اخبار داغ

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان:

برگزاری جز خوانی قرآن کریم در ۲۵ بقعه هرمزگان

برگزاری جز خوانی قرآن کریم در ۲۵ بقعه هرمزگان
معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به حضور قاریان و حافظان کشوری و بین المللی در بازه های زمانی مختلف در اقصی نقاط استان گفت: محافل انس با قرآن در بخش های جز خوانی و ترتیل در 25 بقعه متبرکه در حال برگزاریست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین آزادی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، اظهار کرد: هر مجلس یا محفلی که قرآن باشد بطور یقین در آنجا برکات و نورانیت خاصی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه جمع خوانی و برپایی محافل قرآن مرکز استان در  13 بقعه متبرک انجام می شود، گفت: محافل انس با قرآن در بخش های جز خوانی و ترتیل نیز در 25 بقعه متبرکه در سراسر هرمزگان در حال برگزاریست.

,

آزادی با اشاره به حضور قاریان و حافظان کشوری و بین المللی در بازه های زمانی مختلف در اقصی نقاط هرمزگان عنوان کرد: این محافل در هر یک از شهرستان های استان باحضور باشکوه مردم مومن وروزه دار برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر برگزاری محافل قرائت، جلسات تفسیر قرآن نیز در حال برگزاری است، گفت: تفسیر قرآن باعث افزایش سطح معارف قرآنی و دینی جامعه می شود و امیدواریم روز به روز جامعه ما با قرآن مأنوس شود و بتوانیم یک جامعه قرآنی به تمام معنا محقق سازیم.

,

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از محافل جز خوانی قرآن کریم در مرکز استان امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس است، خاطر نشان کرد: هر روزه ترتیل خوانی قرآن کریم این مکان از شبکه خلیج فارس به صورت پخش مستقیم پخش می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه