اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

جریان‌های غرب‌گرا با موج‌سواری روی نقاط اساسی کشور به جایی نمی‌رسند/ القائات جریان‌های غرب‌گرا خیال واهی است

جریان‌های غرب‌گرا با موج‌سواری روی نقاط اساسی کشور به جایی نمی‌رسند/ القائات جریان‌های غرب‌گرا خیال واهی است
کارشناس سیاسی گفت: این‌که برخی از افراد، گروه‌ها و جریان‌ها احساسشان این است که با موج‌سواری‌ها و القای جنگ خواهند توانست به آرزوها و امیال خود برسند یک خیال واهی و پوچ‌گرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مزگی‌نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به جنگ روانی غربگرا در القای جنگ نظامی اظهار کرد: در هر نظام و مجموعه‌ای معمولا یکسری خواسته‌هایی وجود دارد که این خواسته‌ها تا حدودی هماهنگ با جریان‌های خارجی و به ویژه غربگرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی مزگی‌نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  با اشاره به جنگ روانی غربگرا در القای جنگ نظامی اظهار کرد: در هر نظام و مجموعه‌ای معمولا یکسری خواسته‌هایی وجود دارد که این خواسته‌ها تا حدودی هماهنگ با جریان‌های خارجی و به ویژه غربگرا است.,

 

,

وی با بیان این‌که این جریا‌ن‌ها تلاش فراوانی برای رسیدن به خواسته‌های خود دارند، افزود: وقتی که برخی از مسائل داخل این ساختار و حکومت‌ها با آرزوهای آن‌ها به نوعی منافات دارد و به نتیجه نمی‌رسند فرافکنی کرده و دشمن خارجی را غول وحشتناکی معرفی می‌کنند که بتوانند با این موج‌سواری به آرزوهای گذشته خود برسند.

,

 

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: 40 سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و جریان‌های متعدد غربگرا به میدان آمده که بعضی‌ها نابوده شده و آن‌هایی که مانده‌اند در حال دست‌وپازدن و تلاش‌کردن هستند که بتوانند با موج‌سورای روی بعضی از نقاط مهم اساسی کشور به آرزوهایی که دارند برسند.

,

 

,

مزگی‌نژاد اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که مطرح است این بوده که ما از اول انقلاب اسلامی دچار جنگ سخت بودیم و تجربه 8 سال دفاع مقدس را داریم بعد از آن جنگ نیمه‌سخت با شورش‌های داخلی که در کشور اتفاق افتاد و بعضی از افراد احساس کردند که با گل‌آلودکردن آب می‌توانند به آرزوهای خود در صحنه انقلاب اسلامی برسند.

,

 

,

وی بیان کرد: دشمنان در نهایت با ایجاد جنگ‌نرم و همه تلاش‌هایی که صورت گرفت به هدف خود نرسیدند.

,

 

,

کارشناس سیاسی عنوان کرد: اخیرا در موضوع اقتصاد مشاهده شد که اقتصاد بیماری از گذشته داریم و این اقتصاد بیمار نیاز به بررسی موثری دارد تا بتواند در موضوع اقتصاد اسلامی وظیفه خود را ایفا کند.

,

 

,

مزگی‌نژاد افزود: اقتصاد اسلامی زمان‌بَر بوده و دچار یکسری از مسائل است که با شناسایی این موارد طبیعتا جریان‌های غربگرا دوباره وارد میدان شدند و علی‌رغم این‌که مقام معظم رهبری فرمودند ما نیاز به اقتصاد درون‌گرا داریم و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند همه تلاش غربگراها این بود که ما بدون غرب نمی‌توانیم زندگی کنیم و بدون غرب نمی‌توان در این دنیا معامله‌ای انجام داد و ادامه حیات داشت.

,

 

,

وی ادامه داد: لذا بسیاری از مسائل دیگر را در صحنه آفریدند و امروز نیز به نتایجی که موردنظر آن‌ها بوده نرسیدند. هوشیاری بعضی از مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری به عنوان کسی که دنبال رسیدن به تمدن اسلامی در آینده انقلاب اسلامی است شرایطی را فراهم کرده که دشمنان به اهداف خود نرسند.

,

 

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: با توجه به شرایطی که شاهد هستیم، خروج آمریکا از برجام و همچنین ناکامی آن‌ها در تسلیم‌کردن جمهوری اسلامی در صحنه سیاسی دنیا طبیعتا با تکاپویی که در منطقه به وجود آمده و در دیدارهایی که انجام شده و گفت‌و‌گوهای کاذبی که با نوکران خود در منطقه انجام می‌دهند این شرایط را پیش آوردند که دنبال برگزاری یک عملیات روانی هستند که این عملیات بتواند در دل ملت ایران ترس ایجاد کند و این ترس باعث شود که انقلاب اسلامی با دشمنان سر میز مذاکره بنشیند.

,

 

,

مزگی‌نژاد با بیان این‌که جریان‌های غربگرای داخل کشور مجدد از این فضا استفاده کرده و بهره‌برداری می‌کنند، تصریح کرد: با مطرح‌کردن حمله نظامی می‌خواهند با پررنگ‌کردن عملیات روانی استکبار جهانی این را القا کنند که ما چاره‌ای جز رفتن پای میز مذاکره و گفت‌وگو با استکبار جهانی و دادن امتیازاتی آن‌چنانی را در صحنه نداریم.

,

 

,

وی اظهار کرد: این جریان‌ها با توجه به این‌که بارها تلاش کرده و به نتیجه نرسیدند و می‌دانند که پایان کار به نتیجه نخواهند رسید اما در این باتلاقی که گرفتار شدند آخرین دست‌وپاها را می‌زنند که شاید بتوانند به نتایجی برسند که مطمئنا به نتیجه نخواهند رسید.

,

 

,

مزگی‌نژاد عنوان کرد: در موضوع برجام آمریکا گفت برجام را می‌بندد و با بستن برجام جمهوری اسلامی ساقط خواهد شد و از بین خواهد رفت. بعد که برجام بسته شد ما در سایه این مسائل دوباره مسیر انقلاب اسلامی را ادامه داده و توانستیم با مراوده با دیگر کشورهای منطقه به آن اهدافی که مورد نظر بود برسیم و این‌ها از نتیجه برجام چیزی دستگیرشان نشد.

,

 

,

وی ادامه داد: از طرفی دعوای دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در مجالس آمریکایی به نتیجه نرسید در نتیجه شخصیتی مثل ترامپ که در تئوری مرد دیوانه در صحنه سیاسی آمریکا بازی می‌کند احساس کرد که اگر از برجام خارج شود جوابی برای آینده مردم آمریکا خواهد داشت چون در تبلیغات خود گفته بود که برجام معامله خوبی نیست و من خارج خواهم شد.

,

 

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: لذا آن‌چه که مطرح می‌شود بخشی از عملیات روانی است که می‌خواهند جنایتکارانی که تاکنون علیه کشور ما جنایت کردند را تبرئه کرده  و به دنبال تکثیر این افراد هستند.

,

 

,

مزگی‌نژاد عنوان کرد: اما در هر صورت با همه شرایطی که وجود دارد آن‌ها به آرزوهای خود نرسیدند و طبیعتا جریانی که امروز به عنوان جریان غربگرا در عرصه منطقه یا ساختار کشورها مطرح است به نوعی با تلاشی که انجام می‌شود می‌خواهند ادامه جنایات آمریکایی‌ها را به نوعی پوشش دهند و آن چیزی که آمریکایی‌ها نتوانستند به نیجه برسند این‌ها به خیال خام خود به نتیجه برسانند و یکبار دیگر پای استکبار جهانی را به کشور ما باز کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ما از اول انقلاب اسلامی مورد تهاجم این‌گونه شرایط در داخل کشور از سوی استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی بوده و این موضوع تازگی ندارد اما این‌که برخی از افراد، گروه‌ها و جریان‌ها احساسشان این است که با این موج‌سواری‌ها خواهند توانست به آرزوها و امیال خود برسند یک خیال واهی و پوچ‌گرایی است. اگر احساس کنند با این پوچ‌گرایی شاید بتوانند به اهداف خود برسند بدانند که این‌گونه نیست و در آینده نیز این‌گونه نخواهد بود.

,

 

,

کارشناس سیاس گفت: ملت ایران همان‌گونه که تاکنون نقش بسیار سازنده‌ای ایفا کرده و پشت انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، آرمان‌ها و خون شهدا بودند بعد از این نیز با حمایت، حضور، استقامت، بصیرت و بینش خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حاضر باشند تا بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم و شرمنده شهدا، امام شهدا و بزرگانی که زحمت کشیدند نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه