اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی بوشهر:

ایجاد رعب و وحشت از سیاست های شوم دشمن است/ راه حل مشکلات درون کشور است

ایجاد رعب و وحشت از سیاست های شوم دشمن است/ راه حل مشکلات درون کشور است
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکا و دولت های غربی در پی اعمال سیاست همیشگی هویج و چماق هستند و با رعب و حشت به دنبال پیش بردن اهداف شوم خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ وضع تحریم های جدید توسط آمریکا و عدم پایبندی سه کشور اروپایی به تعهدات خود، اقدام متقابل دولت دوازدهم در تعلیق برخی تعهدات برجام را به دنبال داشت. در تحلیل نوع اقدام دولت و برنامه دشمنان برای تحمیل مذاکراتی از نگاه برتر به ایران با سید محمد هاشمی فرد، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر و دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) استان بوشهر به گفتگو پرداختیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سید محمد هاشمی فرد دبیر دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس گفت: امروز امضاکنندگان و استقبال کنندگان و مجریان برجام بالاجبار به نقطه ای رسیده اند که روزی هشدار آن داده می شد و رهبر معظم انقلاب خوشبینی را راه خطایی فرموده بودند. در واقع عده ای می خواستند با شیوه کدخدامنشی به کمک کدخدا مسائل را حل کنند.

,

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار داشت: با این وجود عده ای هم چنان دل در گرو آمریکا دارند و طرف مقابل شیادی حرفه ای است که از سادگی حرفه ای اینان استفاده می کند.

,

سید محمد هاشمی فرد با حمایت از اقدام دولت افزود: نفس این حرکت و حرکاتی از این جنس قابل تقدیر است و هر موقع جلوی ضرر گرفته شود نفع است و در مقابل دشمن ایستادن و جلوی شیطنت دشمن تن به زیاده خواهی ندادن از جنس حرکات انقلابی است.

,

هاشمی فرد ادامه داد: نطام جمهوری اسلامی فریاد انفعالی ندارد و در غیر این صورت، نظام جمهوری اسلامی نیست بنابراین همیشه از زاویه حرکت رو به جلو به مسائل نگاه می کنیم. در این چند سال که دولت به دنبال برجام بود انرژی جوانان و اهل فکر و مردم را از دست داد و این شرایط تلنگری به خودشان است.

,

وی با اشاره به پیام روشن جمهوری اسلامی بیان کرد: کشورهای متخاصم پیام ما را می فهمند و می دانند مجموعه ای که این حرکت را انجام داده در چارچوب و دردون نظام است و از نظام خط می گیرد هرچند آنان می خواستند با برجام این جریان را در مقابل نظام قرار دهند که این حرکت به جایی رسید که موجب اتحاد بیش از پیش ملت شد.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: رفتار جنون آمیز دولت آمریکا با این آقایی که سر کار است و پایبند به هیچ توافق و کنوانسیونی نیست و از طرفی دولت های غربی در پی اعمال سیاست همیشگی هویج و چماق هستند و با رعب و حشت به دنبال پیش بردن اهداف شوم خود هستند.

,

سید محمد هاشمی فرد گفت: رفتار آمریکایی ها نمود ذات درونی آنان است و روزی که ما قدرت و تجهیزات نداشتیم نتوانستند مردم ما را بترسانند اما امروز که با اراده ای می توانیم منافع آنان را به خطر بیندازیم هرگز نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

,

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار داشت: دولت باید خودش را از نیروهای نظام و انقلاب جدا نداند و از دریچه اپوزیسیون به نظام نگاه نکند و به توان ملی و مقاومت ملت ایران اعتقاد داشته باشند و تفکر ارزشی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهد و با عمل و اعتقاد و اعتماد به اقتصاد مقاومتی به فکر حل مشکلات مردم از درون کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه