اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت

دیدار صمیمانه سردار غیب پرور با مسئول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور/ آمادگی بسیج حقوقدانان برای معرفی فارغ التحصیلان حقوق به سازمان ثبت و اسناد کشور

دیدار صمیمانه سردار غیب پرور با مسئول سازمان ثبت اسناد و املاک کشور/ آمادگی بسیج حقوقدانان برای معرفی فارغ التحصیلان حقوق به سازمان ثبت و اسناد کشور
سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با دکتر خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفتگو نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با دکتر خداییان رییس سازمان  ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار، دکترخداییان با اشاره به خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مردم گفت: در حال حاضر 480 واحد ثبتی با بیش از 16 هزار نفر کارکنان مشغول خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آمادگی لازم در راستای همکاری و تعامل با بسیج در زمینه های مختلف را  دارد.
,
 
,
سردار غیب پرور نیز در این دیدار در خصوص همکاری بسیج در حوزه های مختلف با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت:  ظرفیت ها و استعدادهای نهفته ای در بسیج وجود دارد که می تواند در اختیار سازمان ثبت و اسناد کشور قرار بگیرد و بسیج آماده همکاری و تعامل با این سازمان است.
,
 
,
در انتهای این جلسه، دکتر مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اذعان داشت که در موضوع کاداستر و دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه، آمادگی معرفی فارغ التحصیلان حقوق که دارای سابقه بسیج می باشند را داریم.
,
 
,
گفتنی است در این جلسه مقرر شد که  کارگروهی بین معاونین سازمان ثبت و اسناد کشور با معاون مهندسی سپاه در خصوص همکاری و تعامل در راستای خدمات و تمهیدات کاداستر صورت بگیرد.
,
 
,
به گزارش بسیج، در این جلسه از سوی سردار غیب پرور، از خدمات دکتر خداییان در ریاست دادگستری استان فارس نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.
,
منبع: خبرگزاری بسیج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه