اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله منطقه ۲ کشور خبر داد؛

تخصیص ۷۹۰۰ تن شکر یارانه‌ای به مازندران

تخصیص ۷۹۰۰  تن شکر یارانه‌ای به مازندران
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: هفت هزار و 966 تن شکر با قیمت مصوب در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان مازندران اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمحمد جعفری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ از تخصیص 7 هزار و 966 تن شکر یارانه‌ای با قیمت مصوب به استان مازندران خبر داد.
 
 وی با بیان اینکه از 5 هزار و 661  تن شکر تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته، تاکنون 4 هزار و 667 تن در استان مازندران توزیع شده است؛ افزود: شکر باقیمانده از مرحله اول، به زودی بارگیری و وارد استان خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور خاطرنشان کرد: با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و پیگیری‌های صورت گرفته به منظور کنترل قیمت شکر، در مرحله دوم میزان 7 هزار و  966 تن شکر جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان (طرح ضیافت) برای مصارف خانوار و صنوف و صنایع به مازندران اختصاص یافت.
 
جعفری با اعلام اینکه تاکنون، 294 تن از شکر مرحله دوم وارد استان شده است؛ متذکر شد: شکر یارانه‌ای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان با معرفی عاملین توزیع از سوی سازمان جهاد کشاورزی از طریق شبکه‌های توزیعی در اختیار مصرف کنندگان (خانوار)، زنبورداران و دیگر صنوف و صنایع قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه