اخبار داغ

مطهری: اسرائیل در تیررس ما است

مطهری: اسرائیل در تیررس ما است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا خود را به وادی جنگ با ایران نمی‌اندازد زیرا اسرائیل در تیررس ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص استقرار ادوات نظامی آمریکا در خلیج فارس، اظهار داشت: حضور نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس بیشتر یک جنگ روانی است، آن‌ها آمادگی جنگ را ندارند مخصوصاً اینکه اسرائیل در تیررس ما است و هیچ وقت خود را به این وادی نمی‌اندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید به هوش باشد، بیان کرد: لازم است به وحدتی و مقاومتی که داریم ادامه دهیم، زیرا پس از مدتی آمریکا مجبور به تغییر روش میشود.
,
 
,
وی در خصوص پیشنهاد مذاکره ترامپ، افزود: اکنون وقت مناسبی برای مذاکره نیست، در گذشته نیز پیشنهاد مذاکره داشته‌اند اما اکنون وقت خوبی برای مذاکره بین ایران و آمریکا نیست.
,
 
,
مطهری در خصوص شماره تلفن دادن ترامپ به ایرانیان، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که مقاومت مردم و تدابیری که جمهوری اسلامی ایران به کار برده، موثر واقع می‌شود، حرف دل ترامپ مذاکره و معامله است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ به دنبال یک معامله بزرگ با ایران است که از این برگ برنده در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا استفاده کند، گفت: شرایط نشان می‌دهد که آمریکا در پشت صحنه به دنبال جنگ نیست و می‌خواهند به نحوی ایران را پای میز مذاکره بیاورند و زیرا این موضوع را برای خودشان یک پیروزی بزرگ می‌دانند.
,
 
,
وی افزود: ما باید به هوش باشیم و اگر زمانی تصمیم به مذاکره داشته باشیم باید شرایط به گونه ای باشد که حمل بر ضعف و ذلت نباشد، اکنون زمان مناسبی برای مذاکره نیست.
,
 
,
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مذاکره در صورتی به نفع ایران خواهد بود که از مواضع خود عقب نشینی نکنیم.
,
 
,
منبع: خانه ملت
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه