اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

جلوگیری از عرضه ۲۴ تن برنج دولتی با قیمت آزاد در کاشمر

جلوگیری از عرضه ۲۴ تن برنج دولتی با قیمت آزاد در کاشمر
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از جلوگیری عرضه ۲۴ تن برنج خارجی واردشده با ارز دولتی توسط سودجویان با قیمت آزاد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالقاسم باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کاشمر به همراه مأموران اداره صنعت معدن و تجارت حین گشت زنی در سطح این شهرستان به یک تریلر حامل بار برنج که در حال تخلیه بار در یک انبار بود مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی اسناد و مدارک راننده و استعلام انجام‌شده توسط اداره صنعت متوجه شدند که مقدار ۲۴ تن برنج خارجی که با ارز دولتی وارد کشور شده و به مقصد مشهد مقدس بارگیری شده بود در این شهرستان به‌صورت غیرقانونی در حال تخلیه می‌باشد و افراد سودجو قصد عرضه این برنج‌ها را با قیمت آزاد دارند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به ارزش ۲ میلیارد ریالی این محموله افزود: متخلفان با ارتکاب این‌گونه جرائم به سودهای کلان دست می‌یابند که با اقدام به‌موقع پلیس و ارجاع پرونده به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان راننده موظف به عرضه برنج‌های مذکور با قیمت مصوب شد.

,

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از وظایف مهم پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه