اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی آمل خبر داد؛

اعزام ۴۰۰ روحانی به مساجد آمل در ماه مبارک رمضان

اعزام ۴۰۰ روحانی به مساجد آمل در ماه مبارک رمضان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل از اعزام 400 روحانی به مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:بخشی از روحانیون از قم، بخشی از آمل و شهرهای همجوار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: عظمت این ماه اینقدری است که خداوند دو ماه رجب و شعبان را برای آماده کردن به این ماه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

 

,

وی افزود: وقتی این مهره‌ها را کنار یکدیگر قرار می‌دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که دروازه رسالت، ولایت است و برای توحید باید از ولایت و رسالت عبور کرد تا به بندگی رسید.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌ آمل با اشاره به اعزام 400 روحانی در آمل به مساجد شهرستان گفت: بخشی از روحانیون از قم، بخشی از آمل و شهرهای همجوار هستند، که روستاهای بخش‌های لاریجان، دابودشت، مرکزی و عده ای از این عزیزان در مساجد شهرهای این شهرستان و ادارات و نهادهای دولتی اعزام شده‌اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اعزام روحانیون تا 15 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: با توجه به همزمانی این ماه با کشت محصولات کشاورزی برخی از روستاها برای دهه دوم و سوم روحانیون اعزام خواهد شد و همانطور که در سال گذشته شاهد اعزام 455 روحانی بودیم، امسال نیز رقم قابل توجهی داشته باشیم.

,

 

,

رمضانی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در آمل گفت و یادآور شد: تفسیر قرآن، جزء خوانی، ختم قرآن ، مراسمات لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومن و محافل احیا با کمک هیئت امنا در مساجد دایر است.

,

 

,

وی  با اشاره به برنامه انس با قرآن گفت: مراسم دسته رویی در روز شهادت امام علی(ع)، حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرار است در 12 برنامه استان شرکت کند که 4 برنامه در آمل برگزار می‌شود.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌ آمل اظهار کرد: مراسم انس با قرآن ویژه خواهران همراه با افطار دهی،شب سیزدهم ماه رمضان اجتماع روحانیون را در مصلای نماز جمعه که این مراسم با همکاری جامعه روحانیت و امام جمعه خواهد بود و در این مراسم مبنای برنامه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تحلیل و بررسی خواهد شد که با سخنرانی حجت الاسلام مرتضویی و سعید جوادی آملی برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به برنامه سی محفل انس با قرآن ادامه داد: با همکاری ستاد کاروان نور و دفتر امام جمعه، سی روز در ادارات، مساجد و مدارس همراه با کاروان قاریان به یکی از مناطق خواهند رفت که این برنامه برای چهارمین سال در حال برگزار است.

,

 

,

رمضانی در پایان با بیان نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها هم چشم مردم و هم خادمین مردم هستند، می‌توانند فرهنگ سازی کنند و ارزش‌ها را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه