اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

جریان غربگرا با جنگ روانی به دنبال فراموشی جنگ اقتصادی است/ کاسبان ترس همان فاش کنندگان راز کشورند

جریان غربگرا با جنگ روانی به دنبال فراموشی جنگ اقتصادی است/ کاسبان ترس همان فاش کنندگان راز کشورند
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه غربگرایان با جنگ روانی به دنبال فراموشی جنگ اقتصادی هستند، گفت: کاسبان ترس همان فاش کنندگان راز کشورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان، در گفت و گو با خبرنگار مرآت، در خصوص جنگ روانی غربگرایان در ارتقاء وقوع جنگ نظامی گفت: از ابتدا نمایندگان کشور با استفاده از برجام خواهان برطرفی سایه جنگ را  داشتند که مقام معظم رهبری در خصوص این اشتباه بزرگ تاکید کردند که کوتاه آمدن، التماس کردن و اظهار عجز در مقابل دشمن هیچگاه سایه جنگ را به اتمام نمی رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان، با اشاره به اینکه اقتدار سایه جنگ را کاهش  می دهد و طبق آیه قرآن که خدا می فرماید اگر شما با قدرت وارد شوید دشمنان خدا ترس و واهمه دارند، افزود: از منظر عقلانی و تحلیلی مذاکره با آمریکا هیچ گونه منفعتی برای کشورایران نخواهد داشت.

,

مهدوی نژاد مطرح کرد: آمریکا و هم پیمانانش از تبلیغات جنگ که یک جنگ روانی می باشد، سود می برند، عنوان کرد: منفعت کشور آمریکا از جنگ روانی غربگرایان در مقابل وقوع جنگ نظامی بیشتر است و سران آمریکا خود بر این باورند که وقوع جنگ نظامی زیان بزرگی را به آن ها می زند.

,

وی اذعان کرد: جنگ روانی در کشور زمینه را برای اهداف آمریکایی ها که سایه جنگ را به تعبیر خود مطرح می کنند،  فراهم کرده که باعث  یاس و ناامیدی بین مردم می شود اما آنچه مسلم است هیچگاه جنگ نخواهد شد.

,

امام جمعه موقت سمنان، با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده کشور و برخی چهره های اصلاح طلب که آب به آسیاب دشمن ریختند باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند، افزود: فاش کردن  رازهای جمهوری اسلامی ایران توسط نمایندگان حاضر در برجام هیچ ضرورتی ندارد.

,

مهدوی نژاد درادامه افزود: جنگ روانی و شبیخون فرهنگی تازگی ندارد و چندین سال است که در کشور وجود دارد اما در برخی موارد به اوج خود می رسد که جنگ اقتصادی در زاویه تحریم ها خود را نشان می دهد.

,

وی با توجه به اینکه ایجاد جنگ روانی همان جنگ اقتصادی است، گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است که بر جنگ اقتصادی تاکید می کنند اما با کمال تاسف برخی مسئولین به آن بها نمی دهند.

,

امام جمعه موقت سمنان، در ادامه تاکید کرد: ایجاد کنندگان  یاس و ناامیدی در بین مردم و کسانی که  ضعف داخلی وزمینه تسلیم را به دشمن اعلام می کنند  کاسبان ترس در کشور محسوب می شوند.

,

مهدوی نژاد در پایان مطرح کرد: مردم کشور حق اعتراض به عملکرد برخی مسئولین در رده های مختلف دارند، هر فرد در پست و موقعیتی قصد خدمت را دارد باید یه اصول اطاعت از فرمان رهبری، همپای مردم باشد و در مقابل استکبار ضعف نشان ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه