اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ نماینده مردم پلدختر: هنوز راه ارتباطی برخی از روستاهای سیل‌زده قطع است/ سرعت خدمت رسانی دولت پایین است

آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ نماینده مردم پلدختر: هنوز راه ارتباطی برخی از روستاهای سیل‌زده قطع است/ سرعت خدمت رسانی دولت پایین است
نماینده پل‌دختر در مجلس عنوان کرد: بازسازی و تأمین خسارت اصلی‌ترین دغدغه مردم است و باید به خانواده‌هایی که وسایل زندگی آنان در سیل اخیر از بین رفته و کشاورزانی که زمین‌های آنان زیر آب رفته پرداخت خسارت و تسهیلات را سرعت بخشند.
[

سید حمیدرضا کاظمی نماینده پل‌دختر در مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت خدمات‌رسانی دولت به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: در حال حاضر مشغول جانمایی و جابه جایی منازل تخریبی هستند و برخی از مناطق پر جمعیت که دارای تعارض بوده باید ابتدا این تعارضات برطرف شده و سپس خانه‌های جدید ساخته شوند؛ البته بعضی از مناطق که متعلق به منابع طبیعی بوده، این مشکلات کمتر شده و منابع طبیعی با در اختیار قرار دادن زمین ها مشکلی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مسئولان پیگیر مسائل و مشکلات سیل‌زدگان هستند ولی مردم انتظار دارند که پرداخت خسارات به آسیب دیدگان تسریع شو عنوان کرد: بازسازی و تأمین خسارت اصلی‌ترین دغدغه مردم است و خانواده‌هایی که وسایل زندگی آنان در سیل اخیر از بین رفته و کشاورزانی که زمین‌های آنان زیر آب رفته به هر شکل باید با پرداخت خسارت و تسهیلات مشکلشان حل شود.

,

 

,

هنوز راه ارتباطی برخی از روستاهای سیل‌زده قطع است

, هنوز راه ارتباطی برخی از روستاهای سیل‌زده قطع است, هنوز راه ارتباطی برخی از روستاهای سیل‌زده قطع است,

نماینده مردم پل‌دختر خاطرنشان کرد: هنوز تعدادی از راه‌های ارتباط روستایی قطع است و این موضوع پیگیری شده و طی نامه‌ای از سازمان‌های مربوطه درخواست ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات به این مناطق شد و امیدوارم با ارسال تجهیزات این مشکلات برطرف شود.

, .,

کاظمی در رابطه با اینکه دولت به چه میزان از آن وعده‌هایی که داده عمل کرده توضیح داد: دولت وعده‌هایی برای جبران خسارات مناطق سیل زده داده ولی اجرایی شدن این وعده‌ها زمان‌بر است. ولی انتظار می‌رود که حداقل دولت نسبت به پرداخت خسارت هر چه سریع اقدام کنند.

, ,

سرعت خدمت رسانی دولت پایین است

, سرعت خدمت رسانی دولت پایین است, سرعت خدمت رسانی دولت پایین است, سرعت خدمت رسانی دولت پایین است,

وی تصریح کرد: مردم از وضعیت خدمات‌رسانی دولت راضی نیستند چراکه سرعت کار پایین است؛ و اکنون‌که کارهای کارشناسی انجام شده مردم انتظار دارند که هر چه زودتر پرونده مشکلات سیل جمع‌وجور شود و تکلیف مردم  مشخص شود.

, .,

وی در تشریح وضعیت سلامت در مناطق سیل‌زده بیان کرد: تاکنون بیماری واگیرداری در این مناطق  گزارش نشده ولی ممکن است گل‌ولای برجای‌مانده از سیلاب در شهر پل‌دختر با وزش باد باعث ایجاد گرد و خاک شود و قطعاً زمینه‌ساز یکسری امراض می‌شود و باید هر چه زودتر شهر شست‌وشو شود.

,

 

,

شست و شوی پل دختر اولویت اول است

, شست و شوی پل دختر اولویت اول است, شست و شوی پل دختر اولویت اول است,

با بیان اینکه بخشی از این گل‌ولای را نیروهای جهادی و بسیجی و مردمی و نهادها و دستگاه‌ها و ادارات تخلیه کردند تصریح کرد: در حال حاضر شست‌وشوی شهر در اولویت است و امیدوارم با ارسال تجهیزات سریع‌تر این کار انجام شود.

نماینده پل‌دختر در پایان گفت: بخشی از مردمی که هنوز منازلشان بازسازی نشده اسکان اضطراری داده شده‌اند و هم‌اکنون در چادرها مستقر هستند و زندگی در این شرایط برای آنان سخت است و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر آن‌ها اسکان موقت شوند و یا با پرداخت هزینه اجاره‌بها به آنان بتوانند خانه‌ای اجاره کنند خوشبختانه آب و برق و گاز این مناطق وصل است.

, .,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه