اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

هدف آمریکا جنگ روانی است/ پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه می تواند به نقطه ضعف آن ها تبدیل شود

هدف آمریکا جنگ روانی است/ پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه می تواند به نقطه ضعف آن ها تبدیل شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هدف آمریکا از اعزام ناوهای جنگی به منطقه را به راه انداختن جنگ روانی برای تحت فشار دادن ایران عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیروان در رابطه با تحرکات آمریکا و اعزام ناو جنگی در منطقه اظهار کرد: آمریکا به دنبال جنگ نیست و می خواهد با فرستادن ناو جنگی و راه انداختن جنگ روانی از طریق رسانه ها ایران را تحت فشار قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیروان , در رابطه با تحرکات آمریکا و اعزام ناو جنگی در منطقه اظهار کرد: آمریکا به دنبال جنگ نیست و می خواهد با فرستادن ناو جنگی و راه انداختن جنگ روانی از طریق رسانه ها ایران را تحت فشار قرار دهد, .,

عزیزی با بیان اینکه آمریکاییان می دانند جنگ با ایران ضربات زیادی برای آنها خواهد داشت، گفت: سال آینده در آمریکا انتخابات برگزار می شود بنابراین دولت فعلی با علم به اینکه با راه انداختن جنگ ریاست جمهوری را از دست خواهند داد، رغبتی به جنگ ندارد.

, .,

این نماینده مجلس عنوان کرد: با این حال روسیه تنها کشور منطقه است که علاقمند به این جنگ است چراکه با رخ دادن این جنگ 20 درصد از نفت جهان که از تنگه هرمز عبور می کند متوقف می شود و تمام تجهیزات نفتی در منطقه مربوط به عربستان، ایران، کویت، بحرین، قطر، عمان دچار آسیب خواهند شد.

,

وی ادامه داد: در چنین شرایطی با بالارفتن قیمت نفت، اقتصاد چین، هند، کره، ژاپن، آمریکا آسیب جدی خواهد دید و تنها کسی که سود می کند روسیه است.

, .,

عزیزی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها به این موضوع واقف هستند و رغبتی به جنگ ندارند و دنبال این هستند که ایران را تحت فشار قرار دهند.

, .,

وی افزود: در عین حال ما ایرانی ها برای تمام شرایط آماده هستیم، حتی اگر جنگی هم باشد، خود را از پیش بازنده تلقی نمی کنیم بلکه خودمان را برنده جنگ می دانیم.

, .,

نماینده مجلس شیروان عنوان کرد: تمام پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه، خاور دور، آسیای شرقی تحت نظر موشک های ایران هستند و ناوهایی که نقطه قوت آمریکا محسوب می شوند اکنون می تواند نقطه ضعفی برای آنها باشد.

, .,

وی گفت: ایران می تواند خیلی راحت با موشک های نقطه زن ناوهای آمریکا را مورد هدف قرار دهد و ابهت آمریکا در جهان شکسته خواهد شد.

, .,

عزیزی بیان داشت: در واقع آمریکا به دنبال جنگ با کشورهایی همچون عراق، افغانستان و ... که تجهیزات نظامی برای مقابله و دفاع از خود ندارند، است.

, .,

این نماینده مجلس با اشاره به رفتار دوگانه ترامپ افزود: ترامپ ساستمدار نیست و با توجه به اینکه ثبات رفتاری ندارد و خیلی نمی شود روی رفتار های او حساب باز کرد.

, .,

وی با تاکید بر اینکه ایراینان طالب جنگ نیستند و استقبالی هم از جنگ نمی کنند، خاطر نشان کرد: در عین حال برای مقابله با تحرکات دشمنان آمادگی کامل داریم .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه