اخبار داغ

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

«طرح استانی شدن انتخابات مجلس» نمی‌تواند رضایت قشر ضعیف جامعه را جلب کند

«طرح استانی شدن انتخابات مجلس» نمی‌تواند رضایت قشر ضعیف جامعه را جلب کند
محمدرضا صباغیان گفت: با استانی شدن انتخابات نمایندگان بیش از گذشته درگیر مسائل جزئی در حوزه خود خواهند شد و این امر از هدف اصلی قانون‌گذار به دور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: طرح استانی شدن انتخابات به این دوره یعنی سال 1398 نخواهد رسید، هدف طراحان این است که نگاه نماینده‌ها از سطح خرد و منطقه‌ای فاصله گرفته و ملی شود اما این اتفاق با استانی شدن انتخابات نخواهد افتاد و به نظر بنده نمایندگان بیش از گذشته درگیر مسائل جزئی در حوزه خود خواهند شد و این امر از هدف اصلی قانون‌گذار به دور خواهد بود و این طرحی که در حال حاضر ارائه ‌شده است نمی‌تواند رضایت قشر ضعیف جامعه را جلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: پنج شهرستانی را که بنده به‌عنوان نماینده آن‌ها منتخب شدم، جزء محروم‌ترین شهرستان‌ها هستند و من به‌عنوان نماینده و خادم مردم سعی و تلاش خود را در برقراری عدالت در خدمت‌رسانی بین این پنج شهرستان به کار گرفتم و البته عده‌ای بر این باورند که چون شهر خود من بافق است توجه بیشتری را نسبت به بقیه به این شهرستان دارم اما باید گفت این حرف‌ها کذب محض است.
محمدرضا صباغیان افزود: مشکلات زیادی در شهرستان‌های ما وجود دارد و هرکدام درزمینهٔ های مختلفی از محرومیت رنج می‌برند اما شاخص‌ترین آن‌ها محرومیت از خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی در خصوص بهره‌برداری از معدن  D19 گفت: این معدن به دلیل ایجاد مشکلات زیست‌محیطی تاکنون اقدام به بهره‌برداری نشده است و با پیگیری‌های در حال انجام برای رفع این مشکلات، امید داریم این پروژه به‌صورت برابر توسط سنگ‌آهن مرکزی بافق و چادرملو اردکان به بهره‌برداری برسد.

,
,
,

صباغیان در پاسخ به این سؤال که آیا در سال 98 کاندیدای مجلس شورای اسلامی خواهد شد یا خیر بیان کرد: در حال حاضر نماینده مردم هستم و امیدوارم بتوانم وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهم و ان‌شاءالله هرچه که موجب خیر است اتفاق بیفتم.

,

انتهای پیام /

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه