اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب و فاضلاب استان زنجان هزینه شد

۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب و فاضلاب استان زنجان هزینه شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اعتبارات هزینه شده در حوزه آب فاضلاب زنجان گفت: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب و فاضلاب استان زنجان هزینه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: 92 بیش از 2 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب استان زنجان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: روند تخصیص اعتبارات دولتی و هزینه کرد از منابع جاری شرکت و سرمایه گذاری در طول سالهای 1392 تا 97 روند صعودی داشته و باعث پیشرفت در پروژه‌ها شده است.

,

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: پروژه‌‌های آبرسانی در  شهرهای زنجان و شهرهای ابهر و خرمدره ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در 7 شهر استان از طرح‌های بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های بزرگ‌، بیش از 40 پروژه و طرح مختلف در زمینه آب و فاضلاب شهرهای استان در دست اجرا قرار دارد.

,

جزء قاسمی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان و سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدامات چشمگیری داشته است.

,

وی گفت: قرارداد 1100 میلیارد ریالی ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از جمله اقدامات انجام شده است.

,

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خاطرنشان کرد: ارتقای مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به روش BOT  و با قراردادی به مبلغ 300 میلیارد ریال ، به عنوان بخشی از اجرای پروژه شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب شهر زنجان به روش فاینانس جاری اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه