اخبار داغ

واکنش نمایندگان به جنگ روانی غرب‎گراها در پی حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس/1

بهادری: کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ سلیمی: هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است/ کرد: القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است

بهادری: کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ سلیمی: هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است/ کرد: القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است
حضور ناو هواپیمابر و بمب‎افکن‌های آمریکایی در منطقه خلیج فارس در روزهای اخیر موجب شده تا به این بهانه برخی رسانه‎ها و اشخاص از این حضور با تعبیرِ آرایش جنگی ایالات متحده در برابر جمهوری اسلامی ایران موجی از ترس را القاء کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از حضور چند روزه ناو هواپیمابر و بمب‎افکن‌های آمریکایی در منطقه خلیج فارس، این موضوع در رسانه‌ها و شبکه‎های اجتماعی و به دنبال آن در افکار عمومی کشور به موضوع بحث تبدیل شده است. در این بین برخی رسانه‎ها و اشخاص سعی دارند از این حضور با تعبیرِ آرایش جنگی ایالات متحده در برابر جمهوری اسلامی ایران موجی از ترس را القاء کنند. همین امر موجب شده تا نمایندگان سراسر کشور در گفت‎وگوهای متفاوت این‎گونه القائات را محکوم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

سیدهادی بهادری، نماینده ارومیه:

کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ مسئولان آرایش جنگ اقتصادی را جدی بگیرند

سیدهادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تاکید بر اینکه کاسبان ترس در صدد القای جنگ نظامی آمریکا علیه ایران بوده و منافع خود را از این طریق می جویند، اظهار داشت: در حال حاضر در منطقه و در دنیا ظرفیت جنگ برآورد نمی شود و هیچ فردی پیش بینی نمی کند که جنگ شود.

وی، افزود: اگر هم جنگی باشد در درجه اول به ضرر خود آمریکا بوده و منجر به نابودی اسرائیل و آمریکا می شود به همین دلیل به نظر نمی رسد شرایطی برای ایجاد جنگ چه به لحاظ داخلی، خارجی یا منطقه ای باشد، اما برخی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بوده و به دنبال حرکت ناو آمریکایی می گویند جنگ نظامی شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، مسئولان ما باید آرایش جنگی اقتصادی بگیرند، ما هیچ نگرانی از بابت جنگ نظامی نداریم چراکه به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی دست پیش گرفته ایم و این موضوع را دشمنان ما به خوبی می دانند.

وی، تاکید کرد: ما باید بیش از اینکه نگران جنگ نظامی باشیم در صدد مقابله با جنگ اقتصادی باشیم چراکه متاسفانه در حوزه اقتصاد عملکرد مطلوب و موفقی نداشته و از خود ضعف نشان داده ایم، رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد چندین سال پشت سر هم شعارهای سال را مرتبط با اقتصاد و تولید انتخاب کرده و امسال را نیز به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در سالی که مزین بنام رونق تولید است شاهد تعطیلی کارخانه ها و اخراج کارگران خود هستیم، گفت: این مسئله اصلی ماست، دشمن اصلی ما نظامی نیست بلکه بی تدبیری های داخلی است که مدیران کشور گاهی شرایط را درست ارزیابی نکرده و موجب مشکل شده اند؛ دولت درد اصلی مردم که همان اشتغال و بیکاری و تورم و گرانی است را باید مدیریت کند.

وی، اذعان کرد: ترامپ فردی معامله گر بوده و نگرش اقتصادی دارد، او به دنبال تاثیر در موافقت نامه برجام بوده و خواهان این است که برجام را به نام خود تمام کند و اتفاقی مثبت را به نفع آمریکا رقم بزند، ولی ما باید هوشیار باشیم چرا که تضمینی وجود ندارد اگر ما با ترامپ به توافقی رسیدیم پس از او رئیس جمهور بعدی آمریکا زیر آن تعهد نزند چرا که اعتقاد به بدعهدی آمریکا داریم.

بهادری، با تاکید بر عملیات روانی ترامپ پیرامون جنگ نظامی علیه ایران، گفت: باید دقت کنیم و اینگونه نباشد که فکر کنیم حل تمامی مشکلات ما با توافق در برجام حاصل می شود؛ نباید تمام تخم مرغ های خود را در سبد برجام بگذاریم چرا که مذاکره و تبادل اقتصادی ایران با همسایگان خود خیلی مهمتر از مذاکره با اروپا و آمریکا بوده و باید سعی کنیم تا در بازارهای منطقه ای حضور موثری داشته و تولید داخلی خود را تقویت کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید اجازه به دست گرفتن بازار داخلی خود را توسط خارجی ها بدهیم همچنان که در حال حاضر بسیاری از بازارهای داخلی را خارجیان به دست گرفته اند؛ قطعا این مسائل خیلی مهم تر از برجام است؛ برجام هم به عنوان ظرفیتی است که باید در اندازه خود به آن توجه شود و این گونه در جامعه القا نشود که برجام همه مشکلات کشور را حل می کند.

وی، تصریح کرد: برخی افراد فضای جامعه را ملتهب نشان می دهند و سعی بر این دارند که القای جنگ نظامی در کشور کنند، با توجه به اینکه برخی معاملات و خرید و فروش ها در شرایط ملتهب بازار بیشتر است و منافع زیادی دارد همچون بازار ارز، طلا و سکه و خودرو صاحبان این مشاغل منافع زیادی از این میان می برند، باید به حال این گونه افراد که منافع ملی خود را فدای منافع شخصی خود می کنند، تاسف خورد.

 
 

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:

هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص فعالیت برخی از جریانات سیاسی داخلی برای ایجاد جنگ روانی و دلهره وقوع جنگ، در بین مردم، گفت: متأسفانه برخی از دولتیان و یک‌لایه‌ای از جریان اصلاحات نشان دادند که مرد مقاومت نیستند و در زمان و شرایطی که خنجر دشمن زیر گلوی ماست می‌گویند بیایید و مذاکره کنید.

نسخه بزدلانه

سلیمی افزود: این عین تسلیم و بزدلی است. این‌ها به دلیل واهمه و ترسی که در وجودشان هست پیوسته برای کشور نسخه ذلت پیچیدند و متأسفانه در پاره‌ای از موارد این نسخه ذلت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

وی ضمن تأکید بر اعلام با صراحت آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه قصد جنگ با ایران را ندارند عنوان کرد: این افراد زمانی که می‌دانند کشتی جنگ آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان به‌گل‌نشسته است و همچنین درجایی که می‌دانند هر جنگی در منطقه مساوی است با نابودی اسرائیل و هر جنگی در منطقه مساوی است با به فعلیت رسیدن جریان گسترده مقاومت و فعال‌سازی این جریان برای مقابله با پایگاه‌های آمریکا چرا این نوع فضاسازی‌ها را در جامعه انجام می‌دهند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که این جریانات غرب‌گرای داخلی می‌دانند توان امروز جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و حتی توان شکست دشمن را دارد، مشخص نیست بر چه اساس نسخه ذلت می‌پیچند.

القاء جنگ توسط جریانات غرب‌گرا برای مخفی کردن شکستشان در برجام است

وی با اشاره به اینکه فضاسازی در خصوص وقوع جنگ نشان‌گر یک نوع تزلزل باطنی در جریان غرب‌گراست اظهار کرد: این‌ها شکست‌خورده‌اند، این‌ها تصورشان این بود که با مذاکرات برجام آمریکایی‌ها می‌آیند و کشور را گلستان می‌کنند [که نشد].

سلیمی ادامه داد: این جریانات از افغانستان درس نگرفتند که آیا با حضور آمریکایی‌ها رشد و پیشرفتی در آن کشور حاصل شد؟ مگر آمریکایی‌ها در عراق نبودند، امروز وضع عراق را ببینید. مگر آمریکایی‌ها در سوریه نبودند مگر در مصر نیستند، همچنین در عربستان و اردن، آیا این کشورها را نمی‌بینند.

وی ضمن بیان اینکه یک ملت با عزم و اراده می‌تواند حق خودش را بگیرد تصریح کرد: یک ملت صرفاً بر اساس تکیه‌بر خدای متعال و توانایی خود می‌تواند در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. این‌ها چون ذاتاً انسان‌های تنبلی هستند و پیوسته دنبال آسان‌ترین راه‌حل‌ها می‌گردند، به همین دلیل است که دنبال مذاکره هستند. البته باید گفت در مذاکره هم دیدید که چیزی عاید ما نشد و برجام با همه امتیازات داده‌شده هیچ امتیازی، بنا بر گفته آقای ظریف و آقای عراقچی، برای ما نداشت.

یکی دیگر از اهداف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: متأسفانه وقتی برخی داخلی‌ها می‌آیند و توان دشمن را به رخ می‌کشند، به دنبال همان جنگ روانی هستند. دشمن امروز در داخل نفوذی‌هایی دارد که این نفوذی‌ها دقیقاً در پازلش بازی می‌کنند و به جنگ روانی موردنیاز دشمن دامن می‌زنند که برای ترساندن مردم تهدید خارجی به‌اضافه فعالیت نفوذی‌ها در داخل کشور، مکمل یکدیگر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این جنگ روانی مکمل جنگ اقتصادی است منتهی هدف این‌ها سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است. جریانی که امروز بدهکار مردم است.

 
 

شهباز حسن‎پور، نماینده سیرجان و بردسیر:

به جای ترساندن و ناامید کردن مردم، راه حل مشکلات معیشتی را پیشنهاد دهید / دستگاه قضا با سیاه‎نمایی‎ها قاطعانه برخورد کند

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه آمریکایی ها در اتاق شیشه ای نشسته اند و به همین دلیل رئیس جمهور این کشور فقط رجز خوانی می کند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی آمریکایی با همه پشتیبانی که از صدام داشتند اما این رژیم بعثی جسارت رویارویی با ملت شریف ایران را نداشت.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به یاوه گویی های دولت نابخرد آمریکا، وحدت و انسجام هماهنگی در کشور به وجود آمده است، ابراز کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران آمادگی بسیار خوبی برای هر گونه تهدیدات آمریکایی ها دارد.

حسن پور بیان کرد: آنچه که امروز به عنوان یک اصل باید در دستور کار  قرار گیرد این است که تمام افرادی که تربیون دراخیتار دارند و به نوعی با مردم در ارتباط هستند و به ویژه رسانه ها باید بدانند که دشمن به دنبال یأس و ناامیدی در بین مردم است؛ بنابراین وظیفه رسانه ها و همگان امید بخشی به مردم و همراهی و همکاری با مجموعه کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقداماتی که از سوی برخی از رسانه های و مجلات صورت می گیرد دقیقا در راستای همراهی و همکاری با دشمن است و امروز بیش از هر زمان دیگر باید حواسمان به مسائل پیرامونی داخل کشور بیشتر باشد.

این مقام مسئول حضور دو ناو آمریکا در خلیج فارس را رجز خوانی و مانور دولت آمریکا دانست و اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و عقلانیتی که بر حاکمان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تیر آخر دشمن هم به سنگ بخورد و به خودشان باز گردد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشوری تأثیر گذار و قدرتمند در منطقه است و کشورهای همسایه نیز این موضع را به خوبی متوجه شده اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ارتباط دائمی در منطقه است و هیچ گاه به دنیال جنگ نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلام یایران به اثبات رسیده است و خوشبختانه خیلی از کشورها همچون روسیه و چین با آمریکا همراهی نخواهند کرد.

 حسن پور با تأکید بر اینکه اقدامات برخی از جریانات داخلی در زمینه یأس و ناامیدی مردم و ترساندن آنها، آب به آسیاب دشمن ریختن است، عنوان کرد: از دستگاه قضا خواستاریم که در این شرایط با قاطعیت با تمام کسانی که در کشور سیاه نمایی می کنند برخورد کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این جریانات راست می گویند که طرفدار  مردم هستند؛ راهکارهایی را در جهت حل مشکلات و به ویژه معیشت مردم ارائه دهند که این امر از ضروری ترین کارها است و فراموش نکنیم امام خمینی(ره) فرمودند ” حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است”.

 

 

,

 

,

سیدهادی بهادری، نماینده ارومیه:

, سیدهادی بهادری، نماینده ارومیه:,

کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ مسئولان آرایش جنگ اقتصادی را جدی بگیرند

, کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ مسئولان آرایش جنگ اقتصادی را جدی بگیرند, کاسبان ترس با القاء جنگ نظامی به دنبال منافع اقتصادی خود هستند/ مسئولان آرایش جنگ اقتصادی را جدی بگیرند,

سیدهادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تاکید بر اینکه کاسبان ترس در صدد القای جنگ نظامی آمریکا علیه ایران بوده و منافع خود را از این طریق می جویند، اظهار داشت: در حال حاضر در منطقه و در دنیا ظرفیت جنگ برآورد نمی شود و هیچ فردی پیش بینی نمی کند که جنگ شود.

, اروم نیوز،,

وی، افزود: اگر هم جنگی باشد در درجه اول به ضرر خود آمریکا بوده و منجر به نابودی اسرائیل و آمریکا می شود به همین دلیل به نظر نمی رسد شرایطی برای ایجاد جنگ چه به لحاظ داخلی، خارجی یا منطقه ای باشد، اما برخی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بوده و به دنبال حرکت ناو آمریکایی می گویند جنگ نظامی شد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، مسئولان ما باید آرایش جنگی اقتصادی بگیرند، ما هیچ نگرانی از بابت جنگ نظامی نداریم چراکه به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی دست پیش گرفته ایم و این موضوع را دشمنان ما به خوبی می دانند.

,

وی، تاکید کرد: ما باید بیش از اینکه نگران جنگ نظامی باشیم در صدد مقابله با جنگ اقتصادی باشیم چراکه متاسفانه در حوزه اقتصاد عملکرد مطلوب و موفقی نداشته و از خود ضعف نشان داده ایم، رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد چندین سال پشت سر هم شعارهای سال را مرتبط با اقتصاد و تولید انتخاب کرده و امسال را نیز به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کرده است.

,

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در سالی که مزین بنام رونق تولید است شاهد تعطیلی کارخانه ها و اخراج کارگران خود هستیم، گفت: این مسئله اصلی ماست، دشمن اصلی ما نظامی نیست بلکه بی تدبیری های داخلی است که مدیران کشور گاهی شرایط را درست ارزیابی نکرده و موجب مشکل شده اند؛ دولت درد اصلی مردم که همان اشتغال و بیکاری و تورم و گرانی است را باید مدیریت کند.

,

وی، اذعان کرد: ترامپ فردی معامله گر بوده و نگرش اقتصادی دارد، او به دنبال تاثیر در موافقت نامه برجام بوده و خواهان این است که برجام را به نام خود تمام کند و اتفاقی مثبت را به نفع آمریکا رقم بزند، ولی ما باید هوشیار باشیم چرا که تضمینی وجود ندارد اگر ما با ترامپ به توافقی رسیدیم پس از او رئیس جمهور بعدی آمریکا زیر آن تعهد نزند چرا که اعتقاد به بدعهدی آمریکا داریم.

,

بهادری، با تاکید بر عملیات روانی ترامپ پیرامون جنگ نظامی علیه ایران، گفت: باید دقت کنیم و اینگونه نباشد که فکر کنیم حل تمامی مشکلات ما با توافق در برجام حاصل می شود؛ نباید تمام تخم مرغ های خود را در سبد برجام بگذاریم چرا که مذاکره و تبادل اقتصادی ایران با همسایگان خود خیلی مهمتر از مذاکره با اروپا و آمریکا بوده و باید سعی کنیم تا در بازارهای منطقه ای حضور موثری داشته و تولید داخلی خود را تقویت کنیم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید اجازه به دست گرفتن بازار داخلی خود را توسط خارجی ها بدهیم همچنان که در حال حاضر بسیاری از بازارهای داخلی را خارجیان به دست گرفته اند؛ قطعا این مسائل خیلی مهم تر از برجام است؛ برجام هم به عنوان ظرفیتی است که باید در اندازه خود به آن توجه شود و این گونه در جامعه القا نشود که برجام همه مشکلات کشور را حل می کند.

,

وی، تصریح کرد: برخی افراد فضای جامعه را ملتهب نشان می دهند و سعی بر این دارند که القای جنگ نظامی در کشور کنند، با توجه به اینکه برخی معاملات و خرید و فروش ها در شرایط ملتهب بازار بیشتر است و منافع زیادی دارد همچون بازار ارز، طلا و سکه و خودرو صاحبان این مشاغل منافع زیادی از این میان می برند، باید به حال این گونه افراد که منافع ملی خود را فدای منافع شخصی خود می کنند، تاسف خورد.

,
 
,
 
,

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:

هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص فعالیت برخی از جریانات سیاسی داخلی برای ایجاد جنگ روانی و دلهره وقوع جنگ، در بین مردم، گفت: متأسفانه برخی از دولتیان و یک‌لایه‌ای از جریان اصلاحات نشان دادند که مرد مقاومت نیستند و در زمان و شرایطی که خنجر دشمن زیر گلوی ماست می‌گویند بیایید و مذاکره کنید.

نسخه بزدلانه

سلیمی افزود: این عین تسلیم و بزدلی است. این‌ها به دلیل واهمه و ترسی که در وجودشان هست پیوسته برای کشور نسخه ذلت پیچیدند و متأسفانه در پاره‌ای از موارد این نسخه ذلت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

وی ضمن تأکید بر اعلام با صراحت آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه قصد جنگ با ایران را ندارند عنوان کرد: این افراد زمانی که می‌دانند کشتی جنگ آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان به‌گل‌نشسته است و همچنین درجایی که می‌دانند هر جنگی در منطقه مساوی است با نابودی اسرائیل و هر جنگی در منطقه مساوی است با به فعلیت رسیدن جریان گسترده مقاومت و فعال‌سازی این جریان برای مقابله با پایگاه‌های آمریکا چرا این نوع فضاسازی‌ها را در جامعه انجام می‌دهند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که این جریانات غرب‌گرای داخلی می‌دانند توان امروز جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و حتی توان شکست دشمن را دارد، مشخص نیست بر چه اساس نسخه ذلت می‌پیچند.

القاء جنگ توسط جریانات غرب‌گرا برای مخفی کردن شکستشان در برجام است

وی با اشاره به اینکه فضاسازی در خصوص وقوع جنگ نشان‌گر یک نوع تزلزل باطنی در جریان غرب‌گراست اظهار کرد: این‌ها شکست‌خورده‌اند، این‌ها تصورشان این بود که با مذاکرات برجام آمریکایی‌ها می‌آیند و کشور را گلستان می‌کنند [که نشد].

سلیمی ادامه داد: این جریانات از افغانستان درس نگرفتند که آیا با حضور آمریکایی‌ها رشد و پیشرفتی در آن کشور حاصل شد؟ مگر آمریکایی‌ها در عراق نبودند، امروز وضع عراق را ببینید. مگر آمریکایی‌ها در سوریه نبودند مگر در مصر نیستند، همچنین در عربستان و اردن، آیا این کشورها را نمی‌بینند.

وی ضمن بیان اینکه یک ملت با عزم و اراده می‌تواند حق خودش را بگیرد تصریح کرد: یک ملت صرفاً بر اساس تکیه‌بر خدای متعال و توانایی خود می‌تواند در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. این‌ها چون ذاتاً انسان‌های تنبلی هستند و پیوسته دنبال آسان‌ترین راه‌حل‌ها می‌گردند، به همین دلیل است که دنبال مذاکره هستند. البته باید گفت در مذاکره هم دیدید که چیزی عاید ما نشد و برجام با همه امتیازات داده‌شده هیچ امتیازی، بنا بر گفته آقای ظریف و آقای عراقچی، برای ما نداشت.

یکی دیگر از اهداف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: متأسفانه وقتی برخی داخلی‌ها می‌آیند و توان دشمن را به رخ می‌کشند، به دنبال همان جنگ روانی هستند. دشمن امروز در داخل نفوذی‌هایی دارد که این نفوذی‌ها دقیقاً در پازلش بازی می‌کنند و به جنگ روانی موردنیاز دشمن دامن می‌زنند که برای ترساندن مردم تهدید خارجی به‌اضافه فعالیت نفوذی‌ها در داخل کشور، مکمل یکدیگر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این جنگ روانی مکمل جنگ اقتصادی است منتهی هدف این‌ها سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است. جریانی که امروز بدهکار مردم است.

,

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:

, علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان:,

هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است

, هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است, هدف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی خود در حل مشکلات مردم است,

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص فعالیت برخی از جریانات سیاسی داخلی برای ایجاد جنگ روانی و دلهره وقوع جنگ، در بین مردم، گفت: متأسفانه برخی از دولتیان و یک‌لایه‌ای از جریان اصلاحات نشان دادند که مرد مقاومت نیستند و در زمان و شرایطی که خنجر دشمن زیر گلوی ماست می‌گویند بیایید و مذاکره کنید.

, دیار آفتاب,

نسخه بزدلانه

, نسخه بزدلانه,

سلیمی افزود: این عین تسلیم و بزدلی است. این‌ها به دلیل واهمه و ترسی که در وجودشان هست پیوسته برای کشور نسخه ذلت پیچیدند و متأسفانه در پاره‌ای از موارد این نسخه ذلت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است.

,

وی ضمن تأکید بر اعلام با صراحت آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه قصد جنگ با ایران را ندارند عنوان کرد: این افراد زمانی که می‌دانند کشتی جنگ آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان به‌گل‌نشسته است و همچنین درجایی که می‌دانند هر جنگی در منطقه مساوی است با نابودی اسرائیل و هر جنگی در منطقه مساوی است با به فعلیت رسیدن جریان گسترده مقاومت و فعال‌سازی این جریان برای مقابله با پایگاه‌های آمریکا چرا این نوع فضاسازی‌ها را در جامعه انجام می‌دهند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که این جریانات غرب‌گرای داخلی می‌دانند توان امروز جمهوری اسلامی بی‌نظیر است و حتی توان شکست دشمن را دارد، مشخص نیست بر چه اساس نسخه ذلت می‌پیچند.

,

القاء جنگ توسط جریانات غرب‌گرا برای مخفی کردن شکستشان در برجام است

, القاء جنگ توسط جریانات غرب‌گرا برای مخفی کردن شکستشان در برجام است,

وی با اشاره به اینکه فضاسازی در خصوص وقوع جنگ نشان‌گر یک نوع تزلزل باطنی در جریان غرب‌گراست اظهار کرد: این‌ها شکست‌خورده‌اند، این‌ها تصورشان این بود که با مذاکرات برجام آمریکایی‌ها می‌آیند و کشور را گلستان می‌کنند [که نشد].

,

سلیمی ادامه داد: این جریانات از افغانستان درس نگرفتند که آیا با حضور آمریکایی‌ها رشد و پیشرفتی در آن کشور حاصل شد؟ مگر آمریکایی‌ها در عراق نبودند، امروز وضع عراق را ببینید. مگر آمریکایی‌ها در سوریه نبودند مگر در مصر نیستند، همچنین در عربستان و اردن، آیا این کشورها را نمی‌بینند.

,

وی ضمن بیان اینکه یک ملت با عزم و اراده می‌تواند حق خودش را بگیرد تصریح کرد: یک ملت صرفاً بر اساس تکیه‌بر خدای متعال و توانایی خود می‌تواند در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. این‌ها چون ذاتاً انسان‌های تنبلی هستند و پیوسته دنبال آسان‌ترین راه‌حل‌ها می‌گردند، به همین دلیل است که دنبال مذاکره هستند. البته باید گفت در مذاکره هم دیدید که چیزی عاید ما نشد و برجام با همه امتیازات داده‌شده هیچ امتیازی، بنا بر گفته آقای ظریف و آقای عراقچی، برای ما نداشت.

,

یکی دیگر از اهداف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است

, یکی دیگر از اهداف جریانات غرب‌گرا از القاء جنگ، سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است,
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: متأسفانه وقتی برخی داخلی‌ها می‌آیند و توان دشمن را به رخ می‌کشند، به دنبال همان جنگ روانی هستند. دشمن امروز در داخل نفوذی‌هایی دارد که این نفوذی‌ها دقیقاً در پازلش بازی می‌کنند و به جنگ روانی موردنیاز دشمن دامن می‌زنند که برای ترساندن مردم تهدید خارجی به‌اضافه فعالیت نفوذی‌ها در داخل کشور، مکمل یکدیگر هستند.
, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: متأسفانه وقتی برخی داخلی‌ها می‌آیند و توان دشمن را به رخ می‌کشند، به دنبال همان جنگ روانی هستند. دشمن امروز در داخل نفوذی‌هایی دارد که این نفوذی‌ها دقیقاً در پازلش بازی می‌کنند و به جنگ روانی موردنیاز دشمن دامن می‌زنند که برای ترساندن مردم تهدید خارجی به‌اضافه فعالیت نفوذی‌ها در داخل کشور، مکمل یکدیگر هستند.,

وی خاطرنشان کرد: این جنگ روانی مکمل جنگ اقتصادی است منتهی هدف این‌ها سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی جریان اصلاحات در حل مشکلات مردم است. جریانی که امروز بدهکار مردم است.

,
 
,
 
,

شهباز حسن‎پور، نماینده سیرجان و بردسیر:

, شهباز حسن‎پور، نماینده سیرجان و بردسیر:, شهباز حسن‎پور، نماینده سیرجان و بردسیر:,

به جای ترساندن و ناامید کردن مردم، راه حل مشکلات معیشتی را پیشنهاد دهید / دستگاه قضا با سیاه‎نمایی‎ها قاطعانه برخورد کند

, به جای ترساندن و ناامید کردن مردم، راه حل مشکلات معیشتی را پیشنهاد دهید / دستگاه قضا با سیاه‎نمایی‎ها قاطعانه برخورد کند, به جای ترساندن و ناامید کردن مردم، راه حل مشکلات معیشتی را پیشنهاد دهید / دستگاه قضا با سیاه‎نمایی‎ها قاطعانه برخورد کند,

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه آمریکایی ها در اتاق شیشه ای نشسته اند و به همین دلیل رئیس جمهور این کشور فقط رجز خوانی می کند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی آمریکایی با همه پشتیبانی که از صدام داشتند اما این رژیم بعثی جسارت رویارویی با ملت شریف ایران را نداشت.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به یاوه گویی های دولت نابخرد آمریکا، وحدت و انسجام هماهنگی در کشور به وجود آمده است، ابراز کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران آمادگی بسیار خوبی برای هر گونه تهدیدات آمریکایی ها دارد.

حسن پور بیان کرد: آنچه که امروز به عنوان یک اصل باید در دستور کار  قرار گیرد این است که تمام افرادی که تربیون دراخیتار دارند و به نوعی با مردم در ارتباط هستند و به ویژه رسانه ها باید بدانند که دشمن به دنبال یأس و ناامیدی در بین مردم است؛ بنابراین وظیفه رسانه ها و همگان امید بخشی به مردم و همراهی و همکاری با مجموعه کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقداماتی که از سوی برخی از رسانه های و مجلات صورت می گیرد دقیقا در راستای همراهی و همکاری با دشمن است و امروز بیش از هر زمان دیگر باید حواسمان به مسائل پیرامونی داخل کشور بیشتر باشد.

این مقام مسئول حضور دو ناو آمریکا در خلیج فارس را رجز خوانی و مانور دولت آمریکا دانست و اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و عقلانیتی که بر حاکمان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تیر آخر دشمن هم به سنگ بخورد و به خودشان باز گردد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشوری تأثیر گذار و قدرتمند در منطقه است و کشورهای همسایه نیز این موضع را به خوبی متوجه شده اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ارتباط دائمی در منطقه است و هیچ گاه به دنیال جنگ نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلام یایران به اثبات رسیده است و خوشبختانه خیلی از کشورها همچون روسیه و چین با آمریکا همراهی نخواهند کرد.

 حسن پور با تأکید بر اینکه اقدامات برخی از جریانات داخلی در زمینه یأس و ناامیدی مردم و ترساندن آنها، آب به آسیاب دشمن ریختن است، عنوان کرد: از دستگاه قضا خواستاریم که در این شرایط با قاطعیت با تمام کسانی که در کشور سیاه نمایی می کنند برخورد کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این جریانات راست می گویند که طرفدار  مردم هستند؛ راهکارهایی را در جهت حل مشکلات و به ویژه معیشت مردم ارائه دهند که این امر از ضروری ترین کارها است و فراموش نکنیم امام خمینی(ره) فرمودند ” حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است”.

 

 

,

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه آمریکایی ها در اتاق شیشه ای نشسته اند و به همین دلیل رئیس جمهور این کشور فقط رجز خوانی می کند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی آمریکایی با همه پشتیبانی که از صدام داشتند اما این رژیم بعثی جسارت رویارویی با ملت شریف ایران را نداشت.

, راه آرمان,

وی با بیان اینکه امروز با توجه به یاوه گویی های دولت نابخرد آمریکا، وحدت و انسجام هماهنگی در کشور به وجود آمده است، ابراز کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران آمادگی بسیار خوبی برای هر گونه تهدیدات آمریکایی ها دارد.

,

حسن پور بیان کرد: آنچه که امروز به عنوان یک اصل باید در دستور کار  قرار گیرد این است که تمام افرادی که تربیون دراخیتار دارند و به نوعی با مردم در ارتباط هستند و به ویژه رسانه ها باید بدانند که دشمن به دنبال یأس و ناامیدی در بین مردم است؛ بنابراین وظیفه رسانه ها و همگان امید بخشی به مردم و همراهی و همکاری با مجموعه کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقداماتی که از سوی برخی از رسانه های و مجلات صورت می گیرد دقیقا در راستای همراهی و همکاری با دشمن است و امروز بیش از هر زمان دیگر باید حواسمان به مسائل پیرامونی داخل کشور بیشتر باشد.

,

این مقام مسئول حضور دو ناو آمریکا در خلیج فارس را رجز خوانی و مانور دولت آمریکا دانست و اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و عقلانیتی که بر حاکمان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تیر آخر دشمن هم به سنگ بخورد و به خودشان باز گردد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشوری تأثیر گذار و قدرتمند در منطقه است و کشورهای همسایه نیز این موضع را به خوبی متوجه شده اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ارتباط دائمی در منطقه است و هیچ گاه به دنیال جنگ نبوده و نخواهد بود.

,

وی اضافه کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلام یایران به اثبات رسیده است و خوشبختانه خیلی از کشورها همچون روسیه و چین با آمریکا همراهی نخواهند کرد.

,

 حسن پور با تأکید بر اینکه اقدامات برخی از جریانات داخلی در زمینه یأس و ناامیدی مردم و ترساندن آنها، آب به آسیاب دشمن ریختن است، عنوان کرد: از دستگاه قضا خواستاریم که در این شرایط با قاطعیت با تمام کسانی که در کشور سیاه نمایی می کنند برخورد کند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این جریانات راست می گویند که طرفدار  مردم هستند؛ راهکارهایی را در جهت حل مشکلات و به ویژه معیشت مردم ارائه دهند که این امر از ضروری ترین کارها است و فراموش نکنیم امام خمینی(ره) فرمودند ” حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است”.

,

 

,

 

,

علی‎محمد شاعری، نماینده بهشهر و نکا:

مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه دلخوشی به آمریکا در برجام بود/ اهل باج دادن نیستیم

به گزارش بلاغ، علی محمد شاعری طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه قبول داریم در برجام تضمین‌های مناسبی دریافت نکردیم، اظهار کرد: برای برون‌رفت از مشکلات برجام و پس از آن نیاز داریم که موضع انقلابی و اساسی در قبال آمریکا و اتحادیه اروپا گرفته شود.

وی با اعلام اینکه ایران کشور مقتدری است و ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه در اختیار دارد، تصریح کرد: قدرت استقامت و مقاومت ما در دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده و سند محکمی برای مبارزه با ظلم، ستم و زیاده‌خواهی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و جوانان، مرعوب جنگ روانی و آشوب تبلیغاتی رسانه‌های غربی نمی‌شوند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تهدید و تحریم امتیازات بیشتری از مردم ایران بگیرد، اما تاریخ ثابت کرده ما اهل باج دادن نیستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران کدام دوره را سراغ دارید که کشور ما تحریم نبوده است، افزود: بیشتر موفقیت‌های کشور در دوران تحریم به دست آمده است.

شاعری بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است کشورهای استعماری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ما نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در برجام فرصت‌سوزی زیادی شده است، افزود: این فرصت‌سوزی‌ها را باید با تداوم موضع انقلابی در برابر دشمنان ایران اسلامی جبران کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی گفت: همه مشکلات به برجام گره خورده است درصورتی که در کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای هم‌پیمان به ویژه روسیه، ترکیه، چین، هند، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای همسایه به صورت کلی به دلیل دلخوش بودن به برجام نادیده گرفته شده است.

شاعری با اشاره به اینکه دولت باید پیش‌بینی بدعهدی‌های آمریکا و ایادی آنها را می‌کرد، گفت: دولت باید گزینه‌های مختلف اقتصادی را در دوران‌های مختلف مدنظر قرار می‌داد و تصمیم‌گیری‌ها نباید لحظه‌ای اتخاذ شود و ما باید برای هر تصمیم دشمن برنامه‌های مناسب طرح ریزی می‌کردیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دولت نیاز دارد از ظرفیت‌های علمی جوانان و نخبگان و افراد دلسوز و متعهد برای مدیریت کشور استفاده کند، این ظرفیت در کشور به صورت جدی وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم اما طی سال‌های اخیر شاهد فرصت‌سوزی‌های فراوانی در این بخش ها بودیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد مردم ما در برابر دشمنان بزرگ‌ترین پشتوانه برای برون رفت از تهدیدات است، گفت: دشمن تهدید به گزینه نظامی را همزمان با جنگ روانی در دستورکار خود قرار داده تا به خیال واهی خود مردم ما را مایوس و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و به تدریج زمینه فروپاشی نظام را فراهم کند اما اینها تنها شعار و برای ایجاد هراس در دل کسانی است که ایمان آنها ضعیف است، دشمنان اطلاع کافی از ظرفیت‌ها و قدرت نظامی ما دارد به همین دلیل با توجه به اظهارات رهبر انقلاب اسلامی جنگ نظامی نمی‌شود اما دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را همیشه در دستور کار دارد.

 

 

علی کرد، نماینده خاش:

​آمریکا جرات و توان حمله به ایران را ندارد/ القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است

علی کرد در گفتگو با عصرهامون افزود: حرف هایی که ترامپ و دولت مردان آمریکا بر زبان می آورند بیهوده و بی ارزش است چرا که امروز نیروهای مسلح ما آن چنان قدرت نظامی و بازدارندگی فوق العاده ای دارند که نه تنها آمریکا بلکه هیچ یک از دشمنان ایران اسلامی هم توان حمله نظامی به این کشور را ندارد.
 
وی ادامه داد: آمریکا به دنبال اهداف شوم خود حول محورهای مذاکره، خیال پردازی جنگ نظامی و اجرای جنگ روانی است که در خصوص جنگ نظامی باید گفت این سناریو پوچ، توخالی و تنها یک جنگ روانی و تبلیغاتی است که توسط دشمنان در حال اجراست.
 
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا به ایستگاه آخر حیات خود رسیده و دولت مردان آن که در کاخ های شیشه ای و شکننده نشسته اند از بیم در خطر افتادن امنیت و آرامش خود هم که شده هرگز به خود جرات حمله نظامی به ایران را نمی دهند.
 
کرد تصریح کرد: آنها چون توان و قدرت حمله به ایران را ندارند به حرّافی و جنگ روانی روی آورده اند که عزم و اراده و اتحاد مردم و قوای سه گانه بهترین راه برای خنثی سازی تمامی توطئه های آنهاست.
 
وی گفت: برخی ها نیز در داخل کشور به دنبال القای این هستند که قصد آمریکا در حمله نظامی جدی است که باید آنها را به سابقه درخشان 40سال انقلاب اسلامی ارجاع و پیشنهاد بازخوانی رشادت های مردم در این مدت را داد تا به این یقین برسند که آمریکا و هم پیمانانش 4دهه است که این خیال خام را در ذهن خود می پرورانند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

 

 

ضیاالله اعزازی، نماینده مردم بناب:

دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است

ضیاالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این اولین بار نیست که آمریکا دست به چنین تهدیداتی می‌زند و اساسا این تهدیدات که ازحد رسانه ای هم فراتر نمی رود، بلوفی بیش نیست.

وی افزود: آن‌هایی که مدام از جنگ احتمالی آمریکا علیه ایران سخن گفته و در صدد ایجاد ترس و وحشت بین مردم هستند از کاسبان ترس محسوب می‌شوند که قصد سو استفاده از احساسات مردم را دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و در یک جمله به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

اعزازی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید داشت: این تهدیدات موضوع جدیدی نیست که مجلس وقت خود را درگیر آن کند. آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و هربار این تهدیدات پوچ و توخالی از آب در آمده است.

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که دستگاه‌های مسئول از تهدیدات امنیتی علیه کشور غافل باشند اما منظور این است که اهمیت سخنان اخیر مقامات آمریکایی صفر است.

افزایش تهدیدات دشمنان در دولت فعلی بررسی گردد

نماینده بناب با بیان اینکه این اولین بار نیست که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس حضور می‌یابند تاکید داشت: در زمان دولت اصلاحات نیز آمریکا با افزایش فشارها و تهدیدات اقدام به اعزام ناو‌های خود به خلیج فارس کرد و این موضوع امروز هم در حال تکرار شدن است و باید بررسی گردد که دلیل افزایش برخی تهدیدات چیست.

اعزازی ادامه داد: در دولت گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما در دولت فعلی همانند دولت اصلاحات تهدیدات دشمنان بیشتر شده و دلیل آن مرعوب شدن برخی از دولتمردان فعلی همانند دولت اصلاحات در مقابل غرب و سلطه جویی اوست.

وی گفت: هر زمان در برابر کشورهای غربی از موضع برتر و قدرت صحبت و اقدام کرده‌ایم آن‌ها نیز حد و حدود خود را رعایت کرده و با ایران همکاری داشته اند اما هر زمان که از موضع ضعف با این کشورها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم، خواسته‌هایشان بیشتر و در صدد باج گیری از کشور شده‌اند.

 

 

محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه:

دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه به دنبال دست یابی به سه ضلع یک مثلث است اظهار داشت: یک ضلع این مثلث در ایجاد جنگ روانی، یک ضلع دیگر آن در تشدید تحریم ها و یک ضلع آن در تمایل به تماس سران ایران با آمریکایی ها است.

وی افزود: آمریکایی با حضور نظامی خود در منطقه به دنبال ایجاد ترس و وحشت هستند تا با جنگ روانی بتوانند ایران اسلامی را در فشار قرار دهند.

نماینده مردم سقز و بانه خاطر نشان کرد: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظامی کشور توسط دشمن احساس شده است.

وی ادامه داد: موشک های نقطه زن ایران اسلامی تنها یکی از دستاوردهای نظامی کشور است که رونمایی شده است و دشمن به خوبی می داند که روبرو شدن با ایران اسلامی جز پشیمانی بهره ای برای آنان نخواهد داشت.

بیگلری افزود: آمریکا در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان اصلی عراق در جنگ با ایران اسلامی بود اما نتوانست به اهداف خود دست یابد و پس از این نیز نخواهد توانست.

وی بیان داشت: بدون شک به فرموده سران کشور ما هیچوقت آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود اما اگر دشمن دست از پا خطا کند او را پشیمان خواهیم کرد.

بیگلری با بیان اینکه تشدید تحریم های دشمن مانع از عزم مردم نخواهد بود گفت: مردم ایران اسلامی 40 سال است که تحت فشار تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارند اما همیشه در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی دوشادوش مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته اند.

وی افزود: امروز تحریم های ظالمانه دشمن فشار زیادی بر مردم ایجاد کرده است اما مردم ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

بیگلری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد برجام های جدید است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: اگر دشمن ما بر تعهدات خود پایبند بود باید بر تعهدات خود در برجام متعهد می ماند اما دشمن هیچوقت بر تعهدات خود پایبند نبوده است.

بیگلری عنوان داشت: چرا باید با دشمنی که به دنبال بدعهدی است مذاکره کنیم و برجام دیگری ایجاد شود که همانند برجام قبلی هیچ نوع دستاوردی برای ما نداشته باشد.

وی در پایان با توصیه به افرادی که به دنبال ایجاد ترس از جنگ در میان مردم هستند افزود: امروز ما باید با همدلی در کنار هم باشیم و به دور از جریان های سیاسی و تفکرات متفاوت یکدیگر، زمینه آرامش بیشتر را در کشور ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.

 

 

منصور مرادی، نماینده مریوان:

آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند

منصور مرادی نمایند مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: جنگ امریکا علیه ایران بی شک یک عملیات روانی است و این در حالی است که آمریکا خوب میداند که توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و از این طریق فقط میخواهد  فضای همکاری را با ایران سنگین کنند. بنابراین تصور می‌شود اقدامات آمریکا نیاز به نگاه هوشمندانه ایران دارد و نباید با دامن زدن به این مسائل نگرانی در افکارعمومی ایجاد کرد.

وی افزود: آمریکا درصدد است تا فضا را علیه ایران منفی کند تا ایران به اهداف خود در برجام نرسد. بنابراین در ایران به ویژه  تعدادی از مسوولین نباید با موضع‌گیری‌های غیراصولی، ناخواسته در زمین طرف مقابل بازی کرد و از سویی دامن زدن به این مسائل هیچ دستاوردی جز نگرانی جامعه نسبت به آینده ندارد. 

مرادی عنوان کرد: هر مسوولی باید با ارائه اطلاعات دقیق و درست درباره نیت و هدف آمریکا جامعه را نسبت به آینده امیدوار نگه دارند و باید توجه کرد که اتحادیه اروپا، بر اساس منافع خود اقدام می‌کند  و اگر هر مسوولی جز این عمل کند بی شک گروهی از کاسبان ترس هستند که با این کار به نفع خود میخواهند سود ببرند.

وی با اشاره به اینکه برجام هیچ بهانه‌ای برای آمریکا باقی نگذاشته است گفت: امریکا در برجام فقط به دنبال کسب منافع خود است. بنابراین همان‌طور که مقامات ایرانی درباره برجام تدبیر اساسی اندیشیده‌اند نباید اجازه دهند که منافع کشور در هر زمینه ای به خطر افتد و امریکا به خود اجازه دهد برای کشور و ملت ما تعیین تکلیف کند.

 

 

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:تهدید به جنگ آمریکا صوری است آنها چهل سال است که از این لاف ها می زنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دورانی نیست که با حرکت ناو ملتی را ترساند افزود: صنایع دفاعی ایران امروز قابل قیاس با چهل سال پیش نیست که آمریکا برای جنگ اراده کند و قطعا موشک ها و نظامیان ما سدی مستحکم و بازداردنده در برابر تهدیدات است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کمتر از آن است که ایران را تهدید کند حرف و حدیث های از این قبیل جز جنگ روانی چیزی نیست.

وی تصریح کرد:عده ای در داخل که کاسبان ترس و سرسپرده دشمن اند  سالیان سال است می خواهند جو روانی کشور را به نفع دشمن مهیا کنند اما ملت ایران درس گرفته از مکتب عاشورا و از این هجمه ترسی بر دل ندارد.

 

 

سلام امینی، نماینده  ایلام:

آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند

"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت: معاندان داخلی و کاسبان ترس و خارجی در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف یک جو روانی، اغتشاشات فکری و التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند و اکنون هم فرصتی است برای آنها تا از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
وی تأکید کرد: ما با آمریکا تنش داریم اما در آستانه وقوع جنگ نیستیم.
امینی افزود: تحرکات آمریکایی ها از قدیم هم همین گونه بوده و در مناطق آبهای آزاد رفت و آمد داشته اند اما طبع ترامپ این است که با هارت و پورت برخورد می کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از این موضوع هیچ هراسی نداریم و آمادگی برای همه چیز داریم. خود آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.
 

 

حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:

ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملیات روانی آمریکا مبنی بر القای حمله نظامی به ایران، اظهار کرد: ترسوهای داخلی القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند، این ها نیروهای نفوذی دشمن یا افراد ناآگاهی هستند که بلندگوی دشمن در داخل کشور شده اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحمل جنگ دیگر را دارد و نه قادر به چنین کاری است، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با داشتن امکانات ناچیز و حمایت همه کشور ها از رژیم بعثی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد تا چه برسد که الان همه امکانات دفاعی و نظامی را داریم و بومی سازی کرده ایم.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران خبر دارد و جرأت چنین اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: پایگاه های دشمن و مرکز رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سویی نیروهای مقاومت اسلامی در سطح دنیا پراکنده اند، گفت: آمریکا با شناخت از این مسایل چنین غلطی نمی کند.

خسته بند تأکید کرد: برخی رسانه های داخلی در تاریخ کشور و در کودتاهای گذشته مزدورانی بودند که با پول خارجی ها علیه منافع کشور قلم می زنند و این ترسو ها در کشور جایگاهی ندارند.

** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملأ منزوی است، اضافه کرد: همراهی کشور ها از ترامپ در این بخش ضعیف است، ترامپ بخاطر خشنودی اسراییل و سرمایه داران صهیونیست از برجام خارج شد.

خسته بند با بیان اینکه ترامپ چون در زمان انتخابات شعارهایی در این خصوص داده بود می خواهد آن شعارها را اجرایی کند، اظهار کرد: این اظهاراتش در مورد مذاکره نیز چندان اهمیت ندارد چون هیچ جایی برای مذاکره در این بخش وجود ندارد.

 

 

,

علی‎محمد شاعری، نماینده بهشهر و نکا:

, علی‎محمد شاعری، نماینده بهشهر و نکا:,

مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه دلخوشی به آمریکا در برجام بود/ اهل باج دادن نیستیم

به گزارش بلاغ، علی محمد شاعری طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه قبول داریم در برجام تضمین‌های مناسبی دریافت نکردیم، اظهار کرد: برای برون‌رفت از مشکلات برجام و پس از آن نیاز داریم که موضع انقلابی و اساسی در قبال آمریکا و اتحادیه اروپا گرفته شود.

وی با اعلام اینکه ایران کشور مقتدری است و ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه در اختیار دارد، تصریح کرد: قدرت استقامت و مقاومت ما در دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده و سند محکمی برای مبارزه با ظلم، ستم و زیاده‌خواهی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و جوانان، مرعوب جنگ روانی و آشوب تبلیغاتی رسانه‌های غربی نمی‌شوند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تهدید و تحریم امتیازات بیشتری از مردم ایران بگیرد، اما تاریخ ثابت کرده ما اهل باج دادن نیستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران کدام دوره را سراغ دارید که کشور ما تحریم نبوده است، افزود: بیشتر موفقیت‌های کشور در دوران تحریم به دست آمده است.

شاعری بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است کشورهای استعماری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ما نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در برجام فرصت‌سوزی زیادی شده است، افزود: این فرصت‌سوزی‌ها را باید با تداوم موضع انقلابی در برابر دشمنان ایران اسلامی جبران کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی گفت: همه مشکلات به برجام گره خورده است درصورتی که در کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای هم‌پیمان به ویژه روسیه، ترکیه، چین، هند، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای همسایه به صورت کلی به دلیل دلخوش بودن به برجام نادیده گرفته شده است.

شاعری با اشاره به اینکه دولت باید پیش‌بینی بدعهدی‌های آمریکا و ایادی آنها را می‌کرد، گفت: دولت باید گزینه‌های مختلف اقتصادی را در دوران‌های مختلف مدنظر قرار می‌داد و تصمیم‌گیری‌ها نباید لحظه‌ای اتخاذ شود و ما باید برای هر تصمیم دشمن برنامه‌های مناسب طرح ریزی می‌کردیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دولت نیاز دارد از ظرفیت‌های علمی جوانان و نخبگان و افراد دلسوز و متعهد برای مدیریت کشور استفاده کند، این ظرفیت در کشور به صورت جدی وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم اما طی سال‌های اخیر شاهد فرصت‌سوزی‌های فراوانی در این بخش ها بودیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد مردم ما در برابر دشمنان بزرگ‌ترین پشتوانه برای برون رفت از تهدیدات است، گفت: دشمن تهدید به گزینه نظامی را همزمان با جنگ روانی در دستورکار خود قرار داده تا به خیال واهی خود مردم ما را مایوس و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و به تدریج زمینه فروپاشی نظام را فراهم کند اما اینها تنها شعار و برای ایجاد هراس در دل کسانی است که ایمان آنها ضعیف است، دشمنان اطلاع کافی از ظرفیت‌ها و قدرت نظامی ما دارد به همین دلیل با توجه به اظهارات رهبر انقلاب اسلامی جنگ نظامی نمی‌شود اما دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را همیشه در دستور کار دارد.

 

 

علی کرد، نماینده خاش:

​آمریکا جرات و توان حمله به ایران را ندارد/ القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است

علی کرد در گفتگو با عصرهامون افزود: حرف هایی که ترامپ و دولت مردان آمریکا بر زبان می آورند بیهوده و بی ارزش است چرا که امروز نیروهای مسلح ما آن چنان قدرت نظامی و بازدارندگی فوق العاده ای دارند که نه تنها آمریکا بلکه هیچ یک از دشمنان ایران اسلامی هم توان حمله نظامی به این کشور را ندارد.
 
وی ادامه داد: آمریکا به دنبال اهداف شوم خود حول محورهای مذاکره، خیال پردازی جنگ نظامی و اجرای جنگ روانی است که در خصوص جنگ نظامی باید گفت این سناریو پوچ، توخالی و تنها یک جنگ روانی و تبلیغاتی است که توسط دشمنان در حال اجراست.
 
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا به ایستگاه آخر حیات خود رسیده و دولت مردان آن که در کاخ های شیشه ای و شکننده نشسته اند از بیم در خطر افتادن امنیت و آرامش خود هم که شده هرگز به خود جرات حمله نظامی به ایران را نمی دهند.
 
کرد تصریح کرد: آنها چون توان و قدرت حمله به ایران را ندارند به حرّافی و جنگ روانی روی آورده اند که عزم و اراده و اتحاد مردم و قوای سه گانه بهترین راه برای خنثی سازی تمامی توطئه های آنهاست.
 
وی گفت: برخی ها نیز در داخل کشور به دنبال القای این هستند که قصد آمریکا در حمله نظامی جدی است که باید آنها را به سابقه درخشان 40سال انقلاب اسلامی ارجاع و پیشنهاد بازخوانی رشادت های مردم در این مدت را داد تا به این یقین برسند که آمریکا و هم پیمانانش 4دهه است که این خیال خام را در ذهن خود می پرورانند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

 

 

ضیاالله اعزازی، نماینده مردم بناب:

دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است

ضیاالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این اولین بار نیست که آمریکا دست به چنین تهدیداتی می‌زند و اساسا این تهدیدات که ازحد رسانه ای هم فراتر نمی رود، بلوفی بیش نیست.

وی افزود: آن‌هایی که مدام از جنگ احتمالی آمریکا علیه ایران سخن گفته و در صدد ایجاد ترس و وحشت بین مردم هستند از کاسبان ترس محسوب می‌شوند که قصد سو استفاده از احساسات مردم را دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و در یک جمله به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

اعزازی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید داشت: این تهدیدات موضوع جدیدی نیست که مجلس وقت خود را درگیر آن کند. آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و هربار این تهدیدات پوچ و توخالی از آب در آمده است.

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که دستگاه‌های مسئول از تهدیدات امنیتی علیه کشور غافل باشند اما منظور این است که اهمیت سخنان اخیر مقامات آمریکایی صفر است.

افزایش تهدیدات دشمنان در دولت فعلی بررسی گردد

نماینده بناب با بیان اینکه این اولین بار نیست که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس حضور می‌یابند تاکید داشت: در زمان دولت اصلاحات نیز آمریکا با افزایش فشارها و تهدیدات اقدام به اعزام ناو‌های خود به خلیج فارس کرد و این موضوع امروز هم در حال تکرار شدن است و باید بررسی گردد که دلیل افزایش برخی تهدیدات چیست.

اعزازی ادامه داد: در دولت گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما در دولت فعلی همانند دولت اصلاحات تهدیدات دشمنان بیشتر شده و دلیل آن مرعوب شدن برخی از دولتمردان فعلی همانند دولت اصلاحات در مقابل غرب و سلطه جویی اوست.

وی گفت: هر زمان در برابر کشورهای غربی از موضع برتر و قدرت صحبت و اقدام کرده‌ایم آن‌ها نیز حد و حدود خود را رعایت کرده و با ایران همکاری داشته اند اما هر زمان که از موضع ضعف با این کشورها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم، خواسته‌هایشان بیشتر و در صدد باج گیری از کشور شده‌اند.

 

 

محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه:

دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه به دنبال دست یابی به سه ضلع یک مثلث است اظهار داشت: یک ضلع این مثلث در ایجاد جنگ روانی، یک ضلع دیگر آن در تشدید تحریم ها و یک ضلع آن در تمایل به تماس سران ایران با آمریکایی ها است.

وی افزود: آمریکایی با حضور نظامی خود در منطقه به دنبال ایجاد ترس و وحشت هستند تا با جنگ روانی بتوانند ایران اسلامی را در فشار قرار دهند.

نماینده مردم سقز و بانه خاطر نشان کرد: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظامی کشور توسط دشمن احساس شده است.

وی ادامه داد: موشک های نقطه زن ایران اسلامی تنها یکی از دستاوردهای نظامی کشور است که رونمایی شده است و دشمن به خوبی می داند که روبرو شدن با ایران اسلامی جز پشیمانی بهره ای برای آنان نخواهد داشت.

بیگلری افزود: آمریکا در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان اصلی عراق در جنگ با ایران اسلامی بود اما نتوانست به اهداف خود دست یابد و پس از این نیز نخواهد توانست.

وی بیان داشت: بدون شک به فرموده سران کشور ما هیچوقت آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود اما اگر دشمن دست از پا خطا کند او را پشیمان خواهیم کرد.

بیگلری با بیان اینکه تشدید تحریم های دشمن مانع از عزم مردم نخواهد بود گفت: مردم ایران اسلامی 40 سال است که تحت فشار تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارند اما همیشه در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی دوشادوش مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته اند.

وی افزود: امروز تحریم های ظالمانه دشمن فشار زیادی بر مردم ایجاد کرده است اما مردم ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

بیگلری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد برجام های جدید است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: اگر دشمن ما بر تعهدات خود پایبند بود باید بر تعهدات خود در برجام متعهد می ماند اما دشمن هیچوقت بر تعهدات خود پایبند نبوده است.

بیگلری عنوان داشت: چرا باید با دشمنی که به دنبال بدعهدی است مذاکره کنیم و برجام دیگری ایجاد شود که همانند برجام قبلی هیچ نوع دستاوردی برای ما نداشته باشد.

وی در پایان با توصیه به افرادی که به دنبال ایجاد ترس از جنگ در میان مردم هستند افزود: امروز ما باید با همدلی در کنار هم باشیم و به دور از جریان های سیاسی و تفکرات متفاوت یکدیگر، زمینه آرامش بیشتر را در کشور ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.

 

 

منصور مرادی، نماینده مریوان:

آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند

منصور مرادی نمایند مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: جنگ امریکا علیه ایران بی شک یک عملیات روانی است و این در حالی است که آمریکا خوب میداند که توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و از این طریق فقط میخواهد  فضای همکاری را با ایران سنگین کنند. بنابراین تصور می‌شود اقدامات آمریکا نیاز به نگاه هوشمندانه ایران دارد و نباید با دامن زدن به این مسائل نگرانی در افکارعمومی ایجاد کرد.

وی افزود: آمریکا درصدد است تا فضا را علیه ایران منفی کند تا ایران به اهداف خود در برجام نرسد. بنابراین در ایران به ویژه  تعدادی از مسوولین نباید با موضع‌گیری‌های غیراصولی، ناخواسته در زمین طرف مقابل بازی کرد و از سویی دامن زدن به این مسائل هیچ دستاوردی جز نگرانی جامعه نسبت به آینده ندارد. 

مرادی عنوان کرد: هر مسوولی باید با ارائه اطلاعات دقیق و درست درباره نیت و هدف آمریکا جامعه را نسبت به آینده امیدوار نگه دارند و باید توجه کرد که اتحادیه اروپا، بر اساس منافع خود اقدام می‌کند  و اگر هر مسوولی جز این عمل کند بی شک گروهی از کاسبان ترس هستند که با این کار به نفع خود میخواهند سود ببرند.

وی با اشاره به اینکه برجام هیچ بهانه‌ای برای آمریکا باقی نگذاشته است گفت: امریکا در برجام فقط به دنبال کسب منافع خود است. بنابراین همان‌طور که مقامات ایرانی درباره برجام تدبیر اساسی اندیشیده‌اند نباید اجازه دهند که منافع کشور در هر زمینه ای به خطر افتد و امریکا به خود اجازه دهد برای کشور و ملت ما تعیین تکلیف کند.

 

 

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:تهدید به جنگ آمریکا صوری است آنها چهل سال است که از این لاف ها می زنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دورانی نیست که با حرکت ناو ملتی را ترساند افزود: صنایع دفاعی ایران امروز قابل قیاس با چهل سال پیش نیست که آمریکا برای جنگ اراده کند و قطعا موشک ها و نظامیان ما سدی مستحکم و بازداردنده در برابر تهدیدات است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کمتر از آن است که ایران را تهدید کند حرف و حدیث های از این قبیل جز جنگ روانی چیزی نیست.

وی تصریح کرد:عده ای در داخل که کاسبان ترس و سرسپرده دشمن اند  سالیان سال است می خواهند جو روانی کشور را به نفع دشمن مهیا کنند اما ملت ایران درس گرفته از مکتب عاشورا و از این هجمه ترسی بر دل ندارد.

 

 

سلام امینی، نماینده  ایلام:

آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند

"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت: معاندان داخلی و کاسبان ترس و خارجی در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف یک جو روانی، اغتشاشات فکری و التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند و اکنون هم فرصتی است برای آنها تا از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
وی تأکید کرد: ما با آمریکا تنش داریم اما در آستانه وقوع جنگ نیستیم.
امینی افزود: تحرکات آمریکایی ها از قدیم هم همین گونه بوده و در مناطق آبهای آزاد رفت و آمد داشته اند اما طبع ترامپ این است که با هارت و پورت برخورد می کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از این موضوع هیچ هراسی نداریم و آمادگی برای همه چیز داریم. خود آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.
 

 

حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:

ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملیات روانی آمریکا مبنی بر القای حمله نظامی به ایران، اظهار کرد: ترسوهای داخلی القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند، این ها نیروهای نفوذی دشمن یا افراد ناآگاهی هستند که بلندگوی دشمن در داخل کشور شده اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحمل جنگ دیگر را دارد و نه قادر به چنین کاری است، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با داشتن امکانات ناچیز و حمایت همه کشور ها از رژیم بعثی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد تا چه برسد که الان همه امکانات دفاعی و نظامی را داریم و بومی سازی کرده ایم.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران خبر دارد و جرأت چنین اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: پایگاه های دشمن و مرکز رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سویی نیروهای مقاومت اسلامی در سطح دنیا پراکنده اند، گفت: آمریکا با شناخت از این مسایل چنین غلطی نمی کند.

خسته بند تأکید کرد: برخی رسانه های داخلی در تاریخ کشور و در کودتاهای گذشته مزدورانی بودند که با پول خارجی ها علیه منافع کشور قلم می زنند و این ترسو ها در کشور جایگاهی ندارند.

** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملأ منزوی است، اضافه کرد: همراهی کشور ها از ترامپ در این بخش ضعیف است، ترامپ بخاطر خشنودی اسراییل و سرمایه داران صهیونیست از برجام خارج شد.

خسته بند با بیان اینکه ترامپ چون در زمان انتخابات شعارهایی در این خصوص داده بود می خواهد آن شعارها را اجرایی کند، اظهار کرد: این اظهاراتش در مورد مذاکره نیز چندان اهمیت ندارد چون هیچ جایی برای مذاکره در این بخش وجود ندارد.

 

 

,

مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه دلخوشی به آمریکا در برجام بود/ اهل باج دادن نیستیم

, مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه دلخوشی به آمریکا در برجام بود/ اهل باج دادن نیستیم, مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه دلخوشی به آمریکا در برجام بود/ اهل باج دادن نیستیم,

به گزارش بلاغ، علی محمد شاعری طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه قبول داریم در برجام تضمین‌های مناسبی دریافت نکردیم، اظهار کرد: برای برون‌رفت از مشکلات برجام و پس از آن نیاز داریم که موضع انقلابی و اساسی در قبال آمریکا و اتحادیه اروپا گرفته شود.

وی با اعلام اینکه ایران کشور مقتدری است و ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه در اختیار دارد، تصریح کرد: قدرت استقامت و مقاومت ما در دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده و سند محکمی برای مبارزه با ظلم، ستم و زیاده‌خواهی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و جوانان، مرعوب جنگ روانی و آشوب تبلیغاتی رسانه‌های غربی نمی‌شوند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تهدید و تحریم امتیازات بیشتری از مردم ایران بگیرد، اما تاریخ ثابت کرده ما اهل باج دادن نیستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران کدام دوره را سراغ دارید که کشور ما تحریم نبوده است، افزود: بیشتر موفقیت‌های کشور در دوران تحریم به دست آمده است.

شاعری بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است کشورهای استعماری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ما نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در برجام فرصت‌سوزی زیادی شده است، افزود: این فرصت‌سوزی‌ها را باید با تداوم موضع انقلابی در برابر دشمنان ایران اسلامی جبران کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی گفت: همه مشکلات به برجام گره خورده است درصورتی که در کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای هم‌پیمان به ویژه روسیه، ترکیه، چین، هند، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای همسایه به صورت کلی به دلیل دلخوش بودن به برجام نادیده گرفته شده است.

شاعری با اشاره به اینکه دولت باید پیش‌بینی بدعهدی‌های آمریکا و ایادی آنها را می‌کرد، گفت: دولت باید گزینه‌های مختلف اقتصادی را در دوران‌های مختلف مدنظر قرار می‌داد و تصمیم‌گیری‌ها نباید لحظه‌ای اتخاذ شود و ما باید برای هر تصمیم دشمن برنامه‌های مناسب طرح ریزی می‌کردیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دولت نیاز دارد از ظرفیت‌های علمی جوانان و نخبگان و افراد دلسوز و متعهد برای مدیریت کشور استفاده کند، این ظرفیت در کشور به صورت جدی وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم اما طی سال‌های اخیر شاهد فرصت‌سوزی‌های فراوانی در این بخش ها بودیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد مردم ما در برابر دشمنان بزرگ‌ترین پشتوانه برای برون رفت از تهدیدات است، گفت: دشمن تهدید به گزینه نظامی را همزمان با جنگ روانی در دستورکار خود قرار داده تا به خیال واهی خود مردم ما را مایوس و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و به تدریج زمینه فروپاشی نظام را فراهم کند اما اینها تنها شعار و برای ایجاد هراس در دل کسانی است که ایمان آنها ضعیف است، دشمنان اطلاع کافی از ظرفیت‌ها و قدرت نظامی ما دارد به همین دلیل با توجه به اظهارات رهبر انقلاب اسلامی جنگ نظامی نمی‌شود اما دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را همیشه در دستور کار دارد.

, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

علی کرد، نماینده خاش:

, علی کرد، نماینده خاش:,

​آمریکا جرات و توان حمله به ایران را ندارد/ القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است

, ​آمریکا جرات و توان حمله به ایران را ندارد/ القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است, ​آمریکا جرات و توان حمله به ایران را ندارد/ القاء جنگ نظامی، جنگ روانی آمریکا برای انجام مذاکره است,

علی کرد در گفتگو با عصرهامون افزود: حرف هایی که ترامپ و دولت مردان آمریکا بر زبان می آورند بیهوده و بی ارزش است چرا که امروز نیروهای مسلح ما آن چنان قدرت نظامی و بازدارندگی فوق العاده ای دارند که نه تنها آمریکا بلکه هیچ یک از دشمنان ایران اسلامی هم توان حمله نظامی به این کشور را ندارد.
 
وی ادامه داد: آمریکا به دنبال اهداف شوم خود حول محورهای مذاکره، خیال پردازی جنگ نظامی و اجرای جنگ روانی است که در خصوص جنگ نظامی باید گفت این سناریو پوچ، توخالی و تنها یک جنگ روانی و تبلیغاتی است که توسط دشمنان در حال اجراست.
 
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا به ایستگاه آخر حیات خود رسیده و دولت مردان آن که در کاخ های شیشه ای و شکننده نشسته اند از بیم در خطر افتادن امنیت و آرامش خود هم که شده هرگز به خود جرات حمله نظامی به ایران را نمی دهند.
 
کرد تصریح کرد: آنها چون توان و قدرت حمله به ایران را ندارند به حرّافی و جنگ روانی روی آورده اند که عزم و اراده و اتحاد مردم و قوای سه گانه بهترین راه برای خنثی سازی تمامی توطئه های آنهاست.
 
وی گفت: برخی ها نیز در داخل کشور به دنبال القای این هستند که قصد آمریکا در حمله نظامی جدی است که باید آنها را به سابقه درخشان 40سال انقلاب اسلامی ارجاع و پیشنهاد بازخوانی رشادت های مردم در این مدت را داد تا به این یقین برسند که آمریکا و هم پیمانانش 4دهه است که این خیال خام را در ذهن خود می پرورانند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

ضیاالله اعزازی، نماینده مردم بناب:

, ضیاالله اعزازی، نماینده مردم بناب:,

دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است

ضیاالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این اولین بار نیست که آمریکا دست به چنین تهدیداتی می‌زند و اساسا این تهدیدات که ازحد رسانه ای هم فراتر نمی رود، بلوفی بیش نیست.

وی افزود: آن‌هایی که مدام از جنگ احتمالی آمریکا علیه ایران سخن گفته و در صدد ایجاد ترس و وحشت بین مردم هستند از کاسبان ترس محسوب می‌شوند که قصد سو استفاده از احساسات مردم را دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و در یک جمله به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

اعزازی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید داشت: این تهدیدات موضوع جدیدی نیست که مجلس وقت خود را درگیر آن کند. آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و هربار این تهدیدات پوچ و توخالی از آب در آمده است.

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که دستگاه‌های مسئول از تهدیدات امنیتی علیه کشور غافل باشند اما منظور این است که اهمیت سخنان اخیر مقامات آمریکایی صفر است.

افزایش تهدیدات دشمنان در دولت فعلی بررسی گردد

نماینده بناب با بیان اینکه این اولین بار نیست که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس حضور می‌یابند تاکید داشت: در زمان دولت اصلاحات نیز آمریکا با افزایش فشارها و تهدیدات اقدام به اعزام ناو‌های خود به خلیج فارس کرد و این موضوع امروز هم در حال تکرار شدن است و باید بررسی گردد که دلیل افزایش برخی تهدیدات چیست.

اعزازی ادامه داد: در دولت گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما در دولت فعلی همانند دولت اصلاحات تهدیدات دشمنان بیشتر شده و دلیل آن مرعوب شدن برخی از دولتمردان فعلی همانند دولت اصلاحات در مقابل غرب و سلطه جویی اوست.

وی گفت: هر زمان در برابر کشورهای غربی از موضع برتر و قدرت صحبت و اقدام کرده‌ایم آن‌ها نیز حد و حدود خود را رعایت کرده و با ایران همکاری داشته اند اما هر زمان که از موضع ضعف با این کشورها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم، خواسته‌هایشان بیشتر و در صدد باج گیری از کشور شده‌اند.

 

 

محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه:

دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه به دنبال دست یابی به سه ضلع یک مثلث است اظهار داشت: یک ضلع این مثلث در ایجاد جنگ روانی، یک ضلع دیگر آن در تشدید تحریم ها و یک ضلع آن در تمایل به تماس سران ایران با آمریکایی ها است.

وی افزود: آمریکایی با حضور نظامی خود در منطقه به دنبال ایجاد ترس و وحشت هستند تا با جنگ روانی بتوانند ایران اسلامی را در فشار قرار دهند.

نماینده مردم سقز و بانه خاطر نشان کرد: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظامی کشور توسط دشمن احساس شده است.

وی ادامه داد: موشک های نقطه زن ایران اسلامی تنها یکی از دستاوردهای نظامی کشور است که رونمایی شده است و دشمن به خوبی می داند که روبرو شدن با ایران اسلامی جز پشیمانی بهره ای برای آنان نخواهد داشت.

بیگلری افزود: آمریکا در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان اصلی عراق در جنگ با ایران اسلامی بود اما نتوانست به اهداف خود دست یابد و پس از این نیز نخواهد توانست.

وی بیان داشت: بدون شک به فرموده سران کشور ما هیچوقت آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود اما اگر دشمن دست از پا خطا کند او را پشیمان خواهیم کرد.

بیگلری با بیان اینکه تشدید تحریم های دشمن مانع از عزم مردم نخواهد بود گفت: مردم ایران اسلامی 40 سال است که تحت فشار تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارند اما همیشه در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی دوشادوش مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته اند.

وی افزود: امروز تحریم های ظالمانه دشمن فشار زیادی بر مردم ایجاد کرده است اما مردم ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

بیگلری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد برجام های جدید است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: اگر دشمن ما بر تعهدات خود پایبند بود باید بر تعهدات خود در برجام متعهد می ماند اما دشمن هیچوقت بر تعهدات خود پایبند نبوده است.

بیگلری عنوان داشت: چرا باید با دشمنی که به دنبال بدعهدی است مذاکره کنیم و برجام دیگری ایجاد شود که همانند برجام قبلی هیچ نوع دستاوردی برای ما نداشته باشد.

وی در پایان با توصیه به افرادی که به دنبال ایجاد ترس از جنگ در میان مردم هستند افزود: امروز ما باید با همدلی در کنار هم باشیم و به دور از جریان های سیاسی و تفکرات متفاوت یکدیگر، زمینه آرامش بیشتر را در کشور ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.

 

 

منصور مرادی، نماینده مریوان:

آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند

منصور مرادی نمایند مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: جنگ امریکا علیه ایران بی شک یک عملیات روانی است و این در حالی است که آمریکا خوب میداند که توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و از این طریق فقط میخواهد  فضای همکاری را با ایران سنگین کنند. بنابراین تصور می‌شود اقدامات آمریکا نیاز به نگاه هوشمندانه ایران دارد و نباید با دامن زدن به این مسائل نگرانی در افکارعمومی ایجاد کرد.

وی افزود: آمریکا درصدد است تا فضا را علیه ایران منفی کند تا ایران به اهداف خود در برجام نرسد. بنابراین در ایران به ویژه  تعدادی از مسوولین نباید با موضع‌گیری‌های غیراصولی، ناخواسته در زمین طرف مقابل بازی کرد و از سویی دامن زدن به این مسائل هیچ دستاوردی جز نگرانی جامعه نسبت به آینده ندارد. 

مرادی عنوان کرد: هر مسوولی باید با ارائه اطلاعات دقیق و درست درباره نیت و هدف آمریکا جامعه را نسبت به آینده امیدوار نگه دارند و باید توجه کرد که اتحادیه اروپا، بر اساس منافع خود اقدام می‌کند  و اگر هر مسوولی جز این عمل کند بی شک گروهی از کاسبان ترس هستند که با این کار به نفع خود میخواهند سود ببرند.

وی با اشاره به اینکه برجام هیچ بهانه‌ای برای آمریکا باقی نگذاشته است گفت: امریکا در برجام فقط به دنبال کسب منافع خود است. بنابراین همان‌طور که مقامات ایرانی درباره برجام تدبیر اساسی اندیشیده‌اند نباید اجازه دهند که منافع کشور در هر زمینه ای به خطر افتد و امریکا به خود اجازه دهد برای کشور و ملت ما تعیین تکلیف کند.

 

 

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:تهدید به جنگ آمریکا صوری است آنها چهل سال است که از این لاف ها می زنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دورانی نیست که با حرکت ناو ملتی را ترساند افزود: صنایع دفاعی ایران امروز قابل قیاس با چهل سال پیش نیست که آمریکا برای جنگ اراده کند و قطعا موشک ها و نظامیان ما سدی مستحکم و بازداردنده در برابر تهدیدات است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کمتر از آن است که ایران را تهدید کند حرف و حدیث های از این قبیل جز جنگ روانی چیزی نیست.

وی تصریح کرد:عده ای در داخل که کاسبان ترس و سرسپرده دشمن اند  سالیان سال است می خواهند جو روانی کشور را به نفع دشمن مهیا کنند اما ملت ایران درس گرفته از مکتب عاشورا و از این هجمه ترسی بر دل ندارد.

 

 

سلام امینی، نماینده  ایلام:

آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند

"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت: معاندان داخلی و کاسبان ترس و خارجی در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف یک جو روانی، اغتشاشات فکری و التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند و اکنون هم فرصتی است برای آنها تا از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
وی تأکید کرد: ما با آمریکا تنش داریم اما در آستانه وقوع جنگ نیستیم.
امینی افزود: تحرکات آمریکایی ها از قدیم هم همین گونه بوده و در مناطق آبهای آزاد رفت و آمد داشته اند اما طبع ترامپ این است که با هارت و پورت برخورد می کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از این موضوع هیچ هراسی نداریم و آمادگی برای همه چیز داریم. خود آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.
 

 

حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:

ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملیات روانی آمریکا مبنی بر القای حمله نظامی به ایران، اظهار کرد: ترسوهای داخلی القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند، این ها نیروهای نفوذی دشمن یا افراد ناآگاهی هستند که بلندگوی دشمن در داخل کشور شده اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحمل جنگ دیگر را دارد و نه قادر به چنین کاری است، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با داشتن امکانات ناچیز و حمایت همه کشور ها از رژیم بعثی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد تا چه برسد که الان همه امکانات دفاعی و نظامی را داریم و بومی سازی کرده ایم.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران خبر دارد و جرأت چنین اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: پایگاه های دشمن و مرکز رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سویی نیروهای مقاومت اسلامی در سطح دنیا پراکنده اند، گفت: آمریکا با شناخت از این مسایل چنین غلطی نمی کند.

خسته بند تأکید کرد: برخی رسانه های داخلی در تاریخ کشور و در کودتاهای گذشته مزدورانی بودند که با پول خارجی ها علیه منافع کشور قلم می زنند و این ترسو ها در کشور جایگاهی ندارند.

** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملأ منزوی است، اضافه کرد: همراهی کشور ها از ترامپ در این بخش ضعیف است، ترامپ بخاطر خشنودی اسراییل و سرمایه داران صهیونیست از برجام خارج شد.

خسته بند با بیان اینکه ترامپ چون در زمان انتخابات شعارهایی در این خصوص داده بود می خواهد آن شعارها را اجرایی کند، اظهار کرد: این اظهاراتش در مورد مذاکره نیز چندان اهمیت ندارد چون هیچ جایی برای مذاکره در این بخش وجود ندارد.

 

 

,

دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است

, دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است, دلیل افزایش تهدیدات رسانه ای، انفعال دولت در برابر غرب است/ اقدامات اخیر آمریکا موضوعی تکراری است,

ضیاالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص تهدیدات اخیر آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این اولین بار نیست که آمریکا دست به چنین تهدیداتی می‌زند و اساسا این تهدیدات که ازحد رسانه ای هم فراتر نمی رود، بلوفی بیش نیست.

,

وی افزود: آن‌هایی که مدام از جنگ احتمالی آمریکا علیه ایران سخن گفته و در صدد ایجاد ترس و وحشت بین مردم هستند از کاسبان ترس محسوب می‌شوند که قصد سو استفاده از احساسات مردم را دارند.

,

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد و در یک جمله به فرموده امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

,

اعزازی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید داشت: این تهدیدات موضوع جدیدی نیست که مجلس وقت خود را درگیر آن کند. آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و هربار این تهدیدات پوچ و توخالی از آب در آمده است.

,

وی ادامه داد: این بدان معنی نیست که دستگاه‌های مسئول از تهدیدات امنیتی علیه کشور غافل باشند اما منظور این است که اهمیت سخنان اخیر مقامات آمریکایی صفر است.

,

افزایش تهدیدات دشمنان در دولت فعلی بررسی گردد

,

نماینده بناب با بیان اینکه این اولین بار نیست که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس حضور می‌یابند تاکید داشت: در زمان دولت اصلاحات نیز آمریکا با افزایش فشارها و تهدیدات اقدام به اعزام ناو‌های خود به خلیج فارس کرد و این موضوع امروز هم در حال تکرار شدن است و باید بررسی گردد که دلیل افزایش برخی تهدیدات چیست.

,

اعزازی ادامه داد: در دولت گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود اما در دولت فعلی همانند دولت اصلاحات تهدیدات دشمنان بیشتر شده و دلیل آن مرعوب شدن برخی از دولتمردان فعلی همانند دولت اصلاحات در مقابل غرب و سلطه جویی اوست.

,

وی گفت: هر زمان در برابر کشورهای غربی از موضع برتر و قدرت صحبت و اقدام کرده‌ایم آن‌ها نیز حد و حدود خود را رعایت کرده و با ایران همکاری داشته اند اما هر زمان که از موضع ضعف با این کشورها به گفت‌وگو پرداخته‌ایم، خواسته‌هایشان بیشتر و در صدد باج گیری از کشور شده‌اند.

,

 

,

 

,

محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه:

, محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه:,

دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم

, دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم, دشمن با جنگ روانی به دنبال افزایش فشار بر ایران است / امروز باید با همدلی در کنار هم باشیم,

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه آمریکا با حضور در منطقه به دنبال دست یابی به سه ضلع یک مثلث است اظهار داشت: یک ضلع این مثلث در ایجاد جنگ روانی، یک ضلع دیگر آن در تشدید تحریم ها و یک ضلع آن در تمایل به تماس سران ایران با آمریکایی ها است.

, کُردتودی،,

وی افزود: آمریکایی با حضور نظامی خود در منطقه به دنبال ایجاد ترس و وحشت هستند تا با جنگ روانی بتوانند ایران اسلامی را در فشار قرار دهند.

,

نماینده مردم سقز و بانه خاطر نشان کرد: این در حالی است که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظامی کشور توسط دشمن احساس شده است.

,

وی ادامه داد: موشک های نقطه زن ایران اسلامی تنها یکی از دستاوردهای نظامی کشور است که رونمایی شده است و دشمن به خوبی می داند که روبرو شدن با ایران اسلامی جز پشیمانی بهره ای برای آنان نخواهد داشت.

,

بیگلری افزود: آمریکا در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان اصلی عراق در جنگ با ایران اسلامی بود اما نتوانست به اهداف خود دست یابد و پس از این نیز نخواهد توانست.

,

وی بیان داشت: بدون شک به فرموده سران کشور ما هیچوقت آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود اما اگر دشمن دست از پا خطا کند او را پشیمان خواهیم کرد.

,

بیگلری با بیان اینکه تشدید تحریم های دشمن مانع از عزم مردم نخواهد بود گفت: مردم ایران اسلامی 40 سال است که تحت فشار تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارند اما همیشه در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی دوشادوش مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته اند.

,

وی افزود: امروز تحریم های ظالمانه دشمن فشار زیادی بر مردم ایجاد کرده است اما مردم ایران اسلامی ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده اند.

,

بیگلری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد برجام های جدید است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

,

وی ادامه داد: اگر دشمن ما بر تعهدات خود پایبند بود باید بر تعهدات خود در برجام متعهد می ماند اما دشمن هیچوقت بر تعهدات خود پایبند نبوده است.

,

بیگلری عنوان داشت: چرا باید با دشمنی که به دنبال بدعهدی است مذاکره کنیم و برجام دیگری ایجاد شود که همانند برجام قبلی هیچ نوع دستاوردی برای ما نداشته باشد.

,

وی در پایان با توصیه به افرادی که به دنبال ایجاد ترس از جنگ در میان مردم هستند افزود: امروز ما باید با همدلی در کنار هم باشیم و به دور از جریان های سیاسی و تفکرات متفاوت یکدیگر، زمینه آرامش بیشتر را در کشور ایجاد کنیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود دست یابد.

,

 

,

 

,

منصور مرادی، نماینده مریوان:

, منصور مرادی، نماینده مریوان:,

آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند

, آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند, آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد/ کاسبان ترس با القاء جنگ به دنبال منافع و سود خود هستند,

منصور مرادی نمایند مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: جنگ امریکا علیه ایران بی شک یک عملیات روانی است و این در حالی است که آمریکا خوب میداند که توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و از این طریق فقط میخواهد  فضای همکاری را با ایران سنگین کنند. بنابراین تصور می‌شود اقدامات آمریکا نیاز به نگاه هوشمندانه ایران دارد و نباید با دامن زدن به این مسائل نگرانی در افکارعمومی ایجاد کرد.

, کُردتودی،,

وی افزود: آمریکا درصدد است تا فضا را علیه ایران منفی کند تا ایران به اهداف خود در برجام نرسد. بنابراین در ایران به ویژه  تعدادی از مسوولین نباید با موضع‌گیری‌های غیراصولی، ناخواسته در زمین طرف مقابل بازی کرد و از سویی دامن زدن به این مسائل هیچ دستاوردی جز نگرانی جامعه نسبت به آینده ندارد. 

,

مرادی عنوان کرد: هر مسوولی باید با ارائه اطلاعات دقیق و درست درباره نیت و هدف آمریکا جامعه را نسبت به آینده امیدوار نگه دارند و باید توجه کرد که اتحادیه اروپا، بر اساس منافع خود اقدام می‌کند  و اگر هر مسوولی جز این عمل کند بی شک گروهی از کاسبان ترس هستند که با این کار به نفع خود میخواهند سود ببرند.

,

وی با اشاره به اینکه برجام هیچ بهانه‌ای برای آمریکا باقی نگذاشته است گفت: امریکا در برجام فقط به دنبال کسب منافع خود است. بنابراین همان‌طور که مقامات ایرانی درباره برجام تدبیر اساسی اندیشیده‌اند نباید اجازه دهند که منافع کشور در هر زمینه ای به خطر افتد و امریکا به خود اجازه دهد برای کشور و ملت ما تعیین تکلیف کند.

,

 

,

 

,

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

,

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

,

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:

, بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال و کوثر:,

تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند

, تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند, تهدید به جنگ آمریکا صوری است/40 سال است از این لاف ها می زنند,

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:تهدید به جنگ آمریکا صوری است آنها چهل سال است که از این لاف ها می زنند.

, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه اکنون دورانی نیست که با حرکت ناو ملتی را ترساند افزود: صنایع دفاعی ایران امروز قابل قیاس با چهل سال پیش نیست که آمریکا برای جنگ اراده کند و قطعا موشک ها و نظامیان ما سدی مستحکم و بازداردنده در برابر تهدیدات است.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا کمتر از آن است که ایران را تهدید کند حرف و حدیث های از این قبیل جز جنگ روانی چیزی نیست.

,

وی تصریح کرد:عده ای در داخل که کاسبان ترس و سرسپرده دشمن اند  سالیان سال است می خواهند جو روانی کشور را به نفع دشمن مهیا کنند اما ملت ایران درس گرفته از مکتب عاشورا و از این هجمه ترسی بر دل ندارد.

,

 

,

 

,

سلام امینی، نماینده  ایلام:

,

سلام امینی، نماینده  ایلام:

, سلام امینی، نماینده  ایلام:,

آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند

, آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند, آمریکا هارت و پورت الکی می‎کند/ مردم را از جنگ خیالی نترسانند,
"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت: معاندان داخلی و کاسبان ترس و خارجی در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف یک جو روانی، اغتشاشات فکری و التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند و اکنون هم فرصتی است برای آنها تا از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
, ایلام بیدار,
وی تأکید کرد: ما با آمریکا تنش داریم اما در آستانه وقوع جنگ نیستیم.
,
امینی افزود: تحرکات آمریکایی ها از قدیم هم همین گونه بوده و در مناطق آبهای آزاد رفت و آمد داشته اند اما طبع ترامپ این است که با هارت و پورت برخورد می کند.
,
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از این موضوع هیچ هراسی نداریم و آمادگی برای همه چیز داریم. خود آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.
,
 
,

 

,

 

,

 

,
حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:

ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملیات روانی آمریکا مبنی بر القای حمله نظامی به ایران، اظهار کرد: ترسوهای داخلی القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند، این ها نیروهای نفوذی دشمن یا افراد ناآگاهی هستند که بلندگوی دشمن در داخل کشور شده اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحمل جنگ دیگر را دارد و نه قادر به چنین کاری است، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با داشتن امکانات ناچیز و حمایت همه کشور ها از رژیم بعثی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد تا چه برسد که الان همه امکانات دفاعی و نظامی را داریم و بومی سازی کرده ایم.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران خبر دارد و جرأت چنین اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: پایگاه های دشمن و مرکز رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سویی نیروهای مقاومت اسلامی در سطح دنیا پراکنده اند، گفت: آمریکا با شناخت از این مسایل چنین غلطی نمی کند.

خسته بند تأکید کرد: برخی رسانه های داخلی در تاریخ کشور و در کودتاهای گذشته مزدورانی بودند که با پول خارجی ها علیه منافع کشور قلم می زنند و این ترسو ها در کشور جایگاهی ندارند.

** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملأ منزوی است، اضافه کرد: همراهی کشور ها از ترامپ در این بخش ضعیف است، ترامپ بخاطر خشنودی اسراییل و سرمایه داران صهیونیست از برجام خارج شد.

خسته بند با بیان اینکه ترامپ چون در زمان انتخابات شعارهایی در این خصوص داده بود می خواهد آن شعارها را اجرایی کند، اظهار کرد: این اظهاراتش در مورد مذاکره نیز چندان اهمیت ندارد چون هیچ جایی برای مذاکره در این بخش وجود ندارد.

 

 

,
حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:
, حسن خسته‎بند، نماینده انزلی:,

ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند

, ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند, ترسوها و نفوذی های دشمن القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند,

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملیات روانی آمریکا مبنی بر القای حمله نظامی به ایران، اظهار کرد: ترسوهای داخلی القاءکننده جنگ آمریکا علیه ایران هستند، این ها نیروهای نفوذی دشمن یا افراد ناآگاهی هستند که بلندگوی دشمن در داخل کشور شده اند.

, ۸دی,

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تحمل جنگ دیگر را دارد و نه قادر به چنین کاری است، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با داشتن امکانات ناچیز و حمایت همه کشور ها از رژیم بعثی اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد تا چه برسد که الان همه امکانات دفاعی و نظامی را داریم و بومی سازی کرده ایم.

,

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران خبر دارد و جرأت چنین اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: پایگاه های دشمن و مرکز رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن ما قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه از سویی نیروهای مقاومت اسلامی در سطح دنیا پراکنده اند، گفت: آمریکا با شناخت از این مسایل چنین غلطی نمی کند.

,

خسته بند تأکید کرد: برخی رسانه های داخلی در تاریخ کشور و در کودتاهای گذشته مزدورانی بودند که با پول خارجی ها علیه منافع کشور قلم می زنند و این ترسو ها در کشور جایگاهی ندارند.

,

** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است

, ** ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملا منزوی است,

وی با تأکید بر اینکه ترامپ در میان جوامع جهانی با خروج از برجام کاملأ منزوی است، اضافه کرد: همراهی کشور ها از ترامپ در این بخش ضعیف است، ترامپ بخاطر خشنودی اسراییل و سرمایه داران صهیونیست از برجام خارج شد.

,

خسته بند با بیان اینکه ترامپ چون در زمان انتخابات شعارهایی در این خصوص داده بود می خواهد آن شعارها را اجرایی کند، اظهار کرد: این اظهاراتش در مورد مذاکره نیز چندان اهمیت ندارد چون هیچ جایی برای مذاکره در این بخش وجود ندارد.

,

 

,

 

,

احد آزادی‎خواه، نماینده ملایر:

,

احد آزادی‎خواه، نماینده ملایر:

, احد آزادی‎خواه، نماینده ملایر:,

ایده جنگ از سوی آمریکا مضحک و خنده دار است/ کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند به دنبال منافع خود هستند

, ایده جنگ از سوی آمریکا مضحک و خنده دار است/ کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند به دنبال منافع خود هستند, ایده جنگ از سوی آمریکا مضحک و خنده دار است/ کسانی که به مسئله جنگ دامن می زنند به دنبال منافع خود هستند,

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره راه افتادن برخی شائبه‌ها درباره حنگ با آمریکا در کشور اظهار داشت: همیشه باید این را دانست که سیاست جمهوری اسلامی ایران هیچگاه جنگ طلبانه نبوده است، هر چند کشور ما همواره شرایط دفاع را دارد.
وی تاکید کرد: ما هیچ گاه سیاست جنگ و ایجاد ناامنی در منطقه را نداشته و نخواهیم داشت و از آن طرف هم باید این مسئله را دانست که توان آمریکا هم توان جنگ نیست.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت سرشار جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی، موشکی و موقعیت جغرافیایی اشاره کرد و گفت: با توجه به این مسائل و حساسیت تنگه هرمز و تسلط نیروهای مسلح ایران به آب های خلیج فارس و آب های آزاد دنیا، فکر جنگ برای آمریکا یک نابودی مطلق است.
وی افزود: در تیررس بودن اسرائیل مسئله مهم دیگری است که ایران اسلامی در مقام عمل با موشک های بالستیک ه با برد 12 هزار کیلومتر آن را به اثبات رسانده است و آمریکا به فکر جنگ با ایران نخواهد بود.
حجت اسلام آزادی خواه بیان کرد: اگر جنگی توسط جنگ طلبی همچون آمریکا رخ دهد و ایران ناچار به دفاع شود حتما طومار صهیونیست ها و اسرائیل را در هم پیچید شده و آمریکا هم از این فکر اشتباه پشیمان می شود.
وی گفت: با توجه به شرایط گفته شده اساسا تئوری جنگ توسط آمریکا مضحک و خنده دار است و آمریکا اصلا به جنگ با ایران تن نمی‌دهد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری درباره جنگ و مذاکره بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و البته مذاکره هم نخواهیم کرد.
وی گفت: آمریکا منطق مذاکره نداشته و این تفکری که هنوز در کشور وجود دارد و شخص رئیس جمهور هم نیم نگاهی به آن دارد و این امر اشتنباه بزرگ استراتژیک است و نباید بیش از این وقت کشور را برای مذاکره هدر دهیم.
حجت الاسلام آزادی خواه تاکید کرد: ما باید به فکر توسعه عظمت و اقتدار خود بوده و کارهای کشور را با قدرت پیش ببریم.
وی با اشاره به برخی صحبت ها در داخل کشور در رابطه با جنگ با آمریکا بیان کرد: کسانی که به مسئله جنگ دامن زده حتما یا منافعی داشته و یا اصلا اصول مدیریت را بلد نیستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

حسین هاشمی تختی، نماینده هرمزگان:

, حسین هاشمی تختی، نماینده هرمزگان:,

ملت ایران فریب عملیات روانی دشمن را نخواهد خورد

, ملت ایران فریب عملیات روانی دشمن را نخواهد خورد,

حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه برخی از افراد مطرح می کنند جنگ از جانب آمریکا صورت می گیرد، اظهار کرد:این گفته تنها یک عملیات روانی علیه ما بوده و آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی تواند علیه ما بجنگد.

, هرمز,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه  هرمزگان و خلیج فارس چهارراه انرژی جهان است، گفت: آمریکایی ها هیچ گاه نمی توانند چهار راه انرژی جهان را ببندد و اولین ترقه ای که در خلیج فارس بخورد منطقه به خون و قیام تبدیل و غرق در آتش می شود.

,

هاشمی تختی با بیان اینکه منافع جهان اجازه نمی دهد جنگ در خلیج فارس اتفاق بیفتد، گفت: اگر جنگی صورت پذیرد کشور هایی که طرفدار آمریکا هستند بیشترین ضربه را خواهند خورد.

,

وی افزود: آنهایی که در کاخ شیشه ای نشسته فقط به دنبال رفاه خود هستند و جرات و جسارت حمله به ایران را ندارند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه کاسبان ترس نیز خودشان می دانند تحت هیچ شرایطی جنگ نمی شود، تصریح کرد: آن ها از یک طرف می خواهند القا کنند که اگر ایران همراهی نکند شاید جنگ شروع شود و از یک طرف ترامپ می گوید منتظر تماس ایران هستم اما همه آنها باید بدانند تحت هیچ شرایطی ایران تماس نمی گیرد.

,

هاشمی تختی عنوان کرد: این جمله را که برجام سایه جنگ را از کشور ما دور کرده کاملا  اشتباه است زیرا اقتدار و قدرت ایران اسلامی توانسته آمریکا را پای میز مذاکره بکشاند.

,

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از چنان قدرتی برخوردار است که هر گونه جنبش بر خلاف این نظام را در نطفه خفه می کند، اظهار کرد: ملت انقلاب اسلامی افراد بصیر و آگاهی هستند که هیچ گاه فریب عملیات های روانی دشمنان را نخواهند خورد و هیچ گاه از منافع و خواسته هایشان کوتاه نمی آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه