اخبار داغ

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی قم:

۱۲۰۰ تُن شکر در ۸ روز گذشته وارد استان قم شده است

۱۲۰۰ تُن شکر در ۸ روز گذشته وارد استان قم شده است
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم، تخصیص و تأمین شکر را برای استان قم بدون مشکل دانست و تصریح کرد: تنها در هشت روز گذشته، بیش از 1200 تُن شکر وارد استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد رادمنش در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به این که وظیفه شرکت غله و خدمات بازرگانی، تخصیص و تأمین کالاست بیان داشت: ما در این زمینه با کمبودی مواجه نیستیم؛ البته باید گفت که هجوم برخی از مردم به فروشگاه ها و برای خرید بیش از حدّ نیاز شکر و برخی اقلام دیگر، مشکلاتی را ایجاد کرده که قطعا موقتی است و رفع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی در ادامه درباره روند تخصیص و تأمین شکر مورد نیاز استان خاطر نشان کرد: ما بر اساس معرفی نامه هایی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود؛ حواله های لازم را برای مراجعه خریداران به کارخانه های قند و شکر آماده می کنیم تا خریدار بتواند بر اساس پیش فاکتور، قند و شکر را به سمت استان حمل کند.

توزیع شکر در استان، نیازمند نظارت بیشتر است
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی قم همچنین افزود: این قند و شکر سپس برای تأمین نیازهای بازار مصرف خانوارها در فروشگاه های زنجیره ای و همچنین شرکت های تعاونی توزیع می شود که البته به نظر می رسد که در زمینه این توزیع، باید نظارت بیشتری صورت گیرد. در عین حال بخش دیگری از این شکر هم بر اساس معرفی نامه های وزارت صمت، به صنایع و صنوف مرتبط تحویل داده می شود.

وی اضافه کرد: در عین حال که بحث هجوم برخی از مردم برای خرید برخی از کالاها نیاز به آسیب شناسی اجتماعی دارد؛ این نکته را هم نباید فراموش کرد که مشکلات ارزی اخیر کشور نیز در بخشی از وضعیت فعلی شکر بی تأثیر نبوده و همچنین حادثه سیل در استان های جنوبی کشور و ایجاد مشکل در شبکه حمل و نقل ریلی نیز این مشکل را تشدید کرده است که بحمدالله با رفع این مشکلات، وضعیت بهتر از قبل شده و قطعا به حالت عادی باز خواهد گشت.

هیچ کمبودی در زمینه تخصیص و تأمین شکر وجود ندارد
رادمنش با بیان این که فعلا هیچ کمبودی در زمینه شکر نه در سطح کشور و نه در سطح استان قم دیده نمی شود عنوان کرد: امید است که مردم شریف استان هم دست در دست ما بگذارند و با بسنده کردن به خرید ضروری اقلامی مانند شکر، یاریگر مسئولان در ثبات وضعیت و بازگشت به حالت عادی باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
, توزیع شکر در استان، نیازمند نظارت بیشتر است,
,
,
,
,
, هیچ کمبودی در زمینه تخصیص و تأمین شکر وجود ندارد,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه