اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

جریان غرب‌گرای داخلی می‌خواهد ناکارآمدیش را در سایه آدرس‌های غلط پنهان کند/ القای جنگ به دلیل ترس از حذف شدن در صحنه سیاسی

جریان غرب‌گرای داخلی می‌خواهد ناکارآمدیش را در سایه آدرس‌های غلط پنهان کند/ القای جنگ به دلیل ترس از حذف شدن در صحنه سیاسی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان غربگرا می خواهند ناکارآمدی خودشان را در سایه آدرس های غلط و تبلیغات اشتباه گم کنند، برای همین هم بر طبل جنگ و نگرانی می زنند که مردم متوجه عملکرد غلط آنها نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص القای وقوع جنگ نظامی توسط جریان غربگرا، گفت: مطرح کردن مسئله جنگ نظامی ابزاری بیش نیست چرا که در محیط بین المللی کمترین زمینه برای درگیری نظامی آن هم بین قدرت هایی مثل ایران و آمریکا که در محیط خودشان تاثیر گذار هستند، وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی این اقدام را یک مسئله دیپلماسی دانست و افزود: فراموش نکنیم که آمریکایی ها از همه اهرم ها به صورت ترکیبی استفاده می کنند، یعنی مسئله دیپلماسی را با استفاده از مانور نظامی و استفاده از ابزار نظامی می خواهند پیش ببرند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اینکه آمریکا هواپیماهای بی- 52 و ناوشکن ابراهام لینکلن را می آورد و از آن سمت ترامپ شماره مستقیم خودش را می دهد برای اینکه مقامات ایران اگر ترسیده باشند یا تمایلی به مذاکره داشته باشند با او تماس بگیرند، یک مسئله دیپلماسی است.

,

ظهره‌وند با بیان اینکه جریان غرب زده داخلی می داند که با ادامه روندهای کنونی به دلیل شکست های مختلفی که در عرصه میدانی سیاست و دیدگاه های سیاسی خوردند، دارند حذف می شوند، تصریح کرد: اینها به خاطر ترس حذف شدن از صحنه سیاسی به القای جنگ نظامی متوسل می شوند تا افکار عمومی را متوحش و نسبت به موضوع جنگ نگران کنند.

,

وی با اطمینان خاطر دادن از اینکه چیزی به عنوان جنگ وجود ندارد، بیان کرد: این مانور جنگ، فقط برای این است که ایران را در موضع انفعال قرار دهند و با فشار افکار عمومی ایران را مثل برجام پای میز مذاکره و یک برجام بزرگ تر ببرند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آن ها برای بقای خودشان این کار را می کنند چرا که همواره منافع خودشان را فوق منافع ملی می بینند، افزود: آنچه که برای این غرب زده ها اهمیت دارد موجودیت خودشان است نه موجودیت نظام و مسائل و منافع ملی و امنیت مردم ایران.  

,

ظهره‌وند با تاکید بر اینکه اینها پرونده سیاهی دارند چون برجامی که دستاوردی نداشته و قرار بود تحریم ها برداشته شود ولی تحریم ها تشدید شده، جلوی چشمشان است، گفت: مشکل آنها این است که ناکارآمدی خودشان را می خواهند در سایه آدرس های غلط و تبلیغات اشتباه گم کنند، برای همین هم بر طبل جنگ و نگرانی می زنند که مردم متوجه عملکرد غلط آنها نشوند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه