اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

بیش از ۱۰۰۰ مٌبلغ به مناطق مختلف لرستان اعزام شد

بیش از ۱۰۰۰ مٌبلغ به مناطق مختلف لرستان اعزام شد
معاون سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هزار و 75 مبلغ و مبلغه ایام ماه مبارک رمضان در لرستان حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هزار و 75 مبلغ و مبلغه ایام ماه مبارک رمضان در استان حضور دارند؛ یکی از مباحث مهم در این ایام، جایگاه رمضان و نقش  آن در تقویت بنیه دینی مردم، روحیه ایثار، تحمل و بردباری و بیانیه گام دوم انقلاب است که در دستور کار روحانیون اعزامی قرارگرفته تا به آن بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به طرح ترویج فرهنگ سفره ساده معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: محافل تلاوت و تفسیر قرآن، سخنرانی و مسابقات مختلفی در طول ماه مبارک انجام می‌شود تا از این ایام بهره‌گیری هر چه بیشتر از معنویات و فضائل ائمه اظهار(ع) و مطالبات نظام مقدس جمهوری و رهبر معظم  انقلاب را داشته باشیم.

,

 

,

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان بابیان اینکه امسال نیز برنامه جزء خوانی قرآن کریم را به‌صورت زنده داریم تصریح کرد: با همکاری صداوسیما و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در خرم‌آباد و بروجرد این مراسم برگزار و هم‌زمان پخش می‌شود.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه برنامه جزء خوانی قرآن کریم در خرم‌آباد ساعت 18 در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می‌شود گفت: امسال در شهرستان بروجرد با همکاری صداوسیما ساعت 18 در مسجد حضرت ولیعصر(عج) مراسم جزء خوانی برگزار می‌شود.

,

 

,

 غلامی گفت: محافل جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در همه مناطقی که ائمه جمعه حضور دارند با تشکیل کلاس تفسیر سوره احزاب انجام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه