اخبار داغ

گره گشای ترافیک، عامل ترافیک در یاسوج شد+تصاویر

گره گشای ترافیک، عامل ترافیک در یاسوج شد+تصاویر
پل سوم بشار که قرار بود مشکل گشای ترافیک شهر یاسوج باشد اما متاسفانه اکنون به دلایل مختلف طول ترافیک آن به یک کیلومتر هم می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، شهر یاسوج  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و بدیهی است  شهری که به عنوان مرکز استان نامگذاری شده است روز به روز در حال گسترش یافتن است اصولا مهاجرت ها به مراکز استان ها زیاد است این شهر نیز از این قاعده جدا نیست و هر ساله افراد زیادی به جمعیت ان افزوده می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 

,

با توسعه شهری اکنون مشکلی که گریبان گیر شهر یاسوج است حجم زیاد ترافیک است ترافیکی که  اصلا در یک شهر کوچک مفهومی ندارد اما اینجا ترافیک های عجیبی وجود دارد به گونه ای که گاهی  ماشین ها قفل می شوند و دیگر باز کردن مسیر کار هر کسی نیست.

,
, ,

برای فرار شهر از ترافیک مسئولان به فکر احداث پل سوم بشار افتادند پلی که 11 سال طول کشید یک فاز آن  به بهره برداری برسد اما اکنون یک مشکل بزرگ در کمربندی پل وجود دارد آن هم ترافیک سنگین در بخشی از کمربندی است به  گونه ای که گاهی  ترافیک آن از مسیر اول بیشتر و بدتر است.

,
, ,

مهمترین دلیل ترافیک در این بخش وانت های میوه فروشی است که دقیقا روی تقاطع  پارک کرده اند وقتی دیگر خودروها برای خرید میوه و سایر مواد خوراکی درست در مسیر سایر خودرو ها پارک کنند شاهد ترافیک بسیار سنگینی در این منطقه خواهیم بود.

,

 

,

ترافیک در تقاطع پل سوم بشار از حدود ساعت 19 به بعد شدت می گیرد و گاهی طول ترافیک به چند کیلومتر می رسد  و شرایط به گونه ای می شود که به دلیل عجله کردن برخی خودروها مسیر کاملا قفل می شود و باز کردنش  زمان بر است باید فردی فداکاری  کند و چند ساعتی نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را بازی کند و خودروها را راهنمایی کند.

,

 

,

پل سوم بشار قرار بود مشکل گشای ترافیک شهر باشد اما با این شرایط وضعیت را بدتر می کند، هیچکس نمی خواهد وانت های میوه فروش بیکار شوند اما اگر به حداقل دو کیلومتر پایین تر منتقل شوند شرایط کمی بهبود پیدا می کند شاید نصب چراغ راهنمایی و رانندگی نیز بتواند چاره کار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه