اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

پریشانی جوّ روانی جامعه برای فراموشی وضعیت بد اقتصاد است/ دسیسه‌های کاسبان ترس به نتیجه نمی‌رسد

پریشانی جوّ روانی جامعه برای فراموشی وضعیت بد اقتصاد است/ دسیسه‌های کاسبان ترس به نتیجه نمی‌رسد
امام جمعه میاندوآب با بیان این که پریشان کردن جو روانی جامعه و انحراف اذهان عمومی مردم به منظور فراموشی جنگ اقتصادی حاکم بر جامعه است، گفت: مردم ما آگاهی و بصیرت کامل نسبت به مسائل روز جامعه دارند و این دسیسه های کاسبان ترس هرگز به نتیجه نمی رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ روانی برخی از غرب گرایان در القای وقوع جنگ نظامی آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: این چیزی جز یک جنگ روانی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در بیانات خود فرمودند «جنگ نمی شود، مذاکره هم نمی کنیم». بنابراین دشمنان ملت و کاسبان ترس در صدد القای جنگ و تهدید به جنگ هستند، یک سال قبل هم پروژه ای داشتند به نام جنگ یا صلح؛ قبلا هم اعلام کرده بودیم فتنه ۹۸ پروژه ای بنام جنگ یا صلح است و از این طریق در صدد دستیابی به خواسته های خود هستند و گرنه آمریکا می داند نمی تواند به ایران حمله کند.

,

امام جمعه میاندوآب، با اشاره به قدرت نظامی ایران و پیشرفت تکنولوژی های نوین جنگی کشورمان تاکید کرد: تمام پایگاه های نظامی همه کشورهای همسایه تحت نفوذ و در سلطه ایران بوده و تمامی موشک های دور برد روی آن ها تنظیم شده است، لذا آمریکا نمی تواند دچار این اشتباه شود و آغاز کننده جنگ باشد که در این صورت خسارت جانی و مالی حداکثری به خودش وارد می شود.

,

وی، ابراز کرد: این جنگ روانی موجب می شود تا عده ای از ترسوهای داخلی که به دنبال صلح هستند و یا در مذاکرات به نتیجه دلخواه و مطلوب خود نرسیده اند با القای جنگ نظامی به اهداف خود برسند.

,

حجت الاسلام حسن زاده، ادامه داد: عده ای در داخل کشور برای فراموش کردن وضعیت بد اقتصادی حاکم بر جامعه، در چند مدرسه موضوع رقص دانش آموزان را به راه انداختند و اکنون نیز با القای جنگ نظامی در صدد دور کردن افکار عمومی از آشفته بازار اقتصادی هستند چرا که در مدیریت اقتصاد کشور ناکارآمد هستند.

,

وی، با بیان این که پریشان کردن جو روانی جامعه و انحراف اذهان عمومی مردم بخاطر فراموشی جنگ اقتصادی حاکم بر جامعه است، تاکید کرد: مردم ما آگاهی و بصیرت کامل نسبت به مسائل روز جامعه دارند و این دسیسه های ترسوهای داخلی هرگز به نتیجه نمی رسد.

,

امام جمعه میاندوآب، گفت: در داخل کشور آمریکا اختلافی میان حزب دمکرات و جمهوری خواه وجود دارد، با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهمیت ویژه ای برای ترامپ و ورود به دور دوم ریاست جمهوری آمریکا دارد طبیعی است برخی حرکت های نابخردانه را انجام دهد تا بتواند رای حداکثری کسب کند.

,

وی، با بیان اینکه ترامپ بخاطر کسب آرای بیشتر ناو جنگی خود را به طرف خلیج فارس حرکت داده، ابراز کرد: در داخل آمریکا با وجود اختلافات احزاب، نه دمکرات ها و نه جمهوری خواهان موافق مذاکره با ایران نیستند و برای کسب رای برخی حرکت ها را می کنند اما خبر ندارند که روز به روز بیشتر مورد نفرت جهانیان قرار می گیرند.

,

حجت الاسلام حسن زاده، اذعان کرد: القای جنگ نظامی آمریکا علیه ایران  یک جنگ روانی بیش نیست و شکستی که در این جنگ حاصل می شود برای آمریکاست؛ مردم ایران اسلامی ۴۰ سال با آمریکا مبارزه کرده است و همیشه شکست خورده و این بار نیز این توطئه آن ها به شکست منجر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه