اخبار داغ

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد البرز:

شانتاژ جریان غرب گرای داخلی به طمع مذاکره با آمریکا/ پشت پرده کوک کردن ساز حمله نظامی توسط کاسبان ترس، امیتازگیری غرب است

شانتاژ جریان غرب گرای داخلی به طمع مذاکره با آمریکا/ پشت پرده کوک کردن ساز حمله نظامی توسط کاسبان ترس، امیتازگیری غرب است
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان البرز گفت: آنچه امروز از نظر آمریکا ثمربخش است میز مذاکره خواهد بود و در برجام نیز با این رویه خسارت محض را به ایران تحمیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان البرز درباره جنگ روانی جریان غربگرا در القاء وقوع جنگ نظامی به خبرنگار تیتریک، گفت: دشمن همواره اهداف خود را از درون جامعه هدف دنبال می کند و متاسفانه طی چند سال اخیر این مسئله مهم شاهد بروز آن هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام حسین خالق پرست، افزود: آمریکا با سرمایه گذاری و هزینه های گزافی که روی برخی از افراد داخلی کشور به صورت پیدا و پنهان کرده است، آنها را عمله خود می کند و قطعا گراهایی که از داخل کشور توسط عده ای از مسئولین به دشمن داده می شود آنها نسبت به مسائل جری می کند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: آمریکا به خوبی می داند جبهه جنگ با ایران به مرزهای آن ختم نمی شود و غرب آُسیا را در برمی گیرد در نتیجه دشمن به شدت وحشت دارد و برای تحت نظام قراردادن نظام و مردم اهداف خود را توسط جریان غرب گرا دنبال می کند.
,
 
,
امام جمعه سابق اشتهارد تصریح کرد: هدف آمریکا به جای حمله نظامی، القا ترس به مردم ایران است و در زمان جنگ 8 ساله نیز این رویه را در پیش گرفت اما ملت مقاومت کردند در نتیجه باید کلام رهبری را فصل الخطاب قرار داد که فرمودند: جنگ نخواهد شد و ما مذاکره نمی کنیم. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست گفت: فشارهای همه جانبه آمریکا به واسطه مذاکره جدید با ایران است تا بتواند از میز مذاکره امیتاز مجدد بگیرد و این امتیاز گیری در میدان جنگ اتفاق نخواهد افتاد.  
وی افزود: تنگه هرمز، باب المندب و ... ضعف دشمن را دو چندان می کند در نتیجه آنچه برای آمریکا می تواند خوشایند باشد شانتاژ بازی از خارج و فشار از داخل است تا استکبار جهانی را به اهداف خود برساند. 
,
,
 
,
امام جمعه سابق کمالشهر اظهار داشت: اگر هوشیاری، اتحاد و حرف شنوی مردم از رهبر معظم انقلاب نباشد، فشارهای دشمن در مسائل اقتصادی برای در تنگنا قرار دادن ملت و کوک کردن ساز حمله نظامی کاسبان ترس برای ترغیب آمریکا به جنگ را توسط عوامل داخلی شاهد خواهیم بود و این مسائل همه و همه به این دلیل است که آمریکا قادر به امیتاز گیری در میدان نظامی نیست. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست تصریح کرد: آنچه امروز از نظر آمریکا ثمربخش است میز مذاکره خواهد بود و در برجام نیز با این رویه خسارت محض را به ایران تحمیل کرد، متاسفانه مسئولین دیر از خواب غفلت بیدار شدند و ای کاش پیش از این، شاهد بیانیه شورای امنیت ملی که مورد حمایت مردم واقع شد می بودیم. 
,
 
,
http://titre1.ir/files/fa/news/1398/2/22/547740_520.jpg
, http://titre1.ir/files/fa/news/1398/2/22/547740_520.jpg,
 
,
امام جمعه سابق اشتهارد، گفت: شجاعت و صلابتی که از مسئولین داریم این است که از رهبر معظم انقلاب حرف شنوی داشته باشند زیرا مردم علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان در عرصه حضور دارند. 
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست افزود: ایران رهبر و مردم بیداری دارد و مردم هیچگاه زیر بار الفاظ زورگویانه نخواهند رفت، همچنین کلام عمله های آمریکا به هر شکل ممکن ایران را بار دیگر سمت میز مذاکره برای امتیاز دهی نخواهد برد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: ترامپ شخصی کاسب و تاجر پیشه است و امروز سیاست آمریکا بر پایه تجارت می چرخد، رفتار آمریکا با عربستان و دیگر کشورهای عربی نشان می دهد آمریکا صرفا به دنبال پول است و خروج از برجام نیز به این علت بود که امیتازات مختصری در این معاهده به ایران داده شد.
,

امام جمعه سابق کمالشهر تصریح کرد: برای آمریکا برجام و غیر برجام تفاوت ندارد و هم و غم این کشور امیتازگیری اقتصادی، سیاسی و ... است اگر چه بیش از آنکه به دنبال امتیازگیری سیاسی باشد مقوله اقتصادی را مد نظر دارد. 
,
,
 
,
حجت الاسلام خالق پرست با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال گرفتار کردن ایران در برجام دوم برای امیتازگیری بیشتر است، گفت: عده ای در چالش های سیاسی، اقتصادی و معیشتی جامعه به دنبال منافعشان هستند و در زمان جنگ نیز که بحث خرید و فروش کوپن مطرح شد برخی از این موقعیت سوءاستفاده کردند. 
,
 
,
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای دشمن هیچ چیزی مهمتر از امیتاز گرفتن نیست و این مهم توسط سرمایه داران و صاحبان شرکت های بزرگی که پول در اختیار دارند و با زندگی مردم بازی می کنند دنبال می شود، خاطر نشان داشت: در صدر اسلام نیز مسلمانان به واسطه جنگ خندق در محاصره اقتصادی و نظامی بودند اما پیامبر اکرم (ص) با همت مومنان محاصره را شکست در نتیجه باید قاطعانه گفت که ما پیروز میدان خواهیم بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه