اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

۳۶ کشته در تصادفات درون‌شهری کاشمر طی سه سال

۳۶ کشته در تصادفات درون‌شهری کاشمر طی سه سال
فرماندار کاشمر گفت: بر اساس پایش انجام‌شده طی سه سال از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ تعداد ۳۶ نفر فوتی در تصادفات درون‌شهری کاشمر ثبت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمدعلی نبی پور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشمر اظهار داشت: بر اساس پایش انجام‌شده طی سه سال از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ تعداد ۳۶ نفر فوتی در تصادفات درون‌شهری کاشمر ثبت‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه بر اساس پایش انجام‌شده ۳۴ درصد با سواری و ۱۷ درصد با موتور و ۵۶ درصد براثر برخورد وسیله با عابر پیاده تصادف داشته‌اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس عابران و موتورسواران ناایمن هستند و یکی از عوامل افزایش فوتی‌ها در شهر و تصادفات بوده است.

,

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه ۶۰ درصد تصادفات در روز بوده است، تصریح کرد: بر این اساس باید در جهت کاهش تصادفات در شهر کاشمر در محورها و بخش‌های مختلف، نشست‌هایی داشته باشیم و در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه برخورد قهری با موتورسیکلت‌سواران جواب نداده است، اذعان کرد: به دلایل متعددی تعداد موتورسواران در شهرستان کاشمر  زیاد است و باید با استفاده از ظرفیت  ملی در خصوص جایگزین کردن شاید بتوانیم موتورهای برقی که هم سرعت پایینی دارند و هم آلودگی ندارد اقدام کنیم

,

نبی پور با بیان اینکه عدم فرهنگ ترافیکی از عوامل تصادفات بوده است، عنوان کرد: در خصوص کاهش تصادفات و از محورهای مهم که باید موردتوجه قرار گیرد موضوع فرهنگی و به‌ویژه فرهنگ ترافیکی است.

,

وی در پایان با بیان اینکه  زمان‌بر شدن مصوبات هزینه‌هایی برای شهروندان و شهرستان در بر دارد، تشریح کرد: همه اعضا و مسئولان شهرستان حساسیت لازم نسبت به اجرای مصوبات و پیگیری مسائل ترافیکی باید داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه