ای هراس ندارم. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: 8 ماه تا زمان انتخابات مانده است در نتیجه باید رفتار افرادی که خود را در مظان انتخاب قرار داده اند مورد توجه قرار داد زیرا متاسفانه مجلس جایی که باید دفاع کند نمی کند و جایی که باید حرف بزند حرفی به میان نمی آورد. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه گفت: افرادی با فشار و تهدید فردی را در مناصبی جای می دهند و این مصیبتی است که متاسفانه در استان البرز داریم زیرا مدیر تخلف دارد اما آقایی در جایی وساطت می کند که وی در این مسند بماند، ائمه جمعه مصداقی در عزل و نصب ها دخالت نکنند.  
 
 
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه