اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

ماه رمضان بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با برکات قرآن است

ماه رمضان بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با برکات قرآن است
امام جمعه اسدیه گفت: قرآن کتاب هدایت است و باید در این ماه مبارک که ماه نزول قرآن است به جلسات فهم و تفسیر قرآن بیشتر پرداخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصیب خزاعی، امام جمعه شهر اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان با اشاره به اینکه خداوند برای راهنمایی انسان‌ها معلم و کتاب فرستاده اظهار کرد: ماه رمضان ماه فضیلت و بهار قرآن است و چه خوب است که در این ماه به تدبر و ختم قرآن اهمیت داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصیب خزاعی، امام جمعه شهر اسدیه در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان,  , با اشاره به اینکه خداوند برای راهنمایی انسان‌ها معلم و کتاب فرستاده اظهار کرد: ماه رمضان ماه فضیلت و بهار قرآن است و چه خوب است که در این ماه به تدبر و ختم قرآن اهمیت داده شود.,

 

,

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که جلسات بیشتری در مورد آیه‌های قرآنی برگزار شود و فضای قرآنی را در جامعه رواج داد.

,

 

,

خزاعی با اشاره به آیه 29 سوره فتح، خاطر نشان کرد: در این آیه نیز به سر سخت بودن با دشمنان و ترحم داشتن و مهربانی با دوستان اشاره شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه می‌بینیم برخی از دولت‌های دیگر کشورهای مسلمان دقیقاً برعکس این آیه عمل می‌کنند و با کشورهای مسلمان سر ستیز دارند، ادامه داد: این دولت‌ها با دشمنان اسلام دست دوستی می‌دهند.

,

 

,

امام جمعه اسدیه با اشاره به اینکه ماه رمضان بهترین فرصت است تا جوانان  با برکات قرآن آشنا شوند، بیان کرد: یکی دیگر از اعمالی که بسیار ارزشمند است توبه از گناهان است چراکه در این ماه توبه زودتر پذیرفته می‌شود.

,

 

,

خزاعی عنوان کرد: شاید بسیاری از مشکلاتی که در جامعه رخ می‌دهد در اثر خشک شدن اشک چشم‌ها در توبه‌ها و بی‌توجهی به این مسئله است و حال باید در ماه مبارک رمضان از فرصتی که شیطان در زنجیر است نهایت استفاده را ببریم.

,

 

,

وی با بیان اینکه برخی افراد حرمت این ماه را با روزه‌خواری از بین می‌برند، گفت: حتی اگر افرادی که شرع اجازه می‌دهد روزه نداشته باشند سعی کنند در این ماه حرمت روزه‌داران را نگه دارند بهتر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه