اخبار داغ

واکنش شهردار لنده به تعطیلی پروژه فرهنگسرای شهید طیب:

محل ساخت فرهنگسرای لنده مشکل فنی و تملکی دارد/تا زمانی مسئولیت دارم اجازه هیچ گونه ساخت و ساز غیرمجاز را نمی دهم+تصاویر

محل ساخت فرهنگسرای لنده مشکل فنی و تملکی دارد/تا زمانی مسئولیت دارم اجازه هیچ گونه ساخت و ساز غیرمجاز را نمی دهم+تصاویر
مختار مشهدی زاده در واکنش به تعطیلی پروژه فرهنگسرای شهید طیب لنده گفت: در خصوص پروژه فرهنگسرای شهید طیب لازم است مردم و مسئولان خوب بدانند که زمین این پروژه تملیکی شهرداری و محل ساخت آن به لحاظ فنی به دلیل قرار گرفتن در مسیر دره فصلی غیرمجاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، پس از چندین سال و کلنگ زنی مهمترین پروژه فرهنگی شهرستان لنده یعنی فرهنگسرای شهید طیب در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و پس از چند سال وقفه این پروژه با حضور مسئولان اجرایی شده است که پس از پی ریزی توسط شهرداری تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

تعطیلی این پروژه در سال گذشته از سوی شهردار و شورای اسلامی شهرلنده بنا بر مباحث فنی و تملیکی صورت گرفته است که شهرداری لنده علی رغم همه فشارهای که از طرف مردم و مسئولان برای اجازه ساخت و ساز به شهرداری می آوردند اجازه ساخت نداد و قاطعانه نیز بر مواضع خود ایستادگی کرد.

, .,

 

,

, ,

 

,

حال پس از کش وقوس های فراوان و رایزنی ها و رو زنی ها بسیار و تشکیل جلسات مکرر  پیمانکار شروع به کار کرد که باتوجه به بارندگی های فرودین ماه و اجرای دستورالعمل های سفت و سخت در خصوص ساخت و سازها به خصوص در حریم رودخانه ها و دره های فصلی مجددا شهرداری این پروژه را رسماً تعطیل کرد و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نسبت به جابجایی زمین پروژه هرچه سریعتر اقدام کند.

, .,

 

,

, ,

 

,

حال پس از درج چندین نوبت خبرهای مختلف از سوی اصحاب رسانه امروز شهردار لنده رسماً آب پاکی را روی دست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده ریخت و خواستار تغییر زمین برای ساخت پروزه  فرهنگسرای شهید طیب در مکانی دیگر شد.

,

 

,

, ,

 

,

مختار مشهدی زاده در این خصوص گفت: اساس واگذاری این زمین به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول اشتباه بود چرا که این زمین برابر ماده 13از منابع طبیعی به شهرداری واگذار شده است و شهرداری حق ندارد به اداره ای دیگر واگذار کند که همین موضوع بند اول تخلفی است که در ادوار گذشته صورت گرفته است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: علی رغم همه فشارها و بحث توجه به زیرساخت های فرهنگی شهرداری در بازده زمانی در سال گذشته اجازه ساخت و ساز را به اداره فرهنگ و ارشاد داد ولی بازهم برخی مشکلات سد راه این پروژه شده است.

, .,

 

,

شهردار لنده تصریح کرد: موضوع دوم کلی خیلی نیز مهم است بحث ساخت این پروژه چند میلیاردی در محل بستر دره فصلی است که باتوجه به حجم بارندگی های امسال و آینده باید اصول فنی و پدافندغیرعامل حتماً لحاظ می شد که بازهم بنا به تاکید ویژه معاون فنی استاندار و دفتر فنی استانداری باید این پروژه به مکانی دیگر منتقل شود.

,

 

,

شهردار لنده خاطر نشان کرد: متاسفانه در بحث ساخت و سازهای غیرقانونی در مسیر دره فصلی مال ملا به شهرک فجر ساختمان های مسکونی زیادی احداث شده است که به نظر من همه آنان غیرمجاز و در معرض خطر 100درصدی تخریب هستند.

,

 

,

مشهدی زاده اظهارکرد: تا زمانی که در حوزه شهرداری مسئولیت دارم به هیچ وجه ممکن اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را به افراد حقوقی و حقیقی در راستای قانون نخواهم داد و با جدیت تمام با این قبیل پروزه مخالفت خواهم کرد.

,

 

,

گفتنی است پروژه ساخت فرهنگسرای شهید طیب سال 92 باحضور خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در ضلع شمالی پارک امید کلنگ زنی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه